Inderdaad, ik zal vanavond jureren maar geen commentaar op de uitslag, uit zo weinig inzendingen kiezen is niksquote:
quote:Vrolijke Frits
Moya probeerde eigenlijk stoom af te blazen...
quote:Tim86
Moya beleeft natte droom
quote:Rumille
'Squirtle, gebruik je waterpistool!'
OP van dit topicquote:Beschouw
Tennisfoto-onderschriftcompetitie bijna kopje onder
Zo slecht was het niet, ik gaf al aan dat er maar 5 inzendingen waren en tsja dan moet ik er 1 kiezen hequote:Op maandag 19 mei 2008 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Probeer je het topic op te cricken, ontvang je als stank voor dank een teddybeer.
Een teddybeer is ook een eer.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Probeer je het topic op te cricken, ontvang je als stank voor dank een teddybeer.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:26 schreef Rumille het volgende:
Misschien niet geweldig, maar inderdaad wel een foto.
Ik blijf wel promoten in het voetbalfoto-onderschrift topic. Zo zou KZ het gewild hebben.
Doek dit topic toch op, manquote:Op zondag 25 mei 2008 13:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
Rumille, Tim86: Morgenavond een uitslag?
In welke hoedanigheid is ze dit keer terug?quote:Op zondag 25 mei 2008 15:42 schreef Tim86 het volgende:
kz is terug, scheelt weer een deelnemer en wellicht dat zij een charme offensief kan beginnen voor meer deelnemers?
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:42 schreef Tim86 het volgende:
kz is terug, scheelt weer een deelnemer en wellicht dat zij een charme offensief kan beginnen voor meer deelnemers?
Als mezelfquote:Op zondag 25 mei 2008 15:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In welke hoedanigheid is ze dit keer terug?
[SPT SC #102] Waar de gravelbijters zich verzamelenquote:
quote:Beschouw
Guga: "Hmm, de bruine teddybeer van Nadel is toch groter dan die van Federer.''
quote:vrolijke-frits
Nadal grijpt ook alle gelegenheden aan om zijn spieren te laten zien, zelfs in zijn gezicht
quote:Tim86
"Lachen Roger, of ik geef je een Brazilian wax waar mijn hand nu zit"
OP van dit topicquote:kleinzusje
Op een dag weet je het, je wordt butler
Ik slachtoffer mezelf, als martelares kom ik vast in de tennishemelquote:Op zondag 1 juni 2008 12:55 schreef Tim86 het volgende:
leuk dat je de jurering op je neemt maar dan hoef je jezelf nog geen poedel te maken![]()
Damn ! wilde juist de naam weten van die dikke man ivm mijn overwinningquote:Op zondag 1 juni 2008 14:15 schreef Tim86 het volgende:
Nadal, Feliciano Lopez, dikke man, Verdasco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |