abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:02:51 #1
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59003936
Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor een onderzoek. Iets met een echo maken van mijn hart. Nu hadden ze dat al eerder gedaan, maar alleen van de voorkant en vanaf de voorkant kan je de achterkant van het hart niet zien dus moet je de achterkant benaderen via een echo-ding in je slokdarm, eigenlijk niet zo boeiend allemaal.

Nu kom ik daar aan, krijg ik eerst een infuusnaald in mijn klauwen gejast Leuk, daar was ik niet op voorbereid. Zei ik klauwen in plaats van klauw? Ja, want aan de ene kant lukte het eerst niet ondanks behoorlijk vrotten in de aders bovenop mijn hand, dus werd mijn tweede hand de aangewezen plek om lekker verder te experimenteren Maar goed, je bent geen mietje en ondanks voortdurend gepwn van de overigens niet slecht uitziende doktersassistente bijt je door. Na enig aanduwen zat de naald dan toch

Vervolgens krijg je een goedje in je keel gespoten dat je keel moet verdoven Volgens mij verdoofde dat helemaal niks en smaakte het alleen maar naar hondekots. Nee ik weet niet hoe hondekots smaakt, maar als iets voor de smaak van hondekots door moet gaan komt betreffend goedje heel dicht in de buurt.
Afijn, hondekots erin, antikabeldoorbijtbitje in mijn muil dat volgens mij nog bij een recente SM sessie gebruikt was en vervolgens kwam het echoding eraan.

Ik schrok me een hoedje! Dat ding is werkelijk GI GAN TISCH Een echolood ter dikte van je duim dat je dus letterlijk door je strot geduwd krijgt Enig geweld wordt daarbij niet geschuwd, en ik kan je verzekeren - als zoiets langs je huig wordt geramd, doet dat hendig pijn. De staalkabel waarmee ze het apparaat verder je strot induwen is overigens niet veel minder dik, en zo stug als een joris op GS. maar dat terzijde. Nee lieve kijkbuisfokkertjes, het zal jullie veel meer interesseren dat dat apparaat mijn keel inpwnen vervolgens twee keer glansrijk mislukte. Je krijgt gewoon superbraakneigingen als dat apparaat je keel afgefietst wordt, en zoals iedereen wel weet: braken en slikken gaat niet tegelijk. Dat kan alleen een select groepje fokmods dat daarvoor jarenlang doorgeleerd heeft in de plaatselijke dorpskroegen.

Nog maar een keer proberen dan. En na een flinke ram in mijn keel (WTFOMGKKBITCH) zat het apparaat dan toch in mijn keel en konden ze gaan echo-en. Dat gaat zo een tiental minuten door totdat de arts vindt dat ze genoeg linksdraaiend ge-echod heeft, en al die tijd blijft die lorus dus in je bek zitten Nee beste kijkbuisfokkertjes, dat is geen pretje. Ik kan het jullie ten zeerste afraden, zelfs op studentenfeestjes.

Het meest lullige is wel dat ik nu al weet dat er gewoon helemaal niets mis is met mijn hart

Klacht:
- ziekenhuizen algemeen
- een duimdikke lorus je keel afgevrot krijgen
- een assistente die ter compensatie van alles verzuimt om sliploos eens goed aan je sjarel te snokken
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59003955
Ik vind je manier van ''schrijven'' erg tof
pi_59003968
Wees blij dat 't niet door je endeldarm moest.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_59003973
Ik heb een camera door mijn neusholte naar binnen geschoven gekregen en spreek dus uit ervaring als ik zeg: De TS kan er gewoon niet mee omgaan!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:08:07 #5
215298 Loofus
like the band.
pi_59003974
Ja, vermakelijk
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:08:39 #6
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59003978
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:05 schreef Snever het volgende:
Dank je, mijn boek komt ooit nog wel eens uit. Betreffend onderzoek heeft mij in ieder geval niet beroofd van mijn dagelijkse dosis sarcasme.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_59003982
quote:
Idd.Al vaker dubbel gelegen om zijn verhalen.
pi_59003991
quote:
Eens . Beter dan een figuur als Maikuuul .
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:11:10 #9
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59003994
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:07 schreef Stone2211 het volgende:
Ik heb een camera door mijn neusholte naar binnen geschoven gekregen en spreek dus uit ervaring als ik zeg: De TS kan er gewoon niet mee omgaan!
Camera door je neus: enkele milimeters dik. Echolood door je strot: 1,7 cm dik. Kotspijn: onbetaalbaar.

Nee serieus, dat is er absoluut niet mee te vergelijken. Een zelfde neusonderzoek heb ik ook gehad en dat kriebelt op zijn hoogst wat. Het is volstrekt niet te vergelijken met de pwnage van heden morgen.
pi_59003996
wat een verhaal

jij moet een eigen columm gaan schrijven !
pi_59003997
Geen deepthroat carriëre dus voor jou.
/\oo/\
pi_59004013
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Camera door je neus: enkele milimeters dik. Echolood door je strot: 1,7 cm dik. Kotspijn: onbetaalbaar.

Nee serieus, dat is er absoluut niet mee te vergelijken. Een zelfde neusonderzoek heb ik ook gehad en dat kriebelt op zijn hoogst wat. Het is volstrekt niet te vergelijken met de pwnage van heden morgen.
De enige reden om een camera door de neusholte te sturen is omdat de keel al volzat Je moet je gewoon niet aanstellen (of een beenmerg punctie laten doen en kijken of het dan nog zo erg lijkt).
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:17:07 #13
84524 Morwen
I got life
pi_59004025
Lekker handig om zo'n kotsopwekkend middeltje erbij te geven dan Kunnen ze dat niet plaatselijk verdoven en dan die zooi er inrammen........
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_59004050
Prostaatonderzoek!!!

Oh wacht...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:22:31 #15
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59004064
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:14 schreef Stone2211 het volgende:

[..]

De enige reden om een camera door de neusholte te sturen is omdat de keel al volzat Je moet je gewoon niet aanstellen (of een beenmerg punctie laten doen en kijken of het dan nog zo erg lijkt).
Eensch, maar pijn verdragen is iets anders dan een volkomen schlemielige reflex opgewekt krijgen waardoor je constant ligt te reigeren

Pijn is meer zoiets van "GrrrdvrrrdeWTFEINZ!omgkkfietsklem" en dat kan je tot op zekere hoogte nog wel verdragen, maar tegen spontaan opgewekte strotuitwoonacties kan je gewoon niets doen. Je kan OMGen wat je wil maar zolang dat apparaat niet op de goede plek zit sta je in de autokotsmodus.

"ja meneer ontspant u maar hoor" Ik hoor het ze nog zeggen. De heksen.
pi_59004065
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nu kom ik daar aan, krijg ik eerst een infuusnaald in mijn klauwen gejast Leuk, daar was ik niet op voorbereid. Zei ik klauwen in plaats van klauw? Ja, want aan de ene kant lukte het eerst niet ondanks behoorlijk vrotten in de aders bovenop mijn hand, dus werd mijn tweede hand de aangewezen plek om lekker verder te experimenteren Maar goed, je bent geen mietje en ondanks voortdurend gepwn van de overigens niet slecht uitziende doktersassistente bijt je door. Na enig aanduwen zat de naald dan toch
Herkenbaar...

Bij het bloedprikken zijn mijn aders vreselijk schuw.

Er moest een dokter aan te pas komen om bloed af te nemen en zelfs hij had moeite.
Na 3 keer prikken, grmbl
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:28:05 #17
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_59004093
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:17 schreef Morwen het volgende:
Lekker handig om zo'n kotsopwekkend middeltje erbij te geven dan
En het meest vettige van alles is dat je dat spul (een soort motorontvetter schat ik) is ook nog a la sliert uit je muil moet trekken. Zoek met google maar eens op lintwormverwijdering en je krijgt een indruk van hoe dat voelt
quote:
Kunnen ze dat niet plaatselijk verdoven en dan die zooi er inrammen........
Sterker nog, daar heb ik om gevraagd. Drie keer, zelfs een week voor het onderzoek zou plaatsvinden. Maar dat wilden die toverkollen niet. Nee, ze wilden eerst "zo" aan hun echopwnage beginnen.
pi_59004099
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
"ja meneer ontspant u maar hoor" Ik hoor het ze nog zeggen. De heksen.
Naar het ziekenhuis moet is sowieso klote wel fijn dat er niks mis is met je hart
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:29:20 #19
183230 MiVer
a.b.s.mp3.dance
pi_59004104
De door jouw beschreven "geneeskunde" = Middeleeuws <> Star Trek
(Zou mij een hel lijken)

Je OP leest als:
Multiversum, ego's, erwten....haha....erwten zijn voedzaam!
pi_59004112
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er moest een dokter aan te pas komen om bloed af te nemen en zelfs hij had moeite.
Na 3 keer prikken, grmbl
Ik heb ook liever dat een verpleegkundige dat doet (die doen het twintig keer per dag )
pi_59004136
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:30 schreef Stone2211 het volgende:

[..]

Ik heb ook liever dat een verpleegkundige dat doet (die doen het twintig keer per dag )
Kun je nagaan

Maar goed, ze haalden met al hun wijsheid en ervaring er toch een dokter erbij.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_59004146
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoek met google maar eens op lintwormverwijdering
Uw zoekbewerking - lintwormverwijdering - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
pi_59004152
Wat ik niet helemaal begrijp he, als er camera's zijn die klein genoeg zijn om door je neus te kunnen, waarom gebruiken ze die dan niet voor door je keel?
/\oo/\
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:43:32 #24
84524 Morwen
I got life
pi_59004182
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:28 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En het meest vettige van alles is dat je dat spul (een soort motorontvetter schat ik) is ook nog a la sliert uit je muil moet trekken. Zoek met google maar eens op lintwormverwijdering en je krijgt een indruk van hoe dat voelt
[..]

Sterker nog, daar heb ik om gevraagd. Drie keer, zelfs een week voor het onderzoek zou plaatsvinden. Maar dat wilden die toverkollen niet. Nee, ze wilden eerst "zo" aan hun echopwnage beginnen.
Gewoon het hele ziekenhuis bij elkaar brullen, wedden dat het dan ineens wel kan En ja, daar heb ik ervaring mee 2 dagen weëen = 2 dagen de gyneacoloog zijn nest uitbellen na al 6 maanden gezegd te hebben dat ik er geen dino uit ga persen (mijn man is nogal groot en ik niet). Eerste kind ook met een keizersnede (te groot), 3 dagen weëen. No way dat ik ooit nog een arts laat bepalen wat mijn pijngrens is. Verdoven, euthanieseren die handel
Only Human
  vrijdag 30 mei 2008 @ 02:44:09 #25
84524 Morwen
I got life
pi_59004185
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 02:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Uw zoekbewerking - lintwormverwijdering - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Je kan er niet mee omgaan
Only Human
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')