Je verklapt me dingen die ik nog niet eens wistquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
That '70s show alleen maar tot seizoen 5 ofzo.. In ieder geval als Erik en kelso weg zijn ist matiger..
Ik vind het zo grappig dat die stiefdochter van zijn ex dat kleintje van de nanny wasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind Californication ook gaaf, dus laagdrempeligheid is niet echt een probleem.
Iets met werken en bedtijd enzoquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Man de laatste ep is zelfs laatst op CC geweest dus zo geweldig vind je het blijkbaar niet dan hea
Over dit:quote:Twee vrouwen van 19 en 21 jaar uit Didam zijn in de nacht van dinsdag op woensdag door de politie aangehouden nadat ze eerder een 18-jarige Doesburgse zouden hebben mishandeld. Het slachtoffer had daarbij verwondingen opgelopen. De drie bleken bekenden van elkaar en zouden elkaar dinsdagavond in Emmerich op straat zijn tegengekomen. Een eerder conflict zou daarbij zijn opgelaaid waarbij de Didamse vrouwen het slachtoffer klappen zouden hebben gegeven. Het slachtoffer, dat geblesseerd was door een gebroken voet die ze eerder had opgelopen, had zich naar eigen zeggen niet kunnen verweren en zou op de grond zijn gevallen, waarna ze buiten westen raakte. Toen ze wakker werd merkte ze dat de Didamsen bezig waren haar haar af te knippen. Toch zag ze kans weg te komen. Eenmaal thuis werd de politie gewaarschuwd. Die hield later die nacht de beide Didamsen thuis aan. De vrouwen zijn voor onderzoek ingesloten. De aanleiding tot de ruzie tussen de vrouwen moet worden gezocht in de relatiesfeer, aldus de politie.
(08-074006)
*pakt telefoonboek*quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Broers die om half 12 nog op de huistelefoon bellen
Krijg er bekant een hartverzakking van
Over een half uurtje DJquote:
half uur als je normaal fietst en anders 3 kwartierquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:50 schreef LastRequest het volgende:
Aah beterschap Brammie!
Ik ga blijkbaar fietsen morgen, hoe lang zal het fietsen zijn van Nijmegen Centraal naar de Berendonck?
Ik vrees dat ik dan keihard teruggepwnd word.quote:
nee aparte tandarts verzekeringquote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
150 euro eigen risico? Of geldt dat niet voor de tandarts..
ik in vroeg opstaanquote:
Same here, iets na negenen alweer de wekker vandaag. Net thuis van schilderen bij m'n ouders, dadelijk nog even boodschappen doen en verder lekker weekendquote:
Ja want -jd- bracht Martin en mij toen terugquote:
Tering jij bent luiquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
Luxeprobleem he, kiezen tussen auto/brommer/fiets
Ik ga vanavondquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan er morgen nog mensen naar de stad ivm wat de Uni allemaal organiseert ?
Leuk oude topics lezenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Ontslaganova & de Hengelose Spammer #2
Wat een soap, en ja ik weet 't al zeer oud maar gtst is er niks bij.
Heb 't hieruitquote:
Oh, morgen ga ik nietquote:En ik heb het over morgen aapje
....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
OWIk heb trouwens kaartjes voor Tina Turner
Was bekend, maar blijft een mooie soap inderdaadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[MED]Aan de persoon uit Hengelo die me liep te spammen
Ontslaganova & de Hengelose Spammer #2
Wat een soap, en ja ik weet 't al zeer oud maar gtst is er niks bij.
Het is afgelast ivm het slechte weerquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vaag... Ik hoor Emporium niet? Vorig jaar wel... Vriend van me woont nog geen km verder op en ook hij hoort niks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |