Hahahaquote:
jezus, lekker geregeld zeg hahaquote:
Die smoel van die hond ookquote:
idd , hij past er mooi tussenquote:
hij is niet de enigequote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat moet dat beest een hekel aan z'n baas hebben
BIER!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:40 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
/moi is ook weer thuis
koste maar 1uur en 40 min ongeveer
laat het weekend maar beginnen *-*
Hallo Diertjuhquote:
gister zag ik de vrouwelijke 2face. blond en zwart haarquote:
Ja? Haar baard was blond en zwart?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:51 schreef tripack het volgende:
[..]
gister zag ik de vrouwelijke 2face. blond en zwart haar... zeg maar net als die kat
quote:
jahquote:
jaah die zag ik vanmorgen echt geweldigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:04 schreef Sgele het volgende:
Normal things..that get you killed somewhere else
De manier waarop het geschreven is, echt geweldigquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah die zag ik vanmorgen echt geweldig
Deze is eigenlijk leukerquote:Say "Hi" to a Member of the Opposite Sex in Saudi Arabia
What you think you are saying:
"Hi Steve! How's things? Fancy getting a decaf latte?"
What you are actually saying:
"Hi, Steve! How's things? Fancy booking a hotel room so that I can do immoral sex acts on you in the name of Satan?"
quote:Give an Even Number of Flowers in Russia
What you think you are saying:
"Darling, this week has been the most wonderful of my life. Since I first felt the sweet joy of your caress, I have truly come to know what it is to love and to be loved. Please accept these half-dozen roses as a symbol of my eternal tender devotion." (Lean forward for kiss.)
What you are actually saying:
DEATH! DEATH! DEEEEEEAAAAAAAATH!!!!!!
(Lean forward for kiss.)
ja zon situatie heb ik hier al meegemaaktquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nee joh lekkere koude rooie vodka met redbull of een baco oid
maar nog ff wachten tis nog beetje vroeg
anders gaan mensen weer van die dingen denken(like i care)
Je kan nu toch best aan de drank?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja zon situatie heb ik hier al meegemaakt
ik ben altijd bang als ik heir iets van drank vermeld dat ik weer als alcoholist wordt bestempeld.quote:
helleuwquote:
Je zei weer 'alcohol'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben altijd bang als ik heir iets van drank vermeld dat ik weer als alcoholist wordt bestempeld.
whhehequote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
helleuw* diertjuh weer fris is
Heb me gisteravond lopen zweten
ook wel logisch als bijna meedoet met de pit
zie je , ik ga er zelf van stotterenquote:
WBquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
helleuw* diertjuh weer fris is
Heb me gisteravond lopen zweten
ook wel logisch als bijna meedoet met de pit
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je , ik ga er zelf van stotteren
Prettig Weekend! de groeten aan je moederquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga er weer vandoor, t is té mooi weer om hier op t werk te blijven
Fijn weekend allemaal!
Arent' we all?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben altijd bang als ik heir iets van drank vermeld dat ik weer als alcoholist wordt bestempeld.
Ik was dus gisteravond naar Amsterdam voor optreden van Seether en LostProphets. En heb dus soms klein beetje mee gedaan met de pitquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
WB
Maar uh,
- Je bleef gisteren bij een vriend slapen
- Je hebt gisteravond flink lopen zweten
Vertel
jazeker was erg gezellig. Eventjes nergens aan denken en je laten gaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whhehet was wel erg gezellig als ik het zo hoor dus ?
concerten kunnen toch zo opslepend zijn heh!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik was dus gisteravond naar Amsterdam voor optreden van Seether en LostProphets. En heb dus soms klein beetje mee gedaan met de piten daar ga je van zweten. Maar het was wel ff lekker om echt even nergens aan te denken
Mijn laatste trein ging om half 12. We waren rond 23:10 vertrokken bij de melkweg en toen op een paar seconden na mn trein gemist. Dus moest een oplossing zoeken en mn ouders konden me niet ophalen. Nouja mn moeder wou wel maar mocht niet van mn vader ofzo(was volgens mn vader te laat en te ver voor). Dus ben ik bij een vriend blijven slapen
Hoe is Seether eigenlijk live?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
jazeker was erg gezellig. Eventjes nergens aan denken en je laten gaan
Ik had hetzelfde bij Muse vorig jaar!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
concerten kunnen toch zo opslepend zijn heh!
mn laatste concert van metallica had ik griep, maja kreeg daar zoveel adrenaline, dat ik me helemaal top voelde. geweldige ervaringen zijn dat
Bagger. Ik vond het echt niets. Ze deden nog 2 nummers van Nirvana, klonk ook niet echt. Het enige mooie nummer wat ze speelden was Broken. Maar die was ook heel erg ingekort. Erg jammer want is wel een nummer waar ik kippenvel van krijg.quote:
ja das echt werelds hehquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde bij Muse vorig jaar!
Had 3 nachten niet geslapen (horeca werk enzo..) en gesloopt naar het concert gaan, maar bij het eerste nummer al weer helemaal fit zijn
uhu, dan kun je ff een klein beetje uit de realiteit stappenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
concerten kunnen toch zo opslepend zijn heh!
mn laatste concert van metallica had ik griep, maja kreeg daar zoveel adrenaline, dat ik me helemaal top voelde. geweldige ervaringen zijn dat
idd, heerlijk is dat!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, dan kun je ff een klein beetje uit de realiteit stappen.
en allemaal goed gegaan ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef draculettetje het volgende:
was ik ook weer even
net een uur met Ronja uit geweest
ze is kapot nu maar bleven maar honden tegen komen!
nog eventjes volhoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ff liggen zou ik ook wel willen
ja alleen ga ik eerst mn nieuwe mediabox van upc installeren voordat ik aan het bier ga. ik ken mezelf, en dan verget ik wel eens watquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel te doen toch? bier in de koelkast staan?
* Sgele mompelt iets met alcoholistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen ga ik eerst mn nieuwe mediabox van upc installeren voordat ik aan het bier ga. ik ken mezelf, en dan verget ik wel eens wat
Fijn weekend draakje!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
zoo hond heeft plekje gevonden! ik ga
fijn weekend mensjes van hier!
ik ook en dan nog verplicht borrel ofzoquote:
Wat WL zegtquote:
ne da hek nog nie gehoordquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
hebbe jullie da ook gehoord van die gozer die overleed toen hij van het dak af wilde klimme via eem boom
ja triest zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
hebbe jullie da ook gehoord van die gozer die overleed toen hij van het dak af wilde klimme via eem boom
jah en das best wel een domme actie... zowieso op het dak van een school klimmenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.quote:
lekker voor zn vrienden ook. traumatischquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef geinporem het volgende:
[..]
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.
Pwnedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef geinporem het volgende:
[..]
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef TommyGun het volgende:
Zo, even met de collega's ijsjes gegeten. Nu nog maar iets meer dan een uurtje
kan je niet hier komen werken, met je ijs traktatiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef TommyGun het volgende:
Zo, even met de collega's ijsjes gegeten. Nu nog maar iets meer dan een uurtje
Mentaal wel, fysiek alleen nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef geinporem het volgende:
valt beetje stil weeriedereen al zn spulle vast pakke zkr eh
Eensch!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef tripack het volgende:
was dat maar waar
heb weinig geen zin meer!
iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef tripack het volgende:
was dat maar waar
heb weinig geen zin meer!
jaah echt wel.,... kan wel de hele dag doorslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iddlaatste loodjes werken het zwaarst zeggen ze dan
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah echt wel.,... kan wel de hele dag doorslapen
50!quote:
wist niet dat ze ook stagiaires haddenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef geinporem het volgende:
ik loop trouwes stage in een bordeel/hoerehuis, hoe vet is dat![]()
![]()
(nog 50 hier)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
wist niet dat ze ook stagiaires hadden![]()
Heel vet, ik heb jaren lang bij een drankenhandel gewerkt tegenover een hoerenkastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef geinporem het volgende:
ik loop trouwes stage tegenover een bordeel/hoerehuis, hoe vet is dat![]()
![]()
(nog 50 hier)
Mijn water!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
wist niet dat ze ook stagiaires hadden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |