quote:Op maandag 1 september 2008 19:52 schreef Toad het volgende:
Wel een leuk meisje volgens mij nu achter Max Matthijs...
Leuk Hennie ook in de uitzendingquote:Op maandag 1 september 2008 20:23 schreef evert het volgende:
ik snapte alleen die stoel niet helemaal.....
Quasi-intellectueelquote:Op maandag 1 september 2008 20:37 schreef Seam het volgende:
De bedoeling van de stoel is gewoon een actualiteit te koppelen aan een iets anders in bijvoorbeeld de muziek of in de literatuur. Moet wel toegeven dat het een beetje vaag is.
Meestal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij gaat het weer gewoon de hele nacht door die herhalingen.
bij gebrek aaqn beter, sure.................quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij gaat het weer gewoon de hele nacht door die herhalingen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
die te snel pratende M is me te veel , hij laat zijn gasten niet aan het woord, ik haak af.
quote:Muzikant Candy Dulfer zit bij Matthijs aan tafel als tafeldame. Ook is ze de gasthoofdredacteur van poptijdschrift WAHWAH, dat deze editie in het teken staat van Madonna.
Politicus Wijnand Duyvendak is vanaf vandaag ex-kamerlid. Hoe heeft het allemaal zo kunnen lopen?
Zus van Bart de Graaff Mirjam de Graaff komt vertellen over de nieuwe film 'Bikkel' over het leven van haar broertje.
Regisseur Sander Burger maakte de film 'Panman, Rhythm of the Palms', een film over de ondergang van de steelpan. Ook komt de band Orange Grove naar de studio met steelpan-speler Mr Frankie.
Actrice en presentatrice Linda de Mol is te zien in het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen. De succesvolle serie is ook al geëxporteerd naar het buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |