Heel goed kerel! Ik ben maar zo vrij geweest om het nieuwe deel voor je klaar te zettenquote:Op maandag 19 mei 2008 19:41 schreef DaMart het volgende:
Ik ga me zo onder het genot van het avondeten buigen over de inzendingen.
Je moet wat, als anderen het niet doen...quote:Op maandag 19 mei 2008 19:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heel goed kerel! Ik ben maar zo vrij geweest om het nieuwe deel voor je klaar te zetten
quote:Op zondag 18 mei 2008 19:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Speler op de grond:" KUT!! Jongens, ze hebben al weer afgetrapt!"
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:05 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Nummer 11 gedraagt zich als kip zonder kop"
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:13 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
'Het andere Oranje' heeft niet door dat Europese tickets niet voor hen bestemd zijn.
quote:Op zondag 18 mei 2008 20:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe viert men feest in Volendam? Dat doet men zo!
quote:Op zondag 18 mei 2008 21:53 schreef maril het volgende:
[ afbeelding ]
Help duiken daar is Jan Smit weer
quote:Op zondag 18 mei 2008 22:11 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
HC Oranje Zwart verrast voetbalwereld met het winnen van de Uefa cup
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:03 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
"Echt waar, Wesley liep hier net nog"
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 11 Shakthar Donetsk beoefent struisvogeltactiek.
quote:Op zondag 18 mei 2008 23:08 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
Liggende kerel: "kut, spelen we volgend seizoen weer degradatievoetbal..."
quote:Op maandag 19 mei 2008 07:58 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Het gras is altijd groener onder de schoenen van je tegenstander
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:03 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
"Huh? Daarnet was Sylvie van der Vaart hier toch nog?"
Jury over ongeveer 10 minutenquote:Op maandag 19 mei 2008 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
"Bukken jongens, Van Basten zit op de tribune en voor je het weet wordt je geselecteerd voor het andere Oranje"
quote:-SCH-
-"Echt waar, Wesley liep hier net nog"-
quote:-vrolijke-frits -
-Speler op de grond:" KUT!! Jongens, ze hebben al weer afgetrapt!"-
quote:-TheVulture-
-"Bukken jongens, Van Basten zit op de tribune en voor je het weet wordt je geselecteerd voor het andere Oranje-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-HC Oranje Zwart verrast voetbalwereld met het winnen van de Uefa cup-
Oh, en dat ik op het podium sta doet je ook niks?quote:Op maandag 19 mei 2008 20:41 schreef Beschouw het volgende:
Jury van lik-me-vestje![]()
TheVulture gewonnen, dat is weer wel mooi. Nu zal nieuwe tussenstand wel snel komen.
op de 1e plaats na iddquote:Op maandag 19 mei 2008 21:02 schreef Breach het volgende:
Jury van gister was veeeeeeeeeeeeeeeel beter
quote:Op maandag 19 mei 2008 21:02 schreef Breach het volgende:
Jury van gister was veeeeeeeeeeeeeeeel beter
Maar wel een jury zonder wraakgevoelens!quote:Op maandag 19 mei 2008 20:41 schreef Beschouw het volgende:
Jury van lik-me-vestje![]()
TheVulture gewonnen, dat is weer wel mooi. Nu zal nieuwe tussenstand wel snel komen.
Nee, FOK! accepteerde ook al geen aansprakelijkheid voor mijn allergische reactie op de poedel die ik afgelopen week kreegquote:Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef Isiolo het volgende:
Beste DaMart,
Zoals je weet volgens de "algemene voorwaarden"
Regel "aansprakelijkheid"
c. FOK! is niet aansprakelijk voor eventuele schade, verliezen of andere gevolgen die zouden kunnen voortvloeien bij het geven van een poedel
Dat je het weet !
Na 6 Jupiler heb ik daar toch wel een beetje vrede mee.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh, en dat ik op het podium sta doet je ook niks?
Idd, daar wacht ik ook opquote:Op maandag 19 mei 2008 23:49 schreef Thelonious het volgende:
Komt er nog een leuke foto?
Ze is toch niet dood?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:27 schreef Rumille het volgende:
[Tennisfoto-Onderschrift Competitie #12] Met Timmers aan kop
KZ zou het zo gewild hebben
Ik kreeg gister via PM nog een eigen smiley toegestuurdquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kreeg gister via PM nog een eigen smiley toegestuurd
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Isiolo
Haagse mascotte volledig van de leg door promotie
quote:Gordon_Shumway
Foppe gespot bij ADO Den Haag.
quote:Thelonious
ADO- fan's zijn echte Tokkies.
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
Haagsche reigah aardig uitgedund na promotiefeest ADO
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:54 schreef TheVulture het volgende:
ik ga me zometeen op het Songfestival storten, ben niet voor niets homo geworden
En ik ontving ook een PM-berichtje. Ze leeft gelukkig nog dus.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal dit plaatje nog maar eens draaienquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:46 schreef Rumille het volgende:
Net PM-gesprek met KZ gehad. Altijd goed om weer met haar te sprekenEn wat de slurf zegt geld ook voor mij (en ik neem aan de rest van VBLfoto-onderschriftcompetitie
)
Evenals de poedel, zwaar onterechtquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:45 schreef Beschouw het volgende:
Deze jury lijkt op Songfestivaljury. Corrupt en niet ter zake kundig, hoewel ik ook wel moet zeggen dat eerste plaats toch wel terecht is. Maar de rest: drama!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:54 schreef TheVulture het volgende:
die komt of heel laat vanavond of anders morgen... ik ga me zometeen op het Songfestival storten, ben niet voor niets homo geworden
Idd, een Oostblokhoer die andere Oostblokhoeren laat winnenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:45 schreef Beschouw het volgende:
Deze jury lijkt op Songfestivaljury. Corrupt en niet ter zake kundig, hoewel ik ook wel moet zeggen dat eerste plaats toch wel terecht is. Maar de rest: drama!
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:25 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
De Zeeuw laat Davidsterretjes zien
Heeft zij een permanente ban of is het er eentje voor bepaalde tijd?quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:44 schreef TheVulture het volgende:
Inzending van Kleinzusje via PM: Ik mis haar toch wel hier dus leuk dat ze via-via meedoet:
Ik denk een permban, ze heeft wel vaker gedoe gehad.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:16 schreef Breach het volgende:
[..]
Heeft zij een permanente ban of is het er eentje voor bepaalde tijd?
Hmm, matig. Vond dat altijd wel een leuke user. Iig een van de weinigen die mij weleens een forum-kusje gafquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk een permban, ze heeft wel vaker gedoe gehad.
Sidder een beefquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:37 schreef Thelonious het volgende:
De jury is aanwezig
Sidder en beef, deelnemers.
![]()
quote:- Rumille-
-Ajax loopt als een rode draad door het leven van Davids.-
quote:-ruud_fr
-
-Klokkenluider niet zo anoniem-
quote:- Breach -
-De Zeeuw laat Davidsterretjes zien-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Demy: "Ons zeeuwen benn niet zuunig"-
Ik ben ook wel een beetje verbaasd over het feit dat ik geen punten hebquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:31 schreef Isiolo het volgende:
Die van Gordon_Shumway was ook meesterlijk
Vond die van jou ook wel heel erg goed ja, maar met dit resultaat hoor je mij ook niet klagenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje verbaasd over het feit dat ik geen punten heb
Alleen ouwe lullen lezen nog krantenquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef SCH het volgende:
Ik viind eigenlijk dat onderschriften met verwijzingen, waar je op door moet klikken, verboden moeten worden. Dat zijn geen onderschriften, dat kan in de krant ook niet.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:25 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Kannibaal van Hamburg heeft honger
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:25 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Kannibaal van Hamburg heeft honger
Dit vind ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef SCH het volgende:
Ik viind eigenlijk dat onderschriften met verwijzingen, waar je op door moet klikken, verboden moeten worden. Dat zijn geen onderschriften, dat kan in de krant ook niet.
Pwndquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan wel weer grappig
remlof zei dat ze terugkomt als DGK dicht is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk een permban, ze heeft wel vaker gedoe gehad.
Ik ben grappigquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan wel weer grappig
Hoe rond is rond?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef Breach het volgende:
Rond 7 uur staat de uitslag hier. Dus mensen die nog mee willen doen...
quote:-Beschouw-
-Trekken aan een dood paard nog nooit zo mooi in beeld gebracht-
quote:-'Gordon_Shumway-
-Boulahrouz heeft de broek aan, maar zijn medespelers hebben de touwtjes in handen-
quote:-vrolijke-frits-
-Boulahrouz laat zich toch strikken voor potje touwtrekken-
Iedereen die zich wil beklagen mag dat uiteraard doenquote:-gebruikersnaam-
-Bevrijdingsaktie Sneijder op touw gezet-
Jawel man, heb je hem nooit gezien? Een nicht als een paard. Zo'n ouwe man die op zo'n bepaalde manier naar je kijkt. Hij knipoogde ook toen ik wegging. Maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij mijn type niet is. Hij heeft het ook zo vaak over 'mijn vrouw' dat het grappig wordt terwijl ie ging stotteren toen ik vroeg hoe ze heette.quote:
wat dacht je van een poedel voor een sneijder onderschriftquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Beschouw het volgende:
Niets te klagen vandaag
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel man, heb je hem nooit gezien? Een nicht als een paard. Zo'n ouwe man die op zo'n bepaalde manier naar je kijkt. Hij knipoogde ook toen ik wegging. Maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij mijn type niet is. Hij heeft het ook zo vaak over 'mijn vrouw' dat het grappig wordt terwijl ie ging stotteren toen ik vroeg hoe ze heette.
Bovendien: iemand die dagelijks aan een voetbalonderschriftcompetitie meedoet. Dat is toch gewoon een mietje???![]()
Jij bent 4equote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat ik ook homo ben?
Jij hebt iets te klagen. Bij mij als jury had je gewonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat dacht je van een poedel voor een sneijder onderschrift
Mannen die het nodig hebben dat zo te zeggen, blijven verdachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Je mocht willen dat ik homo was, maar dat ben ik niet. Ook niet latent.
Ga mijn e-mail met de verhalen van VI maar eens lezen en becommentariëren ipv te sjansen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Mannen die het nodig hebben dat zo te zeggen, blijven verdacht
Die kan eigenlijk echt niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
van der sar gaat er met de moeder van frank lamperd vandoor
Standaardgrap met zo'n foto natuurlijk, maar dit is wel een leuke variantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
van der sar gaat er met de moeder van frank lampard vandoor
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:59 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
Edwin laat zien dat hij hem op z'n 38e nog steeds omhoog krijgt.
Heyyyy de Edwin Evers grap.... ik hoorde hem eergister met Ronald en Frank de boer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Sar met de Grote Oren.
Radio 538quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Heyyyy de Edwin Evers grap.... ik hoorde hem eergister met Ronald en Frank de boer.
Niet origineel dus
frits zit denk ik iets te vrolijk in de kroeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
wie jureert er eigenlijk?
Ook je inkomen ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Radio 538Dat luister ik al jaren niet meer.
Dus sorry.
Mijn grappen zijn van het niveau EversDaarom sta ik zo laag.
Ik studeer op kosten van de belastingbetalerquote:
Dan doe jij hem maarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zie nu pas dat er geen uitslag is, wil 'm ook wel doen als nummer twee.
-Van der Sar gaat door het lint-
quote:-pinow-
-Edwin laat zien dat hij hem op z'n 38e nog steeds omhoog krijgt.-
quote:-gebruikersnaam-
-van der sar gaat er met de moeder van frank lampard vandoor-
De opmaak is hier te vinden.quote:- DivineJester-
-Danoontje Powerrrrrrrrr-
Had 'm zelf maar ingekopt dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:08 schreef Blawh het volgende:
Weer zo'n inkoppertje, een grap die bij iedere cup op de foto gemaakt wordt, als winnaar.
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had 'm zelf maar ingekopt dan.
Trouwens, die van jou was ook geen poedelkandidaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.
Ja, dat probleem had ik ook...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.
Jury-bashen is een traditie hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Trouwens, die van jou was ook geen poedelkandidaat.
Verder een slechte ronde, kom dus maar snel met een nieuwe foto
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:28 schreef SCH het volgende:
Die man lijjkt ontzettend veel op Wim Duisenberg maar ik vrees dat de meeste users niet weten wie dat is???
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:28 schreef SCH het volgende:
Die man lijjkt ontzettend veel op Wim Duisenberg maar ik vrees dat de meeste users niet weten wie dat is was ???
Jij bent een Utrechter, dus waarom je daarmee gaat lopen pronken..quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik ben in dezelfde straat als Wim Duisenberg geborenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent een Utrechter, dus waarom je daarmee gaat lopen pronken..
Waarvoor nog steeds excuusquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is hopelijk niet weer zo'n drama als gister?
@ Shum: weet je zeker dat je je onderschrift zo laat staan?
had er eerst ook een maar beschouw was wat eerderquote:Op zondag 25 mei 2008 02:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ja sorry, maar kom op, die Sneijder grappen zijn nog flauwer
Was ie zo slecht dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is hopelijk niet weer zo'n drama als gister?
@ Shum: weet je zeker dat je je onderschrift zo laat staan?
Eerder bijna hetzelfde als die van mij.quote:
Jij was #3, dus jij bent de eerste van ons aanwezigen die zich als jury mag profileren.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:53 schreef SCH het volgende:
Wachten we?
Jammer danquote:Op zondag 25 mei 2008 12:13 schreef SCH het volgende:
Ik zie er eigenlijk niet 3 die leuk genoeg zijn voor de top 3 als ik mezelf niet mee mag laten doen
quote:-Breach-
-Rae: "He kleintjes, jullie kunnen nog zoveel nieuwe tandjes hebben, maar die wisselbeker is voor ons"-
quote:-Rumille-
-'That's one small step for a man, but a giant step for you children.'-
quote:-Gordon_Shumway-
-Man: 'Vandaag spelen mijn zoons tegen FC Incest uit Oostenrijk.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-The Vulture-
-Kindje: "Het lachen zal hem snel vergaan als ie ziet dat we een bolus in de cup hebben verstopt"-
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:29 schreef SCH het volgende:
Wel even op me sch held en heren, dat vind ik lekker
Ban ban banquote:Op zondag 25 mei 2008 12:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Stinkende bruinwerker! Ik hoop dat je AIDS krijgt!!
Nee hoor, je vroeg eromquote:
Inderdaadquote:Op zondag 25 mei 2008 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hmm. maar goed dat Shum 'm heeft aangepast dan
quote:Op zondag 25 mei 2008 12:29 schreef SCH het volgende:
Wel even op me schelden heren, dat vind ik lekker
Ik snap dat je een voorliefde hebt voor alles wat met den anusch te maken heeft, maar je kan echt beterquote:
quote:Op zondag 25 mei 2008 14:40 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Munsterman": Nee Theo, je achternaam is met twee keer een s"
Ik had ook een spelfout.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Beschouw let gelukkig wel op. Theo Jansen heeft namelijk voor NEC gespeeld.
Welkom terugquote:Op zondag 25 mei 2008 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
FF als laatste:
Ik wil jullie allen bedanken voor de steun en lieve woorden !
Vooral Beschouw, Rumille, Ruud, fritsie, Gier, SCH en vele anderen![]()
Nooit steun gevraagd, jullie gemist, gelachen op afstand en rustig afgewacht. Ben een kreng en een lieverd...das soms moeilijk te combineren, Nogmaals dank voor de lieve PM's en mooie woorden !
liefs kz xxx
Ik kan vanavond ook niet... Alle hoop op Rumille dusquote:Op zondag 25 mei 2008 16:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Kan vanavond niet jureren, dus als Rumille of Breach dat zou willen doen, graag
KZ!quote:Op zondag 25 mei 2008 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
FF als laatste:
Ik wil jullie allen bedanken voor de steun en lieve woorden !
Vooral Beschouw, Rumille, Ruud, fritsie, Gier, SCH en vele anderen![]()
Nooit steun gevraagd, jullie gemist, gelachen op afstand en rustig afgewacht. Ben een kreng en een lieverd...das soms moeilijk te combineren, Nogmaals dank voor de lieve PM's en mooie woorden !
liefs kz xxx
Jij hoopt zeker op punten met dat geslijm?quote:Op zondag 25 mei 2008 17:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rumille is een deskundige jury, dus dat lijkt me een goede oplossing.
quote:-RayMania-
-Nee Theo, 21=5 is niet het antwoord op die som.-
-Janssen tekent voorbeeld van zijn Twente-tattoo-
quote:-Mwanatabu-
-F-O-O-R T-W-E-N-T-U V-A-N T-E-J-O-
De opmaak is hier te vinden.quote:-OA-
-Janssen: "Kijk, als je dan een extra groep maakt, kan je hier een wasmachine, droger, magnetron én koelkast kwijt."-
Was maar weggeblevenquote:Op zondag 25 mei 2008 19:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben onverwachts eerder terug, uitslag komt eraan.
Foeiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal,quote:Op zondag 25 mei 2008 22:06 schreef RayMania het volgende:
Op de valreep nog een puntje!
Moest dat nouquote:Op zondag 25 mei 2008 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal,
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen, we kunnen winnen of verliezen, maar een beet're club dan deze is er niet. AJAX!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 mei 2008 23:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je zat zeker met jezelf te spelen totdat het zwart voor je ogen zag?
Oh hemeltje lief, niet weerquote:
quote:Op maandag 26 mei 2008 00:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beschouw ziet ook geen hol
quote:Op maandag 26 mei 2008 09:26 schreef SCH het volgende:
Ik zie geen foto, ook niet als ik de url loskoppel.
quote:Op zondag 25 mei 2008 22:03 schreef Blawh het volgende:
[ afbeelding ]
SCH staat opeens volledig achter Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |