quote:7.40 pm: The rain has gone back from bucketing to spotting but it’s still raining nevertheless. Play has been cancelled for the night I’m afraid.
Nope, dan hadden we Barbaraquote:Op maandag 26 mei 2008 19:57 schreef Tim86 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
spelen ze in Engeland ofzo?
Jij woont toch vlak bij Piet Paulusma ?quote:Op maandag 26 mei 2008 20:09 schreef SCH het volgende:
Pleut het de hele avond nog?
Heel de week verwachten ze niet bijster goed weerquote:Op maandag 26 mei 2008 20:14 schreef borisz het volgende:
Hoop dat het morgen wel droog is.
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:13 schreef kleinzusje het volgende:
or het pick topic
- Schrijf een update
- Vraag een fantastische ava aan, ( liefst zonder parkiet)
quote:Op maandag 26 mei 2008 22:36 schreef Nalbandian het volgende:
Regent het nog steeds ?
Niet weer, he. Pokke regen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:33 schreef TheArt het volgende:
Ik vrees voor de komende paar uur weer geen tennis. Er komt een hele lijn buien aan
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=2008&maand=05&uur=09&minuut=15&dag=27&id=86109964&bliksem=0
Ik zal eens kijken of ik inspiratie hebquote:Op maandag 26 mei 2008 23:22 schreef kleinzusje het volgende:
Even off topic !!
[Tennisfoto-Onderschrift Competitie #12] Met Timmers aan kop
Liever niet, het was zo leuk, dus ?
Doe mee !
Al is het maar 1 malig!
De foto's zijn belangrijk, daar staat of valt het mee.........
Dus geen inspiratie, maar wel een leuke foto suggestie ? Geef het door !
quote:
quote:10.20 am: Well helloooooo! Welcome to today’s blog. And how are we all on this bright and breezy Tuesday? Bright and breezy… well not quite actually. My early morning jog was in crisp conditions but the drizzle has started and the covers are still on for the moment. It’s barely spotting though so we may yet start on time.
We have a top line-up for you today, with Rafa, Maria, Sveta and other people whose names don’t end in –a but they could almost - Mara (Safin), Nicola (Davydenko), Stanisla (Wawrinka), Ma (-rion Bartoli… OK I’m pushing it with that one).
Bovenaan de pagina staat:quote:
Ervan uitgaand dat Mauresmo in een uur wint bedoel je?quote:
Ja, zeg dat wel.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:05 schreef TheArt het volgende:
Vanaf morgen wordt het beter, zegt Meteo France. Dat is ze geraden ook![]()
Daar kunnen ze allemaal geen rekening mee houden hea.quote:Van mij mogen ze wachten tot 16.00 uur. Dan heb ik namelijk mijn laatste examen erop zitten
quote:11.15 pm: Still rainalicious here. I’m getting flashblacks to Wimbledon 2007… as I mentioned yesterday though, once play gets underway, it takes a real downpour here to get them off court as clay isn’t a dangerous surface when wet, unlike grass. Lots of comments, and if yours hasn’t appeared yet don’t worry, Daniela’s upstairs moderating them at lightning speed, quicker than a Schultz-McCarthy serve. Keep ‘em coming. Having I seen any live tennis yet, I’m asked. Not this year, I’m too busy faithfully blogging for you guys. But we have young Elaine here who has already spelled me on a lunch break without any of you noticing, so I might actually get out and see some play quite soon. Providing the rain stops…
Tuurlijk kunnen ze dat wel. Ik vrees er alleen voor dat ze het niet doenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel.
[..]
Daar kunnen ze allemaal geen rekening mee houden hea.
Ja zeker wel hoor.. ik kan me genoeg verregende dagen herinneren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
En damn ! Pleutritus![]()
Hebben we dit eerder gehad tijdens RG ?
quote:
Ja, da's waar. Erg klantvriendelijk zijn ze dus niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:27 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat wel. Ik vrees er alleen voor dat ze het niet doen![]()
Ik ook, absoluut. Het lijkt anders zo ongeveer alsof je aan en nieuw toernooi begint als er zovel dagen tussen zitten.quote:Trouwens, als speler weet ik niet waar ik op dit moment blij mee zou moeten zijn. Dat je op zondag al je eerste ronde hebt kunnen spelen, maar vervolgens tot donderdag moet wachten om je tweede ronde te spelen of dat je vandaag speelt en één dag rust hebt. Ik kies denk ik voor dat laatste.
nope, van parkietenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan ze weer een half uur close-ups van wakker wordende duiven uitzenden.
quote:RG: DOORGANG PARTIJEN NEDERLANDERS ONZEKER
Evenals gisteren regent het op Roland Garros. De organisatie heeft dinsdagochtend besloten dat er niet voor 13:00 uur wedstrijden worden gestart. Robin Haase, die gepland stond om 11:00 uur, zit daardoor in de wachtkamer.
Of de partijen van de andere twee Nederlanders, Jesse Huta Galung en Michaëlla Krajicek, doorgaan is afwachten. Beiden staan gepland op baan 10 als respectievelijk vierde en vijfde partij.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |