ik heb niets aan statestiek...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zou ff een regressie-analyse doen, anders anova, manova of chi kwadraat toets.
Of al die andere termen waar ik trauma's van krijg.
Lol, niet van genealogie?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 14:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mutatie, oh wacht, dat ken ik van genetische algoritmen.
Yashaaaaa is iig keihard aan het lerenquote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:26 schreef Brammie1 het volgende:
tering wat voel ik me slecht zegverkoudheid hakt er goed in. Alles doet zeer en ik ben vet moe. Nog iets meer dan een uur en dan mag ik naar bed
awhgossie...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:26 schreef Brammie1 het volgende:
tering wat voel ik me slecht zegverkoudheid hakt er goed in. Alles doet zeer en ik ben vet moe. Nog iets meer dan een uur en dan mag ik naar bed
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
denk ik ''lekker, vanillevla met aardbeien'' maar met je halve bakkes verdoofd loopt de helft er uit
Nee hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Yashaaaaa is iig keihard aan het leren
Verdoven als je een gaatje hebtquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
denk ik ''lekker, vanillevla met aardbeien'' maar met je halve bakkes verdoofd loopt de helft er uit
En dat is net wat we nodig hebben... swarmahoer met een halve bukkake-face.... ach waarom ook niet, het is bijna weekendquote:
er zit één plaat al vanaf 11 uur in de incubator. Als ik het nu niet afmaak kost het mij weer een hele dag, aangezien we maar 1 incubator hebbenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:28 schreef Faithy het volgende:
[..]
awhgossie...
waarom nu niet? Ziek is ziek![]()
Kan iemand anders m niet ff verwerken dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:35 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
er zit één plaat al vanaf 11 uur in de incubator. Als ik het nu niet afmaak kost het mij weer een hele dag, aangezien we maar 1 incubator hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |