Zwagerman zit er één keer per maandquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Met [rimg] kun je ze rechts neerzetten.. fotootjes kunnen er eventueel bij, maar dat maakt het niet echt overzichtelijk
Ik had het over vaste tafelgasten heNiet een paar die toevallig langs konden komen
ach is stamgast dus mag in de lijst staanquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zwagerman zit er één keer per maand
Thanks, heb het lijstje nogmaals aangepast, ook in de Wiki . Nog meer tips (behalve dat Menno en Joost stoppen)quote:
We hebben nu een mooie search.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:17 schreef golfer het volgende:
Je bent er op tijd bij met dit topic. Kan in september weer omhoog gekickt worden, als we het dan nog weten te vinden.
En het topic staat op mijn harde schijfquote:
Ik ook niet, volgens mij is die niet online gezet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:34 schreef tong80 het volgende:
Ik kan de uitzending van afgelopen vrijdag de 16de niet terugvinden. Iemand die me kan helpen ?
Nee ,volgens mij niet ! Na de EK-quiz krijg je de EK-voetbal.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:28 schreef MadGuy het volgende:
Erg mooie OP! En nu maar twee maanden wachten...Er komt geen zomervervanging als vorig jaar hè (afgezien van die Ek-quiz)?
?quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Donroyco: ook zijn de optische verbeteringen nutteloos, desondanks bravo!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:50 schreef MadGuy het volgende:
Was het niet een soort spin-off van Andere Tijden?
Wordt wel moeilijk inpassen.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:47 schreef TJDoornbos het volgende:
Komt er weer een zomer draait door?
Dank, check je fobo..quote:Op donderdag 7 augustus 2008 14:08 schreef borisz het volgende:
1 september
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 12:24 schreef MLF het volgende:
ik heb op vakantie, dus moet het de eerste 2,5 week missen
Ja ik heb er ook weer zin in!quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
DWDD gaat morgen weer beginnen!
Ik heb er zin in.
Ik ookquote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb er zin in.
quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik heb er zin in.
Ook ik heb er zin anquote:Presentator Matthijs van Nieuwkerk ontvangt vanaf 19.30 uur o.a. de volgende gasten in de studio:
Jan Mulder is de eerste tafelheer van het nieuwe seizoen.
Minister Ronald Plasterk is gek op Obama en op patat. Dit en nog veel meer werd vandaag duidelijk uit de resultaten van de hersenscan die de UvA maakte van de minister ter gelegenheid van de opening van het parlementaire jaar.
Programmamaker Max Westerman komt zijn nieuwe televisieprogramma 'Westermans Nieuwe Wereld' aanprijzen.
Journalist Pieter Steinz introduceert een nieuwe rubriek.
Presentatrice Daphne Bunskoek heeft net een pauze van drie maanden achter de rug, dus Daphne is weer helemaal klaar om te beginnen. Maar ... met wat?
Ja echt wel lange pauze, eindelijk ze zijn er weerquote:Op maandag 1 september 2008 12:54 schreef Dos37 het volgende:
Wat een lange pauze was dit maar ben blij dat we er weer zijn.
quote:Gasten maandag 1 september
Op maandag 1 september begint het nieuwe seizoen van De Wereld Draait Door! Presentator Matthijs van Nieuwkerk ontvangt vanaf 19.30 uur o.a. de volgende gasten in de studio:
Jan Mulder is de eerste tafelheer van het nieuwe seizoen.
Minister Ronald Plasterk is gek op Obama en op patat. Dit en nog veel meer werd vandaag duidelijk uit de resultaten van de hersenscan die de UvA maakte van de minister ter gelegenheid van de opening van het parlementaire jaar.
Programmamaker Max Westerman komt zijn nieuwe televisieprogramma 'Westermans Nieuwe Wereld' aanprijzen.
Journalist Pieter Steinz introduceert een nieuwe rubriek.
Presentatrice Daphne Bunskoek heeft net een pauze van drie maanden achter de rug, dus Daphne is weer helemaal klaar om te beginnen. Maar ... met wat?
quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Toad het volgende:
Wel een leuk meisje volgens mij nu achter Max Matthijs...
Leuk Hennie ook in de uitzendingquote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef evert het volgende:
ik snapte alleen die stoel niet helemaal.....
Quasi-intellectueelquote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef Seam het volgende:
De bedoeling van de stoel is gewoon een actualiteit te koppelen aan een iets anders in bijvoorbeeld de muziek of in de literatuur. Moet wel toegeven dat het een beetje vaag is.
Meestal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij gaat het weer gewoon de hele nacht door die herhalingen.
bij gebrek aaqn beter, sure.................quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij gaat het weer gewoon de hele nacht door die herhalingen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
die te snel pratende M is me te veel , hij laat zijn gasten niet aan het woord, ik haak af.
quote:Muzikant Candy Dulfer zit bij Matthijs aan tafel als tafeldame. Ook is ze de gasthoofdredacteur van poptijdschrift WAHWAH, dat deze editie in het teken staat van Madonna.
Politicus Wijnand Duyvendak is vanaf vandaag ex-kamerlid. Hoe heeft het allemaal zo kunnen lopen?
Zus van Bart de Graaff Mirjam de Graaff komt vertellen over de nieuwe film 'Bikkel' over het leven van haar broertje.
Regisseur Sander Burger maakte de film 'Panman, Rhythm of the Palms', een film over de ondergang van de steelpan. Ook komt de band Orange Grove naar de studio met steelpan-speler Mr Frankie.
Actrice en presentatrice Linda de Mol is te zien in het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen. De succesvolle serie is ook al geëxporteerd naar het buitenland.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:43 schreef Dos37 het volgende:
Candy Dulfer mocht ook weer opdraven O
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef Seam het volgende:
En dan is de oplossing een hennepkwekerij
Ik ook. Lijkt me wel interessant, binnenkort eens in de DVD-speler duwen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef borisz het volgende:
Ik kreeg de film Bikkel vandaag per post binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |