Anders mag je mij wel mailenquote:Op zondag 1 juni 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij woont toch in Wijchen aap. Ik had het over Nijmegen..
Oeh Najib Amhali komt in november in de stadschouwburg optreden
Vrienden van mijn ouders zijn lid van dat gedoe van de vereniging en stadsschouwburg dus die kunnen vaak eerder kaartjes reserverenEven vriendinnetje mailen van wie ik dacht dat ze meewilde
Als ik daar kaartjes voor kan krijgen ben ik vrij gelukkig. Kga maar eens even een vriend contacten morgen, wiens ouders ook van die shizzle van de schouwburg hebben.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Theo Maassen
Zonder Pardon
Stadsschouwburg do 28 mei 2009 20:00 uur
Theo Maassen
Zonder Pardon
Stadsschouwburg vrij 29 mei 2009 20:00 uur
Mocht dat niet lukken kan je het via mij doen maar heb je wel grote kans dat je naast mij moet zitten danquote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik daar kaartjes voor kan krijgen ben ik vrij gelukkig. Kga maar eens even een vriend contacten morgen, wiens ouders ook van die shizzle van de schouwburg hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb kaarten voor theo maassen en najiben emporium was gaaf
snel omkleden en naar de afterparty
nee manquote:
Hoe kom je aan die kaarten dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb kaarten voor theo maassen en najib
abboquote:
toen je muntjes hebt gehaald.. mocht je een jongen in de kassa hhebben zien zitte.. dat was ikquote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef LastRequest het volgende:
Emporium was echt héél erg vet!
My goddd.. ik was drijfnat maar het was het echt waard.
En @ degene die zei dat de laatste act niks zou worden, wij zijn juist in de regen gaan stampen op Felix da Housecat, supermooi
Het is wel aanstekelijk maar ik ben niet zo'n fan van het Enrique meets trance achtig iets conceptquote:
Ik heb 2x gehaald, telkens bij die donkere kerel! Heb je niet gezien dus haha.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
toen je muntjes hebt gehaald.. mocht je een jongen in de kassa hhebben zien zitte.. dat was ik(waren er maar 2, een donkere en de rest waren allemaal dames)
die zullen vast geen moeder hebben gehad die zat te f5en en gelik besteld heeftquote:
ongelovelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 13:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb 2x gehaald, telkens bij die donkere kerel! Heb je niet gezien dus haha.
nee niks van gehoord iig ....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft mijn collegaatje je nog de groetjes gedaan dan
Ik heb ok altijd nog kaartjes voor de lama's kunnen krijgen dus zal wel los lopenquote:Op zondag 1 juni 2008 13:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die zullen vast geen moeder hebben gehad die zat te f5en en gelik besteld heeft
das binnen 10 min altijd uitverkocht he.. net defqon
Alleen klinkt het onderzoek minder geniaalquote:Op zondag 1 juni 2008 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
"nee, dat onderzoek doet geen pijn..."
Geniale OP.
Wanneer volgende week?quote:Op zondag 1 juni 2008 14:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet je nu al of je volgende week komt Mikkie?
Mijn oude faculteit zit binnenquote:
De meet natuurlijkquote:
Dat snapte ik ook nog wel, maar welke dag hadden jullie in gedachten?quote:
Owh, die datum was ik alweer vergetenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zaterdagavond 7 juni, staat echt al 3 weken vast.
Als Yashi de hele avond chagrijnig is, hou ik je persoonlijk verantwoordelijkquote:Op zondag 1 juni 2008 15:36 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval kom ik niet, heb al iets anders staan die avond.
Ik heb eigenlijk geen ideequote:
Dan is het aan jullie de taak om haar op te vrolijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als Yashi de hele avond chagrijnig is, hou ik je persoonlijk verantwoordelijk.
Waar moet je vandaan komen?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great dilemma:
Huisgenootje zou mijn sleutel bewaren omdat mijn deur niet op slot kon, ze had het erover die sleutel dan in een kast te leggen. Maar ze zou me nog smsen waar die lag, ik ga nu eerder ik huisgenootje vanmiddag al gesmst of ze de sleutel al in de kast heeft gelegd, geen reactie, ik net bellen.. neemt niet op.. Wat zal ik doen gewoon gaan en hopen dat mijn deur open is/ sleutel in de kast ligt.. Of morgenvroeg maar gaan?
Ah... zo herkenbaar...quote:Op zondag 1 juni 2008 16:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Van maar 20km verderop dus valt mee
Dan rijd ik morgenvroeg wel met mijn vader mee ofzo.. of ze moeten me vanavond nog wegbrengen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |