Meestal niet.quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij gaat het weer gewoon de hele nacht door die herhalingen.
bij gebrek aaqn beter, sure.................quote:Op dinsdag 2 september 2008 01:00 schreef Vodkadruppel het volgende:
Volgens mij gaat het weer gewoon de hele nacht door die herhalingen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:42 schreef Killer_Mom het volgende:
die te snel pratende M is me te veel , hij laat zijn gasten niet aan het woord, ik haak af.
quote:Muzikant Candy Dulfer zit bij Matthijs aan tafel als tafeldame. Ook is ze de gasthoofdredacteur van poptijdschrift WAHWAH, dat deze editie in het teken staat van Madonna.
Politicus Wijnand Duyvendak is vanaf vandaag ex-kamerlid. Hoe heeft het allemaal zo kunnen lopen?
Zus van Bart de Graaff Mirjam de Graaff komt vertellen over de nieuwe film 'Bikkel' over het leven van haar broertje.
Regisseur Sander Burger maakte de film 'Panman, Rhythm of the Palms', een film over de ondergang van de steelpan. Ook komt de band Orange Grove naar de studio met steelpan-speler Mr Frankie.
Actrice en presentatrice Linda de Mol is te zien in het nieuwe seizoen van Gooische Vrouwen. De succesvolle serie is ook al geëxporteerd naar het buitenland.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:43 schreef Dos37 het volgende:
Candy Dulfer mocht ook weer opdraven O
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef Seam het volgende:
En dan is de oplossing een hennepkwekerij
Ik ook. Lijkt me wel interessant, binnenkort eens in de DVD-speler duwen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef borisz het volgende:
Ik kreeg de film Bikkel vandaag per post binnen.
Ik vind het juist een verschrikkelijk huppelkutje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik snap niet dat mensen een hekel kunnen hebben aan Linda de Mol, ze is zo sympathiek
En ze lacht ook zo leuk
Hoe laat is de volgende herhaling? Of is ie ook online al te bekijken?quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:51 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Ik zou trouwens liever met Candy in bed liggen dan met Linda.
Frigide doos lijkt me dat.
Wat is er gebeurd met je standaard post "Hoer" of "Hoeren"quote:
Je moet af en toe afwisselenquote:Op woensdag 3 september 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met je standaard post "Hoer" of "Hoeren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |