quote:
Twee vrouwen van 19 en 21 jaar uit Didam zijn in de nacht van dinsdag op woensdag door de politie aangehouden nadat ze eerder een 18-jarige Doesburgse zouden hebben mishandeld. Het slachtoffer had daarbij verwondingen opgelopen. De drie bleken bekenden van elkaar en zouden elkaar dinsdagavond in Emmerich op straat zijn tegengekomen. Een eerder conflict zou daarbij zijn opgelaaid waarbij de Didamse vrouwen het slachtoffer klappen zouden hebben gegeven. Het slachtoffer, dat geblesseerd was door een gebroken voet die ze eerder had opgelopen, had zich naar eigen zeggen niet kunnen verweren en zou op de grond zijn gevallen, waarna ze buiten westen raakte. Toen ze wakker werd merkte ze dat de Didamsen bezig waren haar haar af te knippen. Toch zag ze kans weg te komen. Eenmaal thuis werd de politie gewaarschuwd. Die hield later die nacht de beide Didamsen thuis aan. De vrouwen zijn voor onderzoek ingesloten. De aanleiding tot de ruzie tussen de vrouwen moet worden gezocht in de relatiesfeer, aldus de politie.
(08-074006)
Over dit:

Ik kom thuis...Mijn mama helemaal spannend verhaal vertellen dat de politie dinsdag nacht om 4.00 onze beide buurmeisjes (19 en 21) heeft aangehouden en mijn mama geen idee waarom

# politie auto's en allebei meegenomen en reeds nog niet terug

Bij deze Houiet zaak opgelost wie het waren
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.