jah en das best wel een domme actie... zowieso op het dak van een school klimmenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
hebbe jullie da ook gehoord van die gozer die overleed toen hij van het dak af wilde klimme via eem boom
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.quote:
lekker voor zn vrienden ook. traumatischquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef geinporem het volgende:
[..]
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.
Pwnedquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:07 schreef geinporem het volgende:
[..]
gozer was 18, met 2 vrienden op een schooldak geklommen, hij ging eraf via een tak van een boom, maar die brak, en toen istie doodgegaan aan zn verwondingen.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef TommyGun het volgende:
Zo, even met de collega's ijsjes gegeten. Nu nog maar iets meer dan een uurtje
kan je niet hier komen werken, met je ijs traktatiesquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:23 schreef TommyGun het volgende:
Zo, even met de collega's ijsjes gegeten. Nu nog maar iets meer dan een uurtje
Mentaal wel, fysiek alleen nog nietquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:49 schreef geinporem het volgende:
valt beetje stil weeriedereen al zn spulle vast pakke zkr eh
Eensch!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef tripack het volgende:
was dat maar waar
heb weinig geen zin meer!
iddquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:50 schreef tripack het volgende:
was dat maar waar
heb weinig geen zin meer!
jaah echt wel.,... kan wel de hele dag doorslapenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iddlaatste loodjes werken het zwaarst zeggen ze dan
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah echt wel.,... kan wel de hele dag doorslapen
50!quote:
wist niet dat ze ook stagiaires haddenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef geinporem het volgende:
ik loop trouwes stage in een bordeel/hoerehuis, hoe vet is dat![]()
![]()
(nog 50 hier)
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
wist niet dat ze ook stagiaires hadden![]()
Heel vet, ik heb jaren lang bij een drankenhandel gewerkt tegenover een hoerenkastquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:08 schreef geinporem het volgende:
ik loop trouwes stage tegenover een bordeel/hoerehuis, hoe vet is dat![]()
![]()
(nog 50 hier)
Mijn water!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
[..]
wist niet dat ze ook stagiaires hadden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |