Ik moest vandaag naar het ziekenhuis voor een onderzoek. Iets met een echo maken van mijn hart. Nu hadden ze dat al eerder gedaan, maar alleen van de voorkant en vanaf de voorkant kan je de achterkant van het hart niet zien dus moet je de achterkant benaderen via een echo-ding in je slokdarm, eigenlijk niet zo boeiend allemaal.
Nu kom ik daar aan, krijg ik eerst een infuusnaald in mijn klauwen gejast

Leuk, daar was ik niet op voorbereid. Zei ik klauwen in plaats van klauw? Ja, want aan de ene kant lukte het eerst niet ondanks behoorlijk vrotten in de aders bovenop mijn hand, dus werd mijn tweede hand de aangewezen plek om lekker verder te experimenteren

Maar goed, je bent geen mietje en ondanks voortdurend gepwn van de overigens niet slecht uitziende doktersassistente bijt je door. Na enig aanduwen zat de naald dan toch
Vervolgens krijg je een goedje in je keel gespoten dat je keel moet verdoven

Volgens mij verdoofde dat helemaal niks en smaakte het alleen maar naar hondekots. Nee ik weet niet hoe hondekots smaakt, maar als iets voor de smaak van hondekots door moet gaan komt betreffend goedje heel dicht in de buurt.
Afijn, hondekots erin, antikabeldoorbijtbitje in mijn muil dat volgens mij nog bij een recente SM sessie gebruikt was

en vervolgens kwam het echoding eraan.
Ik schrok me een hoedje! Dat ding is werkelijk

GI

GAN

TISCH

Een echolood ter dikte van je duim dat je dus letterlijk door je strot geduwd krijgt

Enig geweld wordt daarbij niet geschuwd, en ik kan je verzekeren - als zoiets langs je huig wordt geramd, doet dat hendig pijn. De staalkabel waarmee ze het apparaat verder je strot induwen is overigens niet veel minder dik, en zo stug als een joris op GS. maar dat terzijde. Nee lieve kijkbuisfokkertjes, het zal jullie veel meer interesseren dat dat apparaat mijn keel inpwnen vervolgens twee keer glansrijk mislukte. Je krijgt gewoon superbraakneigingen als dat apparaat je keel afgefietst wordt, en zoals iedereen wel weet: braken en slikken gaat niet tegelijk. Dat kan alleen een select groepje fokmods dat daarvoor jarenlang doorgeleerd heeft in de plaatselijke dorpskroegen.
Nog maar een keer proberen dan. En na een flinke ram in mijn keel (WTFOMGKKBITCH) zat het apparaat dan toch in mijn keel en konden ze gaan echo-en. Dat gaat zo een tiental minuten door totdat de arts vindt dat ze genoeg linksdraaiend ge-echod heeft, en al die tijd blijft die lorus dus in je bek zitten

Nee beste kijkbuisfokkertjes, dat is geen pretje. Ik kan het jullie ten zeerste afraden, zelfs op studentenfeestjes.
Het meest lullige is wel dat ik nu al weet dat er gewoon helemaal niets mis is met mijn hart
Klacht:
- ziekenhuizen algemeen
- een duimdikke lorus je keel afgevrot krijgen
- een assistente die ter compensatie van alles verzuimt om sliploos eens goed aan je sjarel te snokken