De Berendonck overstroomt!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Juh anders zou iedereen verdrinken enzo
Ikke, ikke, ikke. Individualistische kutmaatschappij van tegenwoordigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zolang ik er geen last van heb : #care
Ja maar, gisteren zag het er een stuk slechter uit!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
onzin, moet welDie 3 druppels die hier vandaag gevallen zijn...
Ga een boom knuffelen ofzoquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ikke, ikke, ikke. Individualistische kutmaatschappij van tegenwoordig.
Het milieu staat hier mijns inziens los van.quote:
Je verwacht toch niet dat we dat gaan kijken hè?quote:
Vet relaaaaaaaaaaxedquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:41 schreef Mikkie het volgende:
Je verwacht tot niet dat we dat gaan kijken hè?
Ik ben niet stoned, dus ik verwacht dat ik er niks aan vind...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vet relaaaaaaaaaaxed![]()
. Zo leuk
.
Je lul ookquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het milieu staat hier mijns inziens los van.
Begin je nou alweer met die lul-fixatie?quote:
Mwoh, als ik écht honger heb(als in de hele dag nog niks gegeten en het is rond 5/6 uur moet me dat wel lukken. Het is me in ieder geval al eerder om in zulke omstandigheden twee triple whoppers te etenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:47 schreef Mikkie het volgende:
Oh, en voor de mensen die ooit nog eens in een Burger King terecht komen: ook al heb je heel veel honger, twee Big King XXL's is écht te veel.
Denk kwoot hem nog eensquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pff ik dacht, ga lekker naar de kapper. Met de fiets. Loop ik naar achter, is de fiets wegVond de sleutel wel in me jaszak dus raaaar...
Zou hij misschien nog op het station staan?Ja dus... met 2 ontbrekende ventielen
Maargoed ding staat er dus nog sinds de 1e fokmeet
![]()
Heb je je dag nietquote:
Hehe ik was zo aant posten tot zo'n opmerking kwamquote:
Begin je nou alweer te zeiken over dat kutijsje van jequote:
Je verdient een groepsvernedering volgende meetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Hehe ik was zo aant posten tot zo'n opmerking kwam
Ik had even zin om balsturig te zijn
Vergeef mij
Die kapper was dus eigenlijk weggegooid geld?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Het is dat ik niet meer aan mijn haren kan trekken, anders waren ze er nu allemaal uit van ergernis door je kutposts Yashi, niet leuk![]()
![]()
Ik zo, ja uhm weet nog niet wat ik wil... Vingerdikte of korter... Nja doe maar eerst vingerdikte. Is ze net klaar, wil ze alles afstoffen zeg ik, nee doe toch maar met de tondeusequote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die kapper was dus eigenlijk weggegooid geld?
Ik denk niet dat Moblo hem zomaar mee laat nemenquote:
Download Chuck gewoonquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zal ik ugly Betty gaan kijken.. Of american gangster
En jij bent de vuilstort van de familiequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
Krijg trouwens nóg een tv, hoorde ik net van mijn maTante moet er vanaf...
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En jij bent de vuilstort van de familie
Je was toch al op zoek ook? En als je zelf werkt e.d. en het huis voornamelijk een hotel is (maw: je slaapt er alleen, verder niks), dan lijkt me dat geen hele gekke keuze.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]nee dat ook weer niet, maargoed de tv die ik nu heb is ook niet te luxe... zit ook geen afstandsbediening meer bij.
heb vandaag ook min of meer te horen gekregen dat ik verzocht wordt om een andere woon/verblijfplaats te zoekenMocht ik niet meer willen draaien in het huishouden hier...
Samenhangend hé, staat niet geheel los van elkaar...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je was toch al op zoek ook? En als je zelf werkt e.d. en het huis voornamelijk een hotel is (maw: je slaapt er alleen, verder niks), dan lijkt me dat geen hele gekke keuze.
Eeerder, geen afdakquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Inderdaad lijkt het me zwaar kut om met onweer daar te zijn met al die electriciteit enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |