ja das echt werelds hehquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde bij Muse vorig jaar!
Had 3 nachten niet geslapen (horeca werk enzo..) en gesloopt naar het concert gaan, maar bij het eerste nummer al weer helemaal fit zijn
uhu, dan kun je ff een klein beetje uit de realiteit stappenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
concerten kunnen toch zo opslepend zijn heh!
mn laatste concert van metallica had ik griep, maja kreeg daar zoveel adrenaline, dat ik me helemaal top voelde. geweldige ervaringen zijn dat
idd, heerlijk is dat!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef diertjuh het volgende:
[..]
uhu, dan kun je ff een klein beetje uit de realiteit stappen.
en allemaal goed gegaan ?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:30 schreef draculettetje het volgende:
was ik ook weer even
net een uur met Ronja uit geweest
ze is kapot nu maar bleven maar honden tegen komen!
nog eventjes volhoudenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:37 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ff liggen zou ik ook wel willen
ja alleen ga ik eerst mn nieuwe mediabox van upc installeren voordat ik aan het bier ga. ik ken mezelf, en dan verget ik wel eens watquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is wel te doen toch? bier in de koelkast staan?
* Sgele mompelt iets met alcoholistquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen ga ik eerst mn nieuwe mediabox van upc installeren voordat ik aan het bier ga. ik ken mezelf, en dan verget ik wel eens wat
Fijn weekend draakje!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:49 schreef draculettetje het volgende:
zoo hond heeft plekje gevonden! ik ga
fijn weekend mensjes van hier!
ik ook en dan nog verplicht borrel ofzoquote:
Wat WL zegtquote:
ne da hek nog nie gehoordquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
hebbe jullie da ook gehoord van die gozer die overleed toen hij van het dak af wilde klimme via eem boom
ja triest zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef geinporem het volgende:
hebbe jullie da ook gehoord van die gozer die overleed toen hij van het dak af wilde klimme via eem boom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |