Ik maar F5 en..quote:
je kan altijd nog CTRL+R drukken, das hetzelfdequote:
En beterquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan altijd nog CTRL+R drukken, das hetzelfde
Tot later man!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:22 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik ga weer even naar de markt ieder geval! lunch halen en langs de poelier en bakkerij het stoepje
jij ook werkse , en pretig weekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga richting werk
Moet tot 9 uur vanavond![]()
Fijne (werk)dag en alvast een heul heul heukl goed weekend!
Komt helemaal goed en dank je!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij ook werkse , en pretig weekend
Ik heb hier hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:24 schreef tripack het volgende:
deze laptop + verbinding houdt het gewoon niet bij
ik had nog een aanvulling gedaanquote:
ik is nog in overlegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:21 schreef Bellerophon het volgende:
Draakje, wij hebbeb heeeulemaal geen kaart gehad
Werk zequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:23 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ga richting werk
Moet tot 9 uur vanavond![]()
Fijne (werk)dag en alvast een heul heul heul goed weekend!
Trage donderquote:
quote:
That's me allrightquote:
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef draculettetje het volgende:
ik ben bijna klaar met mn schema! jeuj!
dan mag ik zo alles overzetten naar een ander account en dan controleren of de bestanden nog kloppen
bij 1 weet ik dus al dat dat niet zo is omdat de coordinator in het verkeerde document heeft zitten werken
Had ook niet anders verwacht hoorquote:
zoals eerder gezegd...ik volg jouw voorbeeldquote:
ach ja houdt me bezig hequote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goed nieuws dus
Jammer dat die bestanden dan niet allemaal even correct zullen worden overgezet
Shut up Daniel-Sanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
zoals eerder gezegd...ik volg jouw voorbeeld
Johquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
beller je bent gister goed bezig geweest:
006. 134 Bellerophon
Haha dat is zoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja houdt me bezig he
heb ik in ieder geval werk
ja nog 3,5 week en dan vakantie!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha dat is zoJij hebt tenminste iets te doen
Lekker zegquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja nog 3,5 week en dan vakantie!
Ay Senseiquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Rosbief het volgende:
Lakse niksnutten, zal jullie baas blij mee zijn.
Wat doe jij hier dan heikneuter?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:51 schreef Rosbief het volgende:
Lakse niksnutten, zal jullie baas blij mee zijn.
Wax on! Wax Off!quote:
Toch besloten om je doodsverwensing weer in te trekken?quote:
Ik hoef gelukkig nog niet te werken. En fokken doe je maar in je eigen tijd, denk je dat je baas je daar voor uitbetaald?quote:
en klaar is de bikinilijn?quote:
Ja was een beetje te impulsief...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Toch besloten om je doodsverwensing weer in te trekken?![]()
[..]
Ik hoef gelukkig nog niet te werken. En fokken doe je maar in je eigen tijd, denk je dat je baas je daar voor uitbetaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |