Samenhangend hé, staat niet geheel los van elkaar...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je was toch al op zoek ook? En als je zelf werkt e.d. en het huis voornamelijk een hotel is (maw: je slaapt er alleen, verder niks), dan lijkt me dat geen hele gekke keuze.
Eeerder, geen afdakquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad lijkt het me zwaar kut om met onweer daar te zijn met al die electriciteit enzo
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja ik zou het eerder doodeng vinden dan die regen..
Nee man, zijn toch verschillende tenten, niet alleen podia toch?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Eeerder, geen afdakopen festival
![]()
![]()
jammer adt k geen goede camera heb... zo mooi om te zien dit
Snap ik, maar tochquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Samenhangend hé, staat niet geheel los van elkaar...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
GODVER VIES KUT KSAGJFEOGW'GW ONWEER. slaat de stroom eraf.. En ik kon zo 1,2,3 geen zaklamp vinden en mijn ouders niet te pakken krijgen.. Nu inmiddels wel en heb dus weer stroom maar godverdomme zeg..
EN JAH IK BEN EEN MIETJE JAH.. zo hebben we die ook meteen gehad..
Geloof 2 tenten ofzo en de rest podia...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee man, zijn toch verschillende tenten, niet alleen podia toch?
[..]
Snap ik, maar toch.
Hmmm... dan kan degene met de slotset er vanuit gaan dat er niet meer veel publiek isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:07 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Geloof 2 tenten ofzo en de rest podia...
Beste stage is natuurlijk wél weer in een tent ...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... dan kan degene met de slotset er vanuit gaan dat er niet meer veel publiek is.
Zelfs ík was verrast toen ik em zag in de biosquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net het einde van TBS gezien, das echt een toffe film volgens mij, je krijgt eerst helemaal symphatie voor die vent en dan op t eind
Zeg ik tochquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn moeder zei net aan de telefoon dat het in Nijmegen als een gek tekeer gaat qua bliksem regen onweer e.d.
Vakantie in Zwitserland, tussen de bergenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb 1 keer in Frankrijk onweer mee gemaakt zo mooi.. Het was een heldere hemel en ik liep samen met mijn broer onder de paraplu van de wc naar de caravan en gewoon overal van die echte bliksemschichten door de lucht
Het tentje stond wel de hele nacht helemaal in elkaar door de wind en die nacht zijn er ook 18 mensen overleden door de storm ofzoMaar toch heb ik daar helemaal geen enge herinneringen aan
Anders mag je mij wel mailenquote:Op zondag 1 juni 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij woont toch in Wijchen aap. Ik had het over Nijmegen..
Oeh Najib Amhali komt in november in de stadschouwburg optreden
Vrienden van mijn ouders zijn lid van dat gedoe van de vereniging en stadsschouwburg dus die kunnen vaak eerder kaartjes reserverenEven vriendinnetje mailen van wie ik dacht dat ze meewilde
Als ik daar kaartjes voor kan krijgen ben ik vrij gelukkig. Kga maar eens even een vriend contacten morgen, wiens ouders ook van die shizzle van de schouwburg hebben.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Theo Maassen
Zonder Pardon
Stadsschouwburg do 28 mei 2009 20:00 uur
Theo Maassen
Zonder Pardon
Stadsschouwburg vrij 29 mei 2009 20:00 uur
Mocht dat niet lukken kan je het via mij doen maar heb je wel grote kans dat je naast mij moet zitten danquote:Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik daar kaartjes voor kan krijgen ben ik vrij gelukkig. Kga maar eens even een vriend contacten morgen, wiens ouders ook van die shizzle van de schouwburg hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2008 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb kaarten voor theo maassen en najiben emporium was gaaf
snel omkleden en naar de afterparty
nee manquote:
Hoe kom je aan die kaarten dan?quote:Op zondag 1 juni 2008 01:37 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb kaarten voor theo maassen en najib
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |