quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:59 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
Edwin laat zien dat hij hem op z'n 38e nog steeds omhoog krijgt.
Heyyyy de Edwin Evers grap.... ik hoorde hem eergister met Ronald en Frank de boer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Sar met de Grote Oren.
Radio 538quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Heyyyy de Edwin Evers grap.... ik hoorde hem eergister met Ronald en Frank de boer.
Niet origineel dus
frits zit denk ik iets te vrolijk in de kroeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
wie jureert er eigenlijk?
Ook je inkomen ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Radio 538Dat luister ik al jaren niet meer.
Dus sorry.
Mijn grappen zijn van het niveau EversDaarom sta ik zo laag.
Ik studeer op kosten van de belastingbetalerquote:
Dan doe jij hem maarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zie nu pas dat er geen uitslag is, wil 'm ook wel doen als nummer twee.
quote:-SCH-
-Van der Sar gaat door het lint-
quote:-pinow-
-Edwin laat zien dat hij hem op z'n 38e nog steeds omhoog krijgt.-
quote:-gebruikersnaam-
-van der sar gaat er met de moeder van frank lampard vandoor-
De opmaak is hier te vinden.quote:- DivineJester-
-Danoontje Powerrrrrrrrr-
Had 'm zelf maar ingekopt dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:08 schreef Blawh het volgende:
Weer zo'n inkoppertje, een grap die bij iedere cup op de foto gemaakt wordt, als winnaar.
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had 'm zelf maar ingekopt dan.
Trouwens, die van jou was ook geen poedelkandidaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.
Ja, dat probleem had ik ook...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.
Jury-bashen is een traditie hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Trouwens, die van jou was ook geen poedelkandidaat.
Verder een slechte ronde, kom dus maar snel met een nieuwe foto
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:28 schreef SCH het volgende:
Die man lijjkt ontzettend veel op Wim Duisenberg maar ik vrees dat de meeste users niet weten wie dat is???
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:28 schreef SCH het volgende:
Die man lijjkt ontzettend veel op Wim Duisenberg maar ik vrees dat de meeste users niet weten wie dat is was ???
Jij bent een Utrechter, dus waarom je daarmee gaat lopen pronken..quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik ben in dezelfde straat als Wim Duisenberg geborenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent een Utrechter, dus waarom je daarmee gaat lopen pronken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |