quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:25 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Kannibaal van Hamburg heeft honger
quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:25 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Kannibaal van Hamburg heeft honger
Dit vind ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:48 schreef SCH het volgende:
Ik viind eigenlijk dat onderschriften met verwijzingen, waar je op door moet klikken, verboden moeten worden. Dat zijn geen onderschriften, dat kan in de krant ook niet.
Pwndquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan wel weer grappig
remlof zei dat ze terugkomt als DGK dicht is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik denk een permban, ze heeft wel vaker gedoe gehad.
Ik ben grappigquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik dan wel weer grappig
Hoe rond is rond?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:38 schreef Breach het volgende:
Rond 7 uur staat de uitslag hier. Dus mensen die nog mee willen doen...
quote:-Beschouw-
-Trekken aan een dood paard nog nooit zo mooi in beeld gebracht-
quote:-'Gordon_Shumway-
-Boulahrouz heeft de broek aan, maar zijn medespelers hebben de touwtjes in handen-
quote:-vrolijke-frits-
-Boulahrouz laat zich toch strikken voor potje touwtrekken-
Iedereen die zich wil beklagen mag dat uiteraard doenquote:-gebruikersnaam-
-Bevrijdingsaktie Sneijder op touw gezet-
Jawel man, heb je hem nooit gezien? Een nicht als een paard. Zo'n ouwe man die op zo'n bepaalde manier naar je kijkt. Hij knipoogde ook toen ik wegging. Maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij mijn type niet is. Hij heeft het ook zo vaak over 'mijn vrouw' dat het grappig wordt terwijl ie ging stotteren toen ik vroeg hoe ze heette.quote:
wat dacht je van een poedel voor een sneijder onderschriftquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:34 schreef Beschouw het volgende:
Niets te klagen vandaag
quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jawel man, heb je hem nooit gezien? Een nicht als een paard. Zo'n ouwe man die op zo'n bepaalde manier naar je kijkt. Hij knipoogde ook toen ik wegging. Maar ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat hij mijn type niet is. Hij heeft het ook zo vaak over 'mijn vrouw' dat het grappig wordt terwijl ie ging stotteren toen ik vroeg hoe ze heette.
Bovendien: iemand die dagelijks aan een voetbalonderschriftcompetitie meedoet. Dat is toch gewoon een mietje???![]()
Jij bent 4equote:Op donderdag 22 mei 2008 22:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat ik ook homo ben?
Jij hebt iets te klagen. Bij mij als jury had je gewonnen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
wat dacht je van een poedel voor een sneijder onderschrift
Mannen die het nodig hebben dat zo te zeggen, blijven verdachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Je mocht willen dat ik homo was, maar dat ben ik niet. Ook niet latent.
Ga mijn e-mail met de verhalen van VI maar eens lezen en becommentariëren ipv te sjansen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Mannen die het nodig hebben dat zo te zeggen, blijven verdacht
Die kan eigenlijk echt niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
van der sar gaat er met de moeder van frank lamperd vandoor
Standaardgrap met zo'n foto natuurlijk, maar dit is wel een leuke variantquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
van der sar gaat er met de moeder van frank lampard vandoor
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:59 schreef pinow het volgende:
[ afbeelding ]
Edwin laat zien dat hij hem op z'n 38e nog steeds omhoog krijgt.
Heyyyy de Edwin Evers grap.... ik hoorde hem eergister met Ronald en Frank de boer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Sar met de Grote Oren.
Radio 538quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:53 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Heyyyy de Edwin Evers grap.... ik hoorde hem eergister met Ronald en Frank de boer.
Niet origineel dus
frits zit denk ik iets te vrolijk in de kroeg.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:18 schreef SCH het volgende:
wie jureert er eigenlijk?
Ook je inkomen ?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Radio 538Dat luister ik al jaren niet meer.
Dus sorry.
Mijn grappen zijn van het niveau EversDaarom sta ik zo laag.
Ik studeer op kosten van de belastingbetalerquote:
Dan doe jij hem maarquote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zie nu pas dat er geen uitslag is, wil 'm ook wel doen als nummer twee.
quote:-SCH-
-Van der Sar gaat door het lint-
quote:-pinow-
-Edwin laat zien dat hij hem op z'n 38e nog steeds omhoog krijgt.-
quote:-gebruikersnaam-
-van der sar gaat er met de moeder van frank lampard vandoor-
De opmaak is hier te vinden.quote:- DivineJester-
-Danoontje Powerrrrrrrrr-
Had 'm zelf maar ingekopt dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:08 schreef Blawh het volgende:
Weer zo'n inkoppertje, een grap die bij iedere cup op de foto gemaakt wordt, als winnaar.
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had 'm zelf maar ingekopt dan.
Trouwens, die van jou was ook geen poedelkandidaat.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.
Ja, dat probleem had ik ook...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:15 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik was veel te laat, de grappen waar ik aan zat te denken waren al gemaakt.
Jury-bashen is een traditie hier.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 12:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Trouwens, die van jou was ook geen poedelkandidaat.
Verder een slechte ronde, kom dus maar snel met een nieuwe foto
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:28 schreef SCH het volgende:
Die man lijjkt ontzettend veel op Wim Duisenberg maar ik vrees dat de meeste users niet weten wie dat is???
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:28 schreef SCH het volgende:
Die man lijjkt ontzettend veel op Wim Duisenberg maar ik vrees dat de meeste users niet weten wie dat is was ???
Jij bent een Utrechter, dus waarom je daarmee gaat lopen pronken..quote:
Ik zal het je nog sterker vertellen, ik ben in dezelfde straat als Wim Duisenberg geborenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent een Utrechter, dus waarom je daarmee gaat lopen pronken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |