Ja klopt...want panggang wordt ook nooit goed geschrevenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan schrijven ze het zelf dus ook te vaak fout
Bis morgen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
menschen ich gehe afsloiten! shone avond, unt tot morgen!
Mocht je mijn zin gebruiken?quote:
Ja doeiiiiquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor...fijn in een overvolle trein rondhangen
Fijne avond menschen!![]()
A scheisse nog malquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hij heeft geen keus, hier heeft verder niemand zin
fijne avond Sgelequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er ook vandoor...fijn in een overvolle trein rondhangen
Fijne avond menschen!![]()
beetje laat maar tot morgen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
menschen ich gehe afsloiten! shone avond, unt tot morgen!
Dat lijkt me ook wel wat, ik heb vandaag nog maar één keer geslapen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
nou dat! ik ga zo even de laptop op zij zetten en nog even mn ogen dicht doen!
truste Draakjequote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
nou dat! ik ga zo even de laptop op zij zetten en nog even mn ogen dicht doen!
Je vergeet "ik heb geen zin meer"quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo... ben thuis....
Zo maar even relaxen, voetbal "kijken" en vroeg pitten
"Ik heb me GVD een partij geen zin meer... daar zeg je echt "kut" tegen!"quote:
Was op het nieuws ja... terwijl er op de pagina ed. niets staatquote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:59 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, je had zeker ook al gehoord dat OP ermee gaat stoppen?
quote:09-06-2008
2009 JAAR VAN OSDORP POSSE
Osdorp Posse, de Amsterdamse rapgroep die al sinds de jaren '80 bekend staat als de grondleggers van de Nederlandstalige rap, is deze maand haar twintigste jaar ingegaan. De groep heeft in goed overleg besloten dat dit twintigste jaar tevens hun laatste jaar zal zijn en kondigt nu voor 2009 een afscheidstournee aan om de duizenden fans te bedanken.
In de zelfde periode zal hun laatste (dubbel) album "2 Decennia" uitkomen (op Djax/Offshore) waarop nieuw werk wordt gecombineerd met een overzicht van het beste werk uit 20 jaar Osdorp Posse.
De groep die vooral in de jaren '90 van grote invloed is geweest op de Nederlandse muziek is momenteel nog zeer geliefd bij de fans en wil graag even krachtig eindigen als dat ze begonnen is. Def P: "Het belangrijkste ingrediënt van het succes van de Osdorp Posse is altijd het harde, compromisloze, eigen geluid geweest in combinatie met tegendraadse teksten en de meest energieke liveshows. Zo was het, zo is het, en zo willen we het ook houden: Scherp, hard en rauw tot het eind!"
Voor meer informatie graag contact opnemen met: fenske@defpenco.nl
Voor boekingen mailen naar: marco@ramp-records.nl
10-05-2008
Nog even snel wat spullen bestellenquote:Wikipedia:
Uit elkaar
Op 9 juni 2008 maakte de rapgroep bekend na twintig jaar uit elkaar te gaan. In 2009 maakt de groep een afscheidstournee en binnenkort verschijnt er een album met een overzicht van de groep
Toch zonde, hoewel ik echt niet van rap houd vond ik OP wel vet altijdquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gisteren stond er nog niets, vandaag wel:
[..]
[..]
Nog even snel wat spullen bestellen
Van een tientje kan je toch wel wat eten halen, of zie ik dat nou verkeerd?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:52 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver, ik heb m'n eten wat ik heb meegenomen al op!
Kijk ik in m'n portemonnee, zit er nog maar een tientje in
Ik heb alle cd's/DVD's van Osdorp Posse... sleutelhangels, truien, t-shirts en boeken...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Toch zonde, hoewel ik echt niet van rap houd vond ik OP wel vet altijd
Heb ze zelfs nog een keer live gezien
- Moordenaars
- Godvoordomme
Toch wel de twee beste nummers IMO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |