Ik was de OP aan 't bijwerken, en deze moest er ook inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:05 schreef Misstique het volgende:
Psies, eerst het andere topic volposten..
Hiero ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:12 schreef l3laster het volgende:
Morgen (zw)emporium!!! hakke in een Poncho
ennn zomerfeesten ... zin aan !!!!
Watskeburt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef DJKoster het volgende:
Werkloos, dus vanaf vandaag weer regelmatig hier te vinden..
Als ik niet aan het rangen ben..
Succes! En goed je vraagstelling opschrijvenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:10 schreef Californium het volgende:even een tvp...nu weer aan het verslag
Vraagstelling? Jij kan mij misschien helpan met convlusie discussie....Heb geen muatie gevonden dus ben aan het bedenken waar die mutatie wel kan ziten...Goed voor een conclusie discussie of moet er nog iets bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Succes! En goed je vraagstelling opschrijven
*weekend is oké*
Gaat dat gewoon per direct inquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:06 schreef DJKoster het volgende:
Werkloos, dus vanaf vandaag weer regelmatig hier te vinden..
Als ik niet aan het rangen ben..
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik ben nog nooit naar de zomerfeesten geweest
Dus hoop dat ik er dit jaar ben!
3 maanden (soort van) contract, geen verlenging, pas op de een-na-laatste werkdag gehoord terwijl ze het al 2 weken wisten.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Watskeburt?
Ik ben al bijna begonnen aan de schoonmaak jongens
Hoe onbeschoftquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef DJKoster het volgende:
3 maanden (soort van) contract, geen verlenging, pas op de een-na-laatste werkdag gehoord terwijl ze het al 2 weken wisten.
Kansloos is zoiets, he?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
3 maanden (soort van) contract, geen verlenging, pas op de een-na-laatste werkdag gehoord terwijl ze het al 2 weken wisten.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voorlopig programma zomerfeesten 2008.
Nope niet gehadquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Volgens mij mag 't ook helemaal niet (behalve als je uitzendkracht bent), maar goed bij zo'n bericht ga je ook niet echt op je strepen staan.
Yashi, heb je ook verstand van arbeidsrecht?
van die 6vwo scholiertjes die hun testosteron kwijtmoesten... lachwekkend was het eigelijkquote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom werd er gevochten swarma? Wat voor groepen
?
quote:Van 17 t/m 26 augustus 2008 vindt de jaarlijkse Introductie voor eerstejaars studenten plaats
Je bent niet de eerste die dat denktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:54 schreef LastRequest het volgende:
Kut volgens mij weet ik het geluid van Qmusic
Heb gesmst maar ze bellen vast niet terug haha.
Het echte leren van tentamen 2 na tentamen 1, maar de voorbereiding (wat lezen, samenvatting schrijven, alles op orde hebben zodat je exact weet wat je moet leren, vaardigheden oefenen, etc. etc.) kan je vooraf doen. De laatste 2 dagen voor tentamen 1 besteden aan 't stampen van tentamen 1, daarvoor veel afwisselenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Samenvatting: Hoe leren jullie als je twee tentamens kort op elkaar hebt en die tweede heul veul stof is?
En dat moet ik halen uit 2 regels...?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Vraagstelling? Jij kan mij misschien helpan met convlusie discussie....Heb geen muatie gevonden dus ben aan het bedenken waar die mutatie wel kan ziten...Goed voor een conclusie discussie of moet er nog iets bij
Ik heb ik kort een gen gesequenst en hierin heb ik geen mutatie gevondenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:41 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En dat moet ik halen uit 2 regels...?Vertel maar eerst waar het over gaat, hoe je het hebt uitgevoerd en wat je resultaten zijn...
Mag je nog terugomen van het weekend? Stel je voor... elke dag wetenschap!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:33 schreef Brammie1 het volgende:
ik ben zó verkouden vandaagen ik moet alleen stagelopen, de hele dag, omdat mijn stagepartner ziek is. Nu gelukkig ff anderhalf uur pauze, om 16:00 nog 2 platen uit de incubator halen, reactie stoppen, 20 minuutjes laten ontwikkelen en in de microplatereader stoppen. Dan weekend
Maar? Wat is je onderzoeksvraag/doel? Heb je materiaal van een zieke patiënt die je moet onderzoeken en verwacht je in een bepaalde gen een mutatie? Heb je zelf een mutatie in een gen aangebracht en wil je checken of die mutatie is gelukt?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:42 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb ik kort een gen gesequenst en hierin heb ik geen mutatie gevonden
Patient DNA en daar zou naar verwachting een mutatie inzittenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Maar? Wat is je onderzoeksvraag/doel? Heb je materiaal van een zieke patiënt die je moet onderzoeken en verwacht je in een bepaalde gen een mutatie? Heb je zelf een mutatie in een gen aangebracht en wil je checken of die mutatie is gelukt?
Als het een eiwit betreft, kan het zijn dat de mutatie op een andere plek zit, waardoor het vouwen van het eiwit niet goed verloopt. Als je dan kijkt naar bijvoorbeeld een bindingsplek op het eiwit, dan kan deze plek nog wel zo correct zijn, maar als er door een verkeerde structuur sterische hindering ontstaat, komt er geen ligand op deze plek.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Patient DNA en daar zou naar verwachting een mutatie inzitten
ik heb niets aan statestiek...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou ff een regressie-analyse doen, anders anova, manova of chi kwadraat toets.
Of al die andere termen waar ik trauma's van krijg.
Lol, niet van genealogie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mutatie, oh wacht, dat ken ik van genetische algoritmen.
Yashaaaaa is iig keihard aan het lerenquote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:26 schreef Brammie1 het volgende:
tering wat voel ik me slecht zegverkoudheid hakt er goed in. Alles doet zeer en ik ben vet moe. Nog iets meer dan een uur en dan mag ik naar bed
awhgossie...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:26 schreef Brammie1 het volgende:
tering wat voel ik me slecht zegverkoudheid hakt er goed in. Alles doet zeer en ik ben vet moe. Nog iets meer dan een uur en dan mag ik naar bed
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
denk ik ''lekker, vanillevla met aardbeien'' maar met je halve bakkes verdoofd loopt de helft er uit
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yashaaaaa is iig keihard aan het leren
Verdoven als je een gaatje hebtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
denk ik ''lekker, vanillevla met aardbeien'' maar met je halve bakkes verdoofd loopt de helft er uit
En dat is net wat we nodig hebben... swarmahoer met een halve bukkake-face.... ach waarom ook niet, het is bijna weekendquote:
er zit één plaat al vanaf 11 uur in de incubator. Als ik het nu niet afmaak kost het mij weer een hele dag, aangezien we maar 1 incubator hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
awhgossie...
waarom nu niet? Ziek is ziek![]()
Kan iemand anders m niet ff verwerken dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
er zit één plaat al vanaf 11 uur in de incubator. Als ik het nu niet afmaak kost het mij weer een hele dag, aangezien we maar 1 incubator hebben
het is niet zo druk op de afdeling op vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Kan iemand anders m niet ff verwerken dan?
Werk ze...! Waar werk je, btw?quote:
quote:Bij een doorgemaakte verkoudheid is er een levenslange immuniteit voor dat specifieke virus.
quote:Er zijn echter honderden verschillende soorten virussen die een verkoudheid kunnen veroorzaken.
45 minuten ofzo ?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef LastRequest het volgende:
Aah beterschap Brammie!
Ik ga blijkbaar fietsen morgen, hoe lang zal het fietsen zijn van Nijmegen Centraal naar de Berendonck?
Vanaf het keizerkarelplein kilometertje of 8 schat ik zoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef LastRequest het volgende:
Aah beterschap Brammie!
Ik ga blijkbaar fietsen morgen, hoe lang zal het fietsen zijn van Nijmegen Centraal naar de Berendonck?
Fakking niet normaal man, toen ging idd mijn wekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2008 05:19 schreef swarmahoer het volgende:
coctail moet je niet wakker worden nu?
4 uur, en 2.5 uur terug rijden uit Amsterdam...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 16:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben nog opvallend fit na twee uur slaap en een dag werken
De beste serie ooit gemaaktquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb het nooit gevolgt, misschien es een keer gaan downloaden..
Het is een leuke serie, maar beste serie ooit zou ik hem toch niet noemenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De beste serie ooit gemaakt, no doubt
.
Het is wel een stuk laagdrempeliger dan lostquote:
Je verklapt me dingen die ik nog niet eens wistquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
That '70s show alleen maar tot seizoen 5 ofzo.. In ieder geval als Erik en kelso weg zijn ist matiger..
Ik vind het zo grappig dat die stiefdochter van zijn ex dat kleintje van de nanny wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind Californication ook gaaf, dus laagdrempeligheid is niet echt een probleem.
Iets met werken en bedtijd enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Man de laatste ep is zelfs laatst op CC geweest dus zo geweldig vind je het blijkbaar niet dan hea
Over dit:quote:Twee vrouwen van 19 en 21 jaar uit Didam zijn in de nacht van dinsdag op woensdag door de politie aangehouden nadat ze eerder een 18-jarige Doesburgse zouden hebben mishandeld. Het slachtoffer had daarbij verwondingen opgelopen. De drie bleken bekenden van elkaar en zouden elkaar dinsdagavond in Emmerich op straat zijn tegengekomen. Een eerder conflict zou daarbij zijn opgelaaid waarbij de Didamse vrouwen het slachtoffer klappen zouden hebben gegeven. Het slachtoffer, dat geblesseerd was door een gebroken voet die ze eerder had opgelopen, had zich naar eigen zeggen niet kunnen verweren en zou op de grond zijn gevallen, waarna ze buiten westen raakte. Toen ze wakker werd merkte ze dat de Didamsen bezig waren haar haar af te knippen. Toch zag ze kans weg te komen. Eenmaal thuis werd de politie gewaarschuwd. Die hield later die nacht de beide Didamsen thuis aan. De vrouwen zijn voor onderzoek ingesloten. De aanleiding tot de ruzie tussen de vrouwen moet worden gezocht in de relatiesfeer, aldus de politie.
(08-074006)
*pakt telefoonboek*quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Broers die om half 12 nog op de huistelefoon bellen
Krijg er bekant een hartverzakking van
Over een half uurtje DJquote:
half uur als je normaal fietst en anders 3 kwartierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef LastRequest het volgende:
Aah beterschap Brammie!
Ik vrees dat ik dan keihard teruggepwnd word.quote:
nee aparte tandarts verzekeringquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
150 euro eigen risico? Of geldt dat niet voor de tandarts..
ik in vroeg opstaanquote:
Same here, iets na negenen alweer de wekker vandaag. Net thuis van schilderen bij m'n ouders, dadelijk nog even boodschappen doen en verder lekker weekendquote:
Ja want -jd- bracht Martin en mij toen terugquote:
Tering jij bent luiquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Luxeprobleem he, kiezen tussen auto/brommer/fiets
Ik ga vanavondquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar de stad ivm wat de Uni allemaal organiseert ?
Leuk oude topics lezenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Ontslaganova & de Hengelose Spammer #2
Wat een soap, en ja ik weet 't al zeer oud maar gtst is er niks bij.
Heb 't hieruitquote:
Oh, morgen ga ik nietquote:En ik heb het over morgen aapje
....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
OWIk heb trouwens kaartjes voor Tina Turner
Was bekend, maar blijft een mooie soap inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Ontslaganova & de Hengelose Spammer #2
Wat een soap, en ja ik weet 't al zeer oud maar gtst is er niks bij.
Het is afgelast ivm het slechte weerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vaag... Ik hoor Emporium niet? Vorig jaar wel... Vriend van me woont nog geen km verder op en ook hij hoort niks?
De Berendonck overstroomt!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh anders zou iedereen verdrinken enzo
Ikke, ikke, ikke. Individualistische kutmaatschappij van tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zolang ik er geen last van heb : #care
Ja maar, gisteren zag het er een stuk slechter uit!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
onzin, moet welDie 3 druppels die hier vandaag gevallen zijn...
Ga een boom knuffelen ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ikke, ikke, ikke. Individualistische kutmaatschappij van tegenwoordig.
Het milieu staat hier mijns inziens los van.quote:
Je verwacht toch niet dat we dat gaan kijken hè?quote:
Vet relaaaaaaaaaaxedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Je verwacht tot niet dat we dat gaan kijken hè?
Ik ben niet stoned, dus ik verwacht dat ik er niks aan vind...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vet relaaaaaaaaaaxed![]()
. Zo leuk
.
Je lul ookquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het milieu staat hier mijns inziens los van.
Begin je nou alweer met die lul-fixatie?quote:
Mwoh, als ik écht honger heb(als in de hele dag nog niks gegeten en het is rond 5/6 uur moet me dat wel lukken. Het is me in ieder geval al eerder om in zulke omstandigheden twee triple whoppers te etenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:47 schreef Mikkie het volgende:
Oh, en voor de mensen die ooit nog eens in een Burger King terecht komen: ook al heb je heel veel honger, twee Big King XXL's is écht te veel.
Denk kwoot hem nog eensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik dacht, ga lekker naar de kapper. Met de fiets. Loop ik naar achter, is de fiets wegVond de sleutel wel in me jaszak dus raaaar...
Zou hij misschien nog op het station staan?Ja dus... met 2 ontbrekende ventielen
Maargoed ding staat er dus nog sinds de 1e fokmeet
![]()
Heb je je dag nietquote:
Hehe ik was zo aant posten tot zo'n opmerking kwamquote:
Begin je nou alweer te zeiken over dat kutijsje van jequote:
Je verdient een groepsvernedering volgende meetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe ik was zo aant posten tot zo'n opmerking kwam
Ik had even zin om balsturig te zijn
Vergeef mij
Die kapper was dus eigenlijk weggegooid geld?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is dat ik niet meer aan mijn haren kan trekken, anders waren ze er nu allemaal uit van ergernis door je kutposts Yashi, niet leuk![]()
![]()
Ik zo, ja uhm weet nog niet wat ik wil... Vingerdikte of korter... Nja doe maar eerst vingerdikte. Is ze net klaar, wil ze alles afstoffen zeg ik, nee doe toch maar met de tondeusequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kapper was dus eigenlijk weggegooid geld?
Ik denk niet dat Moblo hem zomaar mee laat nemenquote:
Download Chuck gewoonquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik ugly Betty gaan kijken.. Of american gangster
En jij bent de vuilstort van de familiequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Krijg trouwens nóg een tv, hoorde ik net van mijn maTante moet er vanaf...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij bent de vuilstort van de familie
Je was toch al op zoek ook? En als je zelf werkt e.d. en het huis voornamelijk een hotel is (maw: je slaapt er alleen, verder niks), dan lijkt me dat geen hele gekke keuze.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]nee dat ook weer niet, maargoed de tv die ik nu heb is ook niet te luxe... zit ook geen afstandsbediening meer bij.
heb vandaag ook min of meer te horen gekregen dat ik verzocht wordt om een andere woon/verblijfplaats te zoekenMocht ik niet meer willen draaien in het huishouden hier...
Samenhangend hé, staat niet geheel los van elkaar...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je was toch al op zoek ook? En als je zelf werkt e.d. en het huis voornamelijk een hotel is (maw: je slaapt er alleen, verder niks), dan lijkt me dat geen hele gekke keuze.
Eeerder, geen afdakquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad lijkt het me zwaar kut om met onweer daar te zijn met al die electriciteit enzo
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik zou het eerder doodeng vinden dan die regen..
Nee man, zijn toch verschillende tenten, niet alleen podia toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Eeerder, geen afdakopen festival
![]()
![]()
jammer adt k geen goede camera heb... zo mooi om te zien dit
Snap ik, maar tochquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Samenhangend hé, staat niet geheel los van elkaar...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
GODVER VIES KUT KSAGJFEOGW'GW ONWEER. slaat de stroom eraf.. En ik kon zo 1,2,3 geen zaklamp vinden en mijn ouders niet te pakken krijgen.. Nu inmiddels wel en heb dus weer stroom maar godverdomme zeg..
EN JAH IK BEN EEN MIETJE JAH.. zo hebben we die ook meteen gehad..
Geloof 2 tenten ofzo en de rest podia...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee man, zijn toch verschillende tenten, niet alleen podia toch?
[..]
Snap ik, maar toch.
Hmmm... dan kan degene met de slotset er vanuit gaan dat er niet meer veel publiek isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Geloof 2 tenten ofzo en de rest podia...
Beste stage is natuurlijk wél weer in een tent ...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... dan kan degene met de slotset er vanuit gaan dat er niet meer veel publiek is.
Zelfs ík was verrast toen ik em zag in de biosquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net het einde van TBS gezien, das echt een toffe film volgens mij, je krijgt eerst helemaal symphatie voor die vent en dan op t eind
Zeg ik tochquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder zei net aan de telefoon dat het in Nijmegen als een gek tekeer gaat qua bliksem regen onweer e.d.
Vakantie in Zwitserland, tussen de bergenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb 1 keer in Frankrijk onweer mee gemaakt zo mooi.. Het was een heldere hemel en ik liep samen met mijn broer onder de paraplu van de wc naar de caravan en gewoon overal van die echte bliksemschichten door de lucht
Het tentje stond wel de hele nacht helemaal in elkaar door de wind en die nacht zijn er ook 18 mensen overleden door de storm ofzoMaar toch heb ik daar helemaal geen enge herinneringen aan
Anders mag je mij wel mailenquote:Op zondag 1 juni 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij woont toch in Wijchen aap. Ik had het over Nijmegen..
Oeh Najib Amhali komt in november in de stadschouwburg optreden
Vrienden van mijn ouders zijn lid van dat gedoe van de vereniging en stadsschouwburg dus die kunnen vaak eerder kaartjes reserverenEven vriendinnetje mailen van wie ik dacht dat ze meewilde
Als ik daar kaartjes voor kan krijgen ben ik vrij gelukkig. Kga maar eens even een vriend contacten morgen, wiens ouders ook van die shizzle van de schouwburg hebben.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Theo Maassen
Zonder Pardon
Stadsschouwburg do 28 mei 2009 20:00 uur
Theo Maassen
Zonder Pardon
Stadsschouwburg vrij 29 mei 2009 20:00 uur
Mocht dat niet lukken kan je het via mij doen maar heb je wel grote kans dat je naast mij moet zitten danquote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik daar kaartjes voor kan krijgen ben ik vrij gelukkig. Kga maar eens even een vriend contacten morgen, wiens ouders ook van die shizzle van de schouwburg hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb kaarten voor theo maassen en najiben emporium was gaaf
snel omkleden en naar de afterparty
nee manquote:
Hoe kom je aan die kaarten dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb kaarten voor theo maassen en najib
abboquote:
toen je muntjes hebt gehaald.. mocht je een jongen in de kassa hhebben zien zitte.. dat was ikquote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef LastRequest het volgende:
Emporium was echt héél erg vet!
My goddd.. ik was drijfnat maar het was het echt waard.
En @ degene die zei dat de laatste act niks zou worden, wij zijn juist in de regen gaan stampen op Felix da Housecat, supermooi
Het is wel aanstekelijk maar ik ben niet zo'n fan van het Enrique meets trance achtig iets conceptquote:
Ik heb 2x gehaald, telkens bij die donkere kerel! Heb je niet gezien dus haha.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
toen je muntjes hebt gehaald.. mocht je een jongen in de kassa hhebben zien zitte.. dat was ik(waren er maar 2, een donkere en de rest waren allemaal dames)
die zullen vast geen moeder hebben gehad die zat te f5en en gelik besteld heeftquote:
ongelovelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 13:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb 2x gehaald, telkens bij die donkere kerel! Heb je niet gezien dus haha.
nee niks van gehoord iig ....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft mijn collegaatje je nog de groetjes gedaan dan
Ik heb ok altijd nog kaartjes voor de lama's kunnen krijgen dus zal wel los lopenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die zullen vast geen moeder hebben gehad die zat te f5en en gelik besteld heeft
das binnen 10 min altijd uitverkocht he.. net defqon
Alleen klinkt het onderzoek minder geniaalquote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
"nee, dat onderzoek doet geen pijn..."
Geniale OP.
Wanneer volgende week?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je nu al of je volgende week komt Mikkie?
Mijn oude faculteit zit binnenquote:
De meet natuurlijkquote:
Dat snapte ik ook nog wel, maar welke dag hadden jullie in gedachten?quote:
Owh, die datum was ik alweer vergetenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaterdagavond 7 juni, staat echt al 3 weken vast.
Als Yashi de hele avond chagrijnig is, hou ik je persoonlijk verantwoordelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 15:36 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval kom ik niet, heb al iets anders staan die avond.
Ik heb eigenlijk geen ideequote:
Dan is het aan jullie de taak om haar op te vrolijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als Yashi de hele avond chagrijnig is, hou ik je persoonlijk verantwoordelijk.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great dilemma:
Huisgenootje zou mijn sleutel bewaren omdat mijn deur niet op slot kon, ze had het erover die sleutel dan in een kast te leggen. Maar ze zou me nog smsen waar die lag, ik ga nu eerder ik huisgenootje vanmiddag al gesmst of ze de sleutel al in de kast heeft gelegd, geen reactie, ik net bellen.. neemt niet op.. Wat zal ik doen gewoon gaan en hopen dat mijn deur open is/ sleutel in de kast ligt.. Of morgenvroeg maar gaan?
Ah... zo herkenbaar...quote:Op zondag 1 juni 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van maar 20km verderop dus valt mee
Dan rijd ik morgenvroeg wel met mijn vader mee ofzo.. of ze moeten me vanavond nog wegbrengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |