Ik maar F5 en..quote:
je kan altijd nog CTRL+R drukken, das hetzelfdequote:
En beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd nog CTRL+R drukken, das hetzelfde
Tot later man!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik ga weer even naar de markt ieder geval! lunch halen en langs de poelier en bakkerij het stoepje
jij ook werkse , en pretig weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga richting werk
Moet tot 9 uur vanavond![]()
Fijne (werk)dag en alvast een heul heul heukl goed weekend!
Komt helemaal goed en dank je!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij ook werkse , en pretig weekend
Ik heb hier hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
deze laptop + verbinding houdt het gewoon niet bij
ik had nog een aanvulling gedaanquote:
ik is nog in overlegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
Draakje, wij hebbeb heeeulemaal geen kaart gehad
Werk zequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga richting werk
Moet tot 9 uur vanavond![]()
Fijne (werk)dag en alvast een heul heul heul goed weekend!
Trage donderquote:
quote:
That's me allrightquote:
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef draculettetje het volgende:
ik ben bijna klaar met mn schema! jeuj!
dan mag ik zo alles overzetten naar een ander account en dan controleren of de bestanden nog kloppen
bij 1 weet ik dus al dat dat niet zo is omdat de coordinator in het verkeerde document heeft zitten werken
Had ook niet anders verwacht hoorquote:
zoals eerder gezegd...ik volg jouw voorbeeldquote:
ach ja houdt me bezig hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed nieuws dus
Jammer dat die bestanden dan niet allemaal even correct zullen worden overgezet
Shut up Daniel-Sanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd...ik volg jouw voorbeeld
Johquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
beller je bent gister goed bezig geweest:
006. 134 Bellerophon
Haha dat is zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja houdt me bezig he
heb ik in ieder geval werk
ja nog 3,5 week en dan vakantie!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is zoJij hebt tenminste iets te doen
Lekker zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja nog 3,5 week en dan vakantie!
Ay Senseiquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Rosbief het volgende:
Lakse niksnutten, zal jullie baas blij mee zijn.
Wat doe jij hier dan heikneuter?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Rosbief het volgende:
Lakse niksnutten, zal jullie baas blij mee zijn.
Wax on! Wax Off!quote:
Toch besloten om je doodsverwensing weer in te trekken?quote:
Ik hoef gelukkig nog niet te werken. En fokken doe je maar in je eigen tijd, denk je dat je baas je daar voor uitbetaald?quote:
en klaar is de bikinilijn?quote:
Ja was een beetje te impulsief...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Toch besloten om je doodsverwensing weer in te trekken?![]()
[..]
Ik hoef gelukkig nog niet te werken. En fokken doe je maar in je eigen tijd, denk je dat je baas je daar voor uitbetaald?
Pleur dan een eind op Moraalridder. Als het je niet aanstaat dan hoef jij toch niet te blijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Toch besloten om je doodsverwensing weer in te trekken?![]()
[..]
Ik hoef gelukkig nog niet te werken. En fokken doe je maar in je eigen tijd, denk je dat je baas je daar voor uitbetaald?
Brasillian wel te verstaanquote:
En dan voor hoe lang?quote:
Dat zijn de berichtenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
(met trouwen meegerekend) 3,5 week!
Lekker hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Draakje gaat trouwenquote:
Eet smakelijk!quote:
tijd voor een feestjequote:
Bieeeeerrrrrrrquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
tijd voor een feestje![]()
gefeliciteerd draakje
een eet smakelijk
Tieten! BBQ~!quote:
geen bier meer voor jouquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
nog steeds nix.. maar ik ga straks lekker weg..
nou ja, 'lekker' ben aan de schijterij
Lijkt me meer het vrijgezellenfeest voorafquote:
Slok olijf olie nemenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:37 schreef Faithy het volgende:
nog steeds nix.. maar ik ga straks lekker weg..
nou ja, 'lekker' ben aan de schijterij
ja idd... nou ja , aan de andere kant kan ik dan gelijk aan het bier vanmiddag als ik thuis komquote:
Aaaightquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt me meer het vrijgezellenfeest vooraf
Heerlijk tochquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:51 schreef Sgele het volgende:
zo...de rust is teruggekeerd hier
* Sgele gooit poten op z'n pc
laat dat weekend maar komen
voor hem dan ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lijkt me meer het vrijgezellenfeest vooraf
idd , als iemand dat hier meld, wordt spontaan iedereen wakker!quote:
Ik ben jaloers!quote:
Prettig Weekend Draakje , geniet ervanquote:
Pfff detailsquote:
EK dwaasquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:21 schreef geinporem het volgende:
2.5 week binnen, hoezo dat dan?
ach je merkt het vanzelf wel als het hele land in een oranje kermis veranderdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef geinporem het volgende:
[..]
*gaap* ben nie zo in de voetbal, sorry dak da nie wist dan
quote:
Hahahaquote:
jezus, lekker geregeld zeg hahaquote:
Die smoel van die hond ookquote:
idd , hij past er mooi tussenquote:
hij is niet de enigequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat moet dat beest een hekel aan z'n baas hebben
BIER!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
/moi is ook weer thuis
koste maar 1uur en 40 min ongeveer
laat het weekend maar beginnen *-*
Hallo Diertjuhquote:
gister zag ik de vrouwelijke 2face. blond en zwart haarquote:
Ja? Haar baard was blond en zwart?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
gister zag ik de vrouwelijke 2face. blond en zwart haar... zeg maar net als die kat
quote:
jahquote:
jaah die zag ik vanmorgen echt geweldigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:04 schreef Sgele het volgende:
Normal things..that get you killed somewhere else
De manier waarop het geschreven is, echt geweldigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah die zag ik vanmorgen echt geweldig
Deze is eigenlijk leukerquote:Say "Hi" to a Member of the Opposite Sex in Saudi Arabia
What you think you are saying:
"Hi Steve! How's things? Fancy getting a decaf latte?"
What you are actually saying:
"Hi, Steve! How's things? Fancy booking a hotel room so that I can do immoral sex acts on you in the name of Satan?"
quote:Give an Even Number of Flowers in Russia
What you think you are saying:
"Darling, this week has been the most wonderful of my life. Since I first felt the sweet joy of your caress, I have truly come to know what it is to love and to be loved. Please accept these half-dozen roses as a symbol of my eternal tender devotion." (Lean forward for kiss.)
What you are actually saying:
DEATH! DEATH! DEEEEEEAAAAAAAATH!!!!!!
(Lean forward for kiss.)
ja zon situatie heb ik hier al meegemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee joh lekkere koude rooie vodka met redbull of een baco oid
maar nog ff wachten tis nog beetje vroeg
anders gaan mensen weer van die dingen denken(like i care)
Je kan nu toch best aan de drank?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zon situatie heb ik hier al meegemaakt
ik ben altijd bang als ik heir iets van drank vermeld dat ik weer als alcoholist wordt bestempeld.quote:
helleuwquote:
Je zei weer 'alcohol'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben altijd bang als ik heir iets van drank vermeld dat ik weer als alcoholist wordt bestempeld.
whhehequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
helleuw* diertjuh weer fris is
Heb me gisteravond lopen zweten
ook wel logisch als bijna meedoet met de pit
zie je , ik ga er zelf van stotterenquote:
WBquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
helleuw* diertjuh weer fris is
Heb me gisteravond lopen zweten
ook wel logisch als bijna meedoet met de pit
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , ik ga er zelf van stotteren
Prettig Weekend! de groeten aan je moederquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga er weer vandoor, t is té mooi weer om hier op t werk te blijven
Fijn weekend allemaal!
Arent' we all?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben altijd bang als ik heir iets van drank vermeld dat ik weer als alcoholist wordt bestempeld.
Ik was dus gisteravond naar Amsterdam voor optreden van Seether en LostProphets. En heb dus soms klein beetje mee gedaan met de pitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WB
Maar uh,
- Je bleef gisteren bij een vriend slapen
- Je hebt gisteravond flink lopen zweten
Vertel
jazeker was erg gezellig. Eventjes nergens aan denken en je laten gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whhehet was wel erg gezellig als ik het zo hoor dus ?
concerten kunnen toch zo opslepend zijn heh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik was dus gisteravond naar Amsterdam voor optreden van Seether en LostProphets. En heb dus soms klein beetje mee gedaan met de piten daar ga je van zweten. Maar het was wel ff lekker om echt even nergens aan te denken
Mijn laatste trein ging om half 12. We waren rond 23:10 vertrokken bij de melkweg en toen op een paar seconden na mn trein gemist. Dus moest een oplossing zoeken en mn ouders konden me niet ophalen. Nouja mn moeder wou wel maar mocht niet van mn vader ofzo(was volgens mn vader te laat en te ver voor). Dus ben ik bij een vriend blijven slapen
Hoe is Seether eigenlijk live?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jazeker was erg gezellig. Eventjes nergens aan denken en je laten gaan
Ik had hetzelfde bij Muse vorig jaar!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
concerten kunnen toch zo opslepend zijn heh!
mn laatste concert van metallica had ik griep, maja kreeg daar zoveel adrenaline, dat ik me helemaal top voelde. geweldige ervaringen zijn dat
Bagger. Ik vond het echt niets. Ze deden nog 2 nummers van Nirvana, klonk ook niet echt. Het enige mooie nummer wat ze speelden was Broken. Maar die was ook heel erg ingekort. Erg jammer want is wel een nummer waar ik kippenvel van krijg.quote:
ja das echt werelds hehquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde bij Muse vorig jaar!
Had 3 nachten niet geslapen (horeca werk enzo..) en gesloopt naar het concert gaan, maar bij het eerste nummer al weer helemaal fit zijn
uhu, dan kun je ff een klein beetje uit de realiteit stappenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
concerten kunnen toch zo opslepend zijn heh!
mn laatste concert van metallica had ik griep, maja kreeg daar zoveel adrenaline, dat ik me helemaal top voelde. geweldige ervaringen zijn dat
idd, heerlijk is dat!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, dan kun je ff een klein beetje uit de realiteit stappen.
en allemaal goed gegaan ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef draculettetje het volgende:
was ik ook weer even
net een uur met Ronja uit geweest
ze is kapot nu maar bleven maar honden tegen komen!
nog eventjes volhoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ff liggen zou ik ook wel willen
ja alleen ga ik eerst mn nieuwe mediabox van upc installeren voordat ik aan het bier ga. ik ken mezelf, en dan verget ik wel eens watquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel te doen toch? bier in de koelkast staan?
* Sgele mompelt iets met alcoholistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen ga ik eerst mn nieuwe mediabox van upc installeren voordat ik aan het bier ga. ik ken mezelf, en dan verget ik wel eens wat
Fijn weekend draakje!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
zoo hond heeft plekje gevonden! ik ga
fijn weekend mensjes van hier!
ik ook en dan nog verplicht borrel ofzoquote:
Wat WL zegtquote:
ne da hek nog nie gehoordquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
hebbe jullie da ook gehoord van die gozer die overleed toen hij van het dak af wilde klimme via eem boom
ja triest zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
hebbe jullie da ook gehoord van die gozer die overleed toen hij van het dak af wilde klimme via eem boom
jah en das best wel een domme actie... zowieso op het dak van een school klimmenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.quote:
lekker voor zn vrienden ook. traumatischquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef geinporem het volgende:
[..]
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.
Pwnedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef geinporem het volgende:
[..]
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef TommyGun het volgende:
Zo, even met de collega's ijsjes gegeten. Nu nog maar iets meer dan een uurtje
kan je niet hier komen werken, met je ijs traktatiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef TommyGun het volgende:
Zo, even met de collega's ijsjes gegeten. Nu nog maar iets meer dan een uurtje
Mentaal wel, fysiek alleen nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef geinporem het volgende:
valt beetje stil weeriedereen al zn spulle vast pakke zkr eh
Eensch!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef tripack het volgende:
was dat maar waar
heb weinig geen zin meer!
iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef tripack het volgende:
was dat maar waar
heb weinig geen zin meer!
jaah echt wel.,... kan wel de hele dag doorslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iddlaatste loodjes werken het zwaarst zeggen ze dan
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah echt wel.,... kan wel de hele dag doorslapen
50!quote:
wist niet dat ze ook stagiaires haddenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef geinporem het volgende:
ik loop trouwes stage in een bordeel/hoerehuis, hoe vet is dat![]()
![]()
(nog 50 hier)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
wist niet dat ze ook stagiaires hadden![]()
Heel vet, ik heb jaren lang bij een drankenhandel gewerkt tegenover een hoerenkastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef geinporem het volgende:
ik loop trouwes stage tegenover een bordeel/hoerehuis, hoe vet is dat![]()
![]()
(nog 50 hier)
Mijn water!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
wist niet dat ze ook stagiaires hadden![]()
whehehehe pwnedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heel vet, ik heb jaren lang bij een drankenhandel gewerkt tegenover een hoerenkast
Altijd leuk...1x in de week met een steekwagentje 2 vaten bier naar de overkant karren.. Vervolgens een van je oud leraren daar tegenkomen als klant
Juist ja.. ik zei alleen tegen hem "jij weet ook overal bier te vinden he"quote:
Tot dinsdag! Prettig weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:15 schreef geinporem het volgende:
mensen, ik mag eerder weg,:D:D fijn weekend en tot dinsdag (of eerder van thuis uit hehe)
de gloetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:15 schreef geinporem het volgende:
mensen, ik mag eerder weg,:D:D fijn weekend en tot dinsdag (of eerder van thuis uit hehe)
zie je later aligaterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef TommyGun het volgende:
Ach barst... die laatste 10 minutenIk ga. Prettig weekend! Loeter
![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:35 schreef tripack het volgende:
fijn weeekend Sgele![]()
jij ook gedragen hea ik wil niet horen dat er weer es iemand naakt door de straat heeft gerent!!
![]()
waarschijnlijk wel..... maar soms is het wel leuk om grapjes te makenquote:
Shit... ik lees het nu pas...te...te...te laatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:35 schreef tripack het volgende:
fijn weeekend Sgele![]()
jij ook gedragen hea ik wil niet horen dat er weer es iemand naakt door de straat heeft gerent!!
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik heb nu zo ongeveer pas weekend..
Maar alsnog; fijn weekend allemaal![]()
Ow, ff in de usenet-'winkel' kijken vanavondquote:Op zondag 8 juni 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
@smokez
Metallica-Live_at_Rock_Am_Ring-x264-2008-mV4U
MustHave
Bij mij juist helemaal niet, ga ook eens werken en leren in het weekend... Dan duurt ie meteen een stuk langerquote:Op zondag 8 juni 2008 17:21 schreef TommyGun het volgende:
Zucht, waarom gaat 't weekend toch zo vlug om![]()
Daar ga ik echt niet aan beginnenquote:Op zondag 8 juni 2008 17:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Bij mij juist helemaal niet, ga ook eens werken en leren in het weekend... Dan duurt ie meteen een stuk langer
Nu heb ik al heeeeulemaal geen zin meerquote:
Vertel mij wat... ik heb nu echt gvd geen zin meer hahahquote:Op zondag 8 juni 2008 20:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nu heb ik al heeeeulemaal geen zin meer
Kerel alles wel? Hoe was je vakantie?
Geweldig manquote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vertel mij wat... ik heb nu echt gvd geen zin meer hahah
Was erg warm ofzo... in de ochtend in de voortent 42 graden is ... WARMMMM!
Voor de rest? Wel relaxt hoor, aardig tot rust gekomen
"Werk"?quote:Op zondag 8 juni 2008 21:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig manGoed om te horen dat je tot rust bent gekomen
En nu weer gaan werken he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Mogguh....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
Meuning Droxz
Alweer veel zin in je werk dankzij je collega zeker?
Ja dat bedoel ik maar evenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh....
Inderdaad, mij nog even op zondag bellen om aan te geven dat er mensen moet schilderen aan je huis... ALSOF JE DAT PAS OP ZONDAGAVOND TE HOREN KRIJGT!![]()
p.s
Ik heb GTA gemist
2-1 voor nederland!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:18 schreef Bellerophon het volgende:
Aber jawuhl Herr Stormbahnfuhrer!
Wat denk je WL? Wat gaat het worden?
Dat zeg ik dus ook!quote:
ja ben er helemaal klaar voor! heb dit weekend al zo genoten, dus dat wordt helemaal top!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus ook!
En Boulahrouz schopt er sowieso 1 onder de zode
echt wel! lekker puh!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:33 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[quote]Op maandag 9 juni 2008 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
2-1 voor nederland!
[/quote
echt niet
Inderdaad, en ach van Persie is weer fit! En Cannavaro ligt eruit, feestquote:Op maandag 9 juni 2008 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ben er helemaal klaar voor! heb dit weekend al zo genoten, dus dat wordt helemaal top!
Inderdaad jaquote:
Ik heb 2 wedstrijden gezien, en de meeste zuigbare....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik maar even
En deze periode zal ik sowieso niet zoveel op GTA zitten, EK enzo... jeweetsch
Ik moet wel zeggen, de "toppers" die ik tot nu toe gezien heb... die stellen eigenlijk niet zoveel voorquote:Op maandag 9 juni 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb 2 wedstrijden gezien, en de meeste zuigbare....
Vanavind naar even NL kijken, maar ik verwacht er niet zo veel van eigenlijk
ja weet alleen neit of van persie al mee doetquote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdaad, en ach van Persie is weer fit! En Cannavaro ligt eruit, feest
/carequote:
ja ik vond het echt jammer dat zwitserland neit scoorde zegquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen, de "toppers" die ik tot nu toe gezien heb... die stellen eigenlijk niet zoveel voor
Aaaight, ah joh die drukken ze er gewoon in als wisselspelerquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja weet alleen neit of van persie al mee doet![]()
maja kan niet wachtenen eerst natuurlijk fr-roem ff kijken
F1, yeuh 30 keer hetzelfde rondje rijdenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
/care
formule 1 was wel weer![]()
wat een dikke race weer
Haai draakjequote:Op maandag 9 juni 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
mogguh!
Hey droxz hoe was de vakantie?
en wie gaat er nu links voor spelen ?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, ah joh die drukken ze er gewoon in als wisselspeler
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezenquote:
ik kijk al jaren geen F1 meerquote:Op maandag 9 juni 2008 08:39 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
/care
formule 1 was wel weer![]()
wat een dikke race weer
Babel?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wie gaat er nu links voor spelen ?
Bitchquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezen
ja wat wil je, we zijn eenmaal supporterquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat optimistisch hier zeg, ik zeg gewoon dat ze 2-1 verliezen
Duh!quote:
Dude... ik had al geen zin meer... maar nuquote:
Hij zet volgens mij van Persie gewoon in de basis, of affelay?quote:
Welpies ftwquote:Op maandag 9 juni 2008 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja wat wil je, we zijn eenmaal supporterheel mn beeldscherm zit onder de welpjes
mja affelay zou ook nog kunnen. alhoewel ik die wel erg statisch vindquote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zet volgens mij van Persie gewoon in de basis, of affelay?
haha super manquote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Welpies ftwMijn scherm zit ook vol hier.. hehehe...
Er zitten 6 Italianen in ons team hier... allemaal een Italie shirt... van m'n baas de opdracht gekregen om 5 oranje shirts te gaan halen voor de NederlandersDe sfeer hangt er hier al goed in
bij je moeder staan er 4 op een rij!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
4 op een rij
Affelay statisch...da's ook weer zo...en als er een Italiaan die jongen een tik geeft, eindigt ie ergens in de 2e ring
ha ha gezellige boel dan zeker!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er zitten 6 Italianen in ons team hier... allemaal een Italie shirt... van m'n baas de opdracht gekregen om 5 oranje shirts te gaan halen voor de NederlandersDe sfeer hangt er hier al goed in
Nee dat was een heel elftal...ze heeft de EK smaak te pakkenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij je moeder staan er 4 op een rij!
Dat is iets wat zeker is jaquote:
ze maakt haar eigen welpjes ?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee dat was een heel elftal...ze heeft de EK smaak te pakken
Die drukt er gewoon 1 in, wat ik je bromquote:Op maandag 9 juni 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Duh!die zit links voor op de sofa
van Persie staat er gewoon inquote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zet volgens mij van Persie gewoon in de basis, of affelay?
Of onder de grasmatquote:Op maandag 9 juni 2008 08:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bij je moeder staan er 4 op een rij!
mja, dat valt nog mee, robben zou buiten het stadion vliegen
das toch wel relaxed van je baasquote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed weekend gehad gozert?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
Mogguh Beller!
FUBAR: Mja mijn baas is de slechtste nog niet
hmm iddquote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Edwin van der Sar, André Ooijer, John Heitinga, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, Orlanda Engelaar, Dirk Kuijt, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooij.
hmm
mja stomme is als mathijssen vanavond een goal scoort, hoor je niemand meer over hemquote:Op maandag 9 juni 2008 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
hmm iddzijn wel een paar mensen waarbij ik mijn vraagtekens zet
LIEK OMG!!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
Vermoedelijke opstelling Nederland:
Edwin van der Sar, André Ooijer, John Heitinga, Joris Mathijsen, Giovanni van Bronckhorst, Nigel de Jong, Orlanda Engelaar, Dirk Kuijt, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart, Ruud van Nistelrooij.
hmm
Ja het weekend was prima, naast het voetballen toch maar heel weinig gedaan eigenlijk (mja...voetballen kijken en gisteren in de zon op een terrasje hangenquote:
Dat weten we nou welquote:Op maandag 9 juni 2008 09:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
gah voetbal ...
Dat bedoel ik maar, gewoon die twee beulen in de verdediging en het komt goedquote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
Matthijssen wordt overgelopen door Toni...
De Jong is zo gek nog niet?
Heitinga en Boula in het centrum... blijft er niks van die Italianen over
Kijk dat zijn berichtenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het weekend was prima, naast het voetballen toch maar heel weinig gedaan eigenlijk (mja...voetballen kijken en gisteren in de zon op een terrasje hangen)
Jij ook een goed weekend gehad?
Gelijk die Toni een rotschop geven, Toni geblesseerd, mathijsen rood. win-win situatiequote:Op maandag 9 juni 2008 09:19 schreef Sgele het volgende:
Matthijssen wordt overgelopen door Toni...
De Jong is zo gek nog niet?
Heitinga en Boula in het centrum... blijft er niks van die Italianen over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |