quote:This year, special measures have been taken to prevent illegal gambling, and drugs tests will also be automatic from the Round of 16 onwards in the singles and from the quarter-finals of the doubles.
Ja, hopelijk wordt het net zo goed als Hamburg.quote:
Laten we dat idd hopen... maar eerst even de finale van morgen afwachtenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wordt het net zo goed als Hamburg.
Ja, ik hoop dat het een beetje zoiets wordt als vandaag. Het komt niet vaak voor dat ik zo in een wedstrijd zit als vandaag. Echt fantastisch.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef robbydlr het volgende:
[..]
Laten we dat idd hopen... maar eerst even de finale van morgen afwachten
Kwartfinales zouden best wat spannender mogen zijn, toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wordt het net zo goed als Hamburg.
Omdat het het eerste toernooi in lange tijd is waarin ik twee wedstrijden heb gezien die zowel heel mooi als spannend waren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:48 schreef Norrage het volgende:
Hoezo is Hamburg zo goed?
Had moeten zijn: 'Omdat Martin Verkerk niet meedoet, zal er vooral rekening moeten worden gehouden ...'quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:16 schreef TheGeneral het volgende:
Er zal vooral rekening moeten worden gehouden met deze 3 spelers omdat het toch ondenkbaar is dat een andere speler buiten de top 3 Roland Garros zal gaan winnen.
Ai ai ai, gauw aangepast...quote:Op zondag 18 mei 2008 13:03 schreef wimderon het volgende:
Er is een slordigheidje in de OP geslopen.
[..]
Had moeten zijn: 'Omdat Martin Verkerk niet meedoet, zal er vooral rekening moeten worden gehouden ...'
Prachtig weer.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:03 schreef wimderon het volgende:
Er is een slordigheidje in de OP geslopen.
[..]
Had moeten zijn: 'Omdat Martin Verkerk niet meedoet, zal er vooral rekening moeten worden gehouden ...'
mwah, alleen de highlights.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:11 schreef thijsdetweede het volgende:
Prima OP (zij het ietwat Fed georiënteerd)! Misschien nog tzt een linkje naar gratis streams erin? Scheelt heel wat vragen.
quote:Op zondag 18 mei 2008 13:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ai ai ai, gauw aangepast...
Mijn excuses oh almachtige Martin.
Eurosport heeft RG live (zijn ook streams van), NOS heeft de rechten in NL nog dacht ik, die hebben op zeker een stream, maar van de NOS hoef je niet veel anders dan centre-court te verwachtenquote:Op zondag 18 mei 2008 13:11 schreef thijsdetweede het volgende:
Prima OP (zij het ietwat Fed georiënteerd)! Misschien nog tzt een linkje naar gratis streams erin? Scheelt heel wat vragen.
quote:Nederlanders Tennissers loten goed
PARIJS - De Nederlandse tennissers die deze week deelnemen aan de kwalificaties voor Roland Garros hebben het getroffen bij de loting.
Alleen Jesse Huta Galung werd gekoppeld aan een geplaatste speler, de Italiaan Flavio Cipolla. Cipolla, als negende geplaatst, is de nummer 118 van de wereld. Huta Galung bezet momenteel plaats 188.
Middelkoop
Matwé Middelkoop neemt het in de eerste ronde van de kwalificaties op tegen de Duitser Benedikt Dorsch. Middelkoop is de nummer 221 van de wereld en staat daarmee 53 plaatsen hoger dan zijn opponent.
Van Gemerden
Melle van Gemerden, met een beschermde status terug na langdurig blessureleed, komt uit tegen de Duitser Simon Stadler, de nummer 170 van de wereld.
Huta Galung en Van Gemerden moeten dinsdagochtend al om negen uur aan de bak, Middelkoop pas tegen de avond. Om in het hoofdtoernooi te belanden zijn drie zeges nodig.
GSM Huta (knap teruggekomen van een 3-0 achterstand in de tweede set), van Gemerden heeft de tweede set in een tiebreak gewonnen, maar staat er nu slecht voor in de derde set.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:12 schreef Reya het volgende:
Huta heeft de eerste set gewonnen, Van Gemerden heeft de eerste set verloren.
De koning van de dubbele fout.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:34 schreef TheGeneral het volgende:
Door de afzegging van Roddick doet Coria trouwens mee aan Roland Garros
Die jongen is in de vorm van zijn leven, maarliefst 2-7 staat hij dit jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De koning van de dubbele fout.Zou leuk zijn als hij goed speelt. Wel interessant als hij in de eerste ronde tegen Federer moet. Weet niet hoeveel wedstrijdritme Coria heeft, maar als hij in vorm is, is hij best goed. En hij is pas 26.
Die jongen bakt er echt niks meer van..hij heeft nog van niemand uit de top 270 van de wereld gewonnen dit jaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De koning van de dubbele fout.Zou leuk zijn als hij goed speelt. Wel interessant als hij in de eerste ronde tegen Federer moet. Weet niet hoeveel wedstrijdritme Coria heeft, maar als hij in vorm is, is hij best goed. En hij is pas 26.
Met alle respect maar kan Melle niet beter gewoon een normale baan gaan zoeken?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 11:05 schreef TheGeneral het volgende:
van Gemerden uitgeschakeld.
6-0 3e set.
Zou heel mooi zijn, maar als je dan weer een interview leest waarin hij zegt dat hij soms voor het serveren zijn heup terug in de kom moet duwen is het ijdele hoop.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Cultheld Kevin Anderson staat samen met andere hoopvollen te ploegen in de qualies, heerlijk
Wachten op, zoals gezegd, de mooiste wedstrijden uit ronde 2-4, te denken valt hierbij aan dramatische vijfsetters van gravelhelden als Mathieu, Starace, Volandri, Acasuso, Monaco, Seppi, Ferrero, Moya en Robredo. Zin aan
En het afscheidstoernooi vanGuga
Wat gun ik die man nog 1 overwinning op het centre court van Parijs
Dan maar een wedstrijd tegen Nadal of Federer in de eerste ronde ... alles behalve eraf tegen een no-noquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn, maar als je dan weer een interview leest waarin hij zegt dat hij soms voor het serveren zijn heup terug in de kom moet duwen is het ijdele hoop.
Ja, maar 6-0 6-0 6-0 verliezen is ook weer niet echt een fijn afscheid.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Dan maar een wedstrijd tegen Nadal of Federer in de eerste ronde ... alles behalve eraf tegen een no-no
Tof!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef hoM3r het volgende:
Ik ga kijken in Parijs, maandag 26 mei en dinsdag 27 mei. Heb er zin in!
Jesse lijkt echt net op tijd de goede vorm gevonden te hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef Tim86 het volgende:
6-2 6-0
Next up: Marc Lopez
http://www.rolandgarros.com/en_FR/bios/overview/atpl480.html
quote:
Neen, ranking niet hoog genoeg om eraan mee te doen plus hij was de afgelopen paar weken niet helemaal fit.quote:
Kwam net nog een mooie foto tegen van een jonge Guga op het Dutch junior open wat op mijn club isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Cultheld Kevin Anderson staat samen met andere hoopvollen te ploegen in de qualies, heerlijk
Wachten op, zoals gezegd, de mooiste wedstrijden uit ronde 2-4, te denken valt hierbij aan dramatische vijfsetters van gravelhelden als Mathieu, Starace, Volandri, Acasuso, Monaco, Seppi, Ferrero, Moya en Montanes. Zin aan
En het afscheidstoernooi vanGuga
Wat gun ik die man nog 1 overwinning op het centre court van Parijs
quote:Brenda Schultz kansloos in Parijs
AMSTERDAM - Brenda Schultz-McCarthy kan deelname aan Roland Garros op haar buik schrijven. De 37-jarige Nederlandse werd in de tweede ronde van de kwalificaties kansloos uitgeschakeld door Olga Puchkova.
De in de kwalificaties als elfde geplaatste Russische had geen medelijden met Schultz-McCarthy en gunde haar slechts drie games: 6-2, 6-1.
Schultz-McCarthy had in de eerste ronde nog eenvoudig gewonnen van de Française Chloe Babet, die met een wildcard was toegelaten. Tegen Puchkova, ruim 120 plaatsen hoger genoteerd op de wereldranglijst, kwam de Nederlandse echter veel te kort en na iets minder dan een uur kon Schultz-McCarthy haar koffers pakken.
Door het verlies is Michaëlla Krajicek de enige Nederlandse bij de vrouwen die in actie komt in Parijs.
In haar lange loopbaan nam de geboren Haarlemse twaalf keer deel aan Roland Garros. Haar beste prestatie was een plaats in de vierde ronde, bij haar debuut in 1988. Vijf jaar later evenaarde ze die prestatie.
Ja, elke keer daarvoor overkomen vanuit de VS lijkt me wel wat jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Norrage het volgende:
Schultz moet ook gewoon eens ophouden met tennissen zeg...Ga lekker eredivisie spelen.
Ja, in Juni een keer, toen was ze toch al in Europa vlak voor het grasseizoen, waarin ze toen overigens het toernooi van Surbiton won. Dat ze maar moet stoppen is onzin, als ze er zelf plezier in heeft, moet ze vooral doorgaan. Als resultaten daar een graadmeter voor zijn kan Krajicek ook maar beter stoppen op dit moment.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:36 schreef Norrage het volgende:
vorig jaar deed ze er nog aan mee zover ik weet.
hmm, geen RG titel dit jaar voor Fed dan....Fish versloeg hem al eens dit jaarquote:
ik ben bang dat nalbandian Nadal niet eens gaat halenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian in Nadal zijn kwart!
Oei, ben een beetje uit de hand gelopen... Maar ff editten de rest.
Denk het ook niet. Hij moet ook nog langs Almagro dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik ben bang dat nalbandian Nadal niet eens gaat halen
Ik weet alleen niet of de draw hier wel klopt. Ik kijk naar Eurosport Frankrijk dmv een livestream, en daar staan allerlei andere wedstrijden op.... Daar speelt Federer tegen Querrey in de 1e ronde...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef Norrage het volgende:
Maar Nadal heeft echt een monsterdraw zeg...jeetje....zeker vergeleken met Fed.
En dat wint ie nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
En PHM - Kuerten.
Tsja Haase in zijn deel met Gasquet en Gonzalez (niet in vorm), Wawrinka en Andreev (wisselvallig) en verder nog wat grut dat hij kan hebben. Laten we in ieder geval hopen dat hij net als bij de AO de eerste ronde door komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef thijsdetweede het volgende:
JHG de tiebreak in. Voor Haase wordt het heftig om de top 48/4de ronde/Olympische Spelen te halen, maar niet volslagen onmogelijk.
Van Wawrinka zie ik hem sowieso niet winnen. Zijn eerste ronde tegen Cilic wordt natuurlijk ook al een slooppartij en daarna een potje tegen Gasquet of Gonzalezquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja Haase in zijn deel met Gasquet en Gonzalez (niet in vorm), Wawrinka en Andreev (wisselvallig) en verder nog wat grut dat hij kan hebben. Laten we in ieder geval hopen dat hij net als bij de AO de eerste ronde door komt.
3-0 Bolelliquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
Eerste potentiele marathonpartij gespot: Bolelli-Baghdatis
Ik denk dat ie vrij kansloos is hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef thijsdetweede het volgende:
JHG de tiebreak in. Voor Haase wordt het heftig om de top 48/4de ronde/Olympische Spelen te halen, maar niet volslagen onmogelijk.
Als ongeplaatste speler de 4de ronde halen is nooit simpel. Dat er geen top 5 speler of onwijze gravel bijter in zijn stuk zit maakt het in die zin een aardige loting. In de zin van: Eerste ronde Cilic, da's natuurlijk wel redelijk heftig. Maar daar mag hij zich als wannabe hemelbestormer toch ook niet bang door laten maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef Olmo het volgende:
[..]
Van Wawrinka zie ik hem sowieso niet winnen. Zijn eerste ronde tegen Cilic wordt natuurlijk ook al een slooppartij en daarna een potje tegen Gasquet of GonzalezDat wordt niet eenvoudig...
Misschien wordt hij wel groter dan...nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef Norrage het volgende:
misschien wint hij RG wel
Stond een paar jaar geleden nog top-100. Door blessure teruggevallen naar geen ranking en inmiddels weer opgeklommen naar top-400. Ze komt het hele jaar al toernooien in met PR's. In Miami 1e ronde eruit na opgave derde set tegen Arvidsson en zo nog enkele resultaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Norrage het volgende:
is die er ingekomen na kwalificatie? Of wildcard of zo? In het eerste geval zou het nog wel eens zuur kunnen zijn, dan is ze goed in vorm.....maar ja, deze moet ze wel hebben ja anders wordt het heel heel triest.
Protected ranking zo te zien, ze heeft 85e gestaan maar ze heeft in 2006 niet gespeeld en in 2007 amper.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Norrage het volgende:
is die er ingekomen na kwalificatie? Of wildcard of zo? In het eerste geval zou het nog wel eens zuur kunnen zijn, dan is ze goed in vorm.....maar ja, deze moet ze wel hebben ja anders wordt het heel heel triest.
French maid outfit deze week I hopequote:
quote:Jo-Wilfried Tsonga, een landgenoot van Grosjean, is nog onzeker. De finalist van de Australian Open moest in Casablanca verstek laten gaan voor zijn halve finale tegen Gilles Simon. Tsonga is naar Parijs vertrokken, waar zijn knie zaterdag onderzocht zal worden. In april moest hij door een meniscusprobleem al eens verstek laten gaan voor de Daviscup tegen de VS.
Sinds wanneer heb jij wat met Wickmayer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
Wickmayer ook naar de MD, mooi, heb ik meer mee dan met pak 'm beet Krajicek en Huta Galung![]()
Verder heeft Tsonga opnieuw last van z'n knie:
[..]
Als je het zo interpreteert betekent het dat ik ook iets met Krajicek en Huta Galung hebquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij wat met Wickmayer?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
Wickmayer ook naar de MD, mooi, heb ik meer mee dan met pak 'm beet Krajicek en Huta Galung![]()
Verder heeft Tsonga opnieuw last van z'n knie:
[..]
daar zal Rafa niet blij mee zijn..32-8 op gravel dit jaar en momenteel 19-1 uit de laatste 20quote:
Dat lijkt me geweldig. Vorig jaar heb ik hem nog zien spelen op de Mets dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat een held zeg, misschien mag ie wel tegen Nadal
Schwank is ook lekker bezig, die heeft nu 3 challengers op rij gewonnen (Bellucci verloor nog in Bordeaux) maar inderdaad, kan nog even tricky zijn. Mijn voorspelling 7-5 6-2 6-1 Nadal, nadat hij in de eerste 2-4 heeft achtergestaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:13 schreef Norrage het volgende:
Hij zal het wel winnen hoor, maar je kan geen hottere en in grotere vorm verkerende qualifier loten dan hem zeg.
Mag ook wel een keer, maar op Wimby zal hij wel weer een simpele draw krijgenquote:Sowieos de loting van Nadalwat een krakers, zeker vergeleken met Feds kant
Die eerste lijkt me een coinflip, die andere twee zullen Wawrinka en Andreev normaalgesproken gewoon winnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef eentwee het volgende:
Schwank is zeker lekker bezig, versloeg eerder dit jaar ook Andreev al.. maar denk je dat Schwank van Moya gaat winnen in een best-of-5?
Ik kijk met name uit naar Monaco - Söderling, Wawrinka - Kohlschreiber, Andreev - Starace.. wie is voor jullie favoriet in deze wedstrijden?
Ook wel benieuwd of Gasquet weer teleurstelt voor eigen publiek. De laatste weken was het niet best, maar zo hij zo ver zinken dat hij van Serra verliest..?
Dikke pluim voor JHG trouwensHopelijk neemt hij wraak voor Martin
Martin liet Vanek winnen, zodat deze Huta Galung onderschat en hier in de eerste ronde verliest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:03 schreef TheArt het volgende:
Huta heeft Jiri Vanek geloot in de eerste ronde. Juist ja, dé Jiri Vanek die deze week nog King Martin versloeg in Pörtschach.
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
Krajicek moet overigens tegen de nummer 335 van de wereld, Sanda Mamic, als het haar nú niet lukt...
Om de één of andere reden zie ik het haar op dit moment nog wel voor elkaar krijgen om te verliezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
Krajicek moet overigens tegen de nummer 335 van de wereld, Sanda Mamic, als het haar nú niet lukt...
Yup, maar ik heb wel aardige hoop dat er in ieder geval één de tweede ronde bereikt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Wellicht kan hij of Haase wat leuks presteren door een paar rondjes te winnen maar de eerste ronde is al meteen een hele zware kluif voor beiden
Nu.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat wordt de order of play van morgen bekendgemaakt?
Bedankt. Wat een feest. Na Ivanovic Djokovic-Gremelmayr en dan Kuerten-Mathieu.quote:
quote:Kiefer zegt af voor Roland Garros
PARIJS - Tennisser Nicolas Kiefer heeft zich alsnog afgemeld voor Roland Garros, het Franse grandslamtoernooi dat zondag begint. De Duitse nummer 38 van de wereld heeft te veel last van een keelonsteking.
De Spanjaard Marc Lopez neemt Kiefers plaats in, zo maakte de Parijse organisatie zaterdag bekend. Lopez treft in de eerste ronde de Fin Jarkko Nieminen.
Kiefer staat toch denk ik wel in de top vijf van spelers die in hun carrière het meest last hebben gehad van blessures.quote:
samen met een andere Duitser genaamd Haas lijkt mequote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kiefer staat toch denk ik wel in de top vijf van spelers die in hun carrière het meest last hebben gehad van blessures.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
samen met een andere Duitser genaamd Haas lijkt meEn Krajicek...
Komt er een LL op zijn plaats? Of hoe gaat dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:15 schreef wimderon het volgende:
Tsonga is ook aardig op weg. Definitief geen RG en nu wel een operatie aan z'n knie, waar hij al sinds Surbiton vorig jaar last van heeft. Na zware blessures aan rug en schouder er nu weer een flinke tijd uit.
Jep en de vervanger heet Luis Horna. Ook Kiefer en Fognini hebben afgezegd, daarvoor zijn Ouanna en Marc Lopez, juist ja de mazzelaar, in de plaats gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Komt er een LL op zijn plaats? Of hoe gaat dat?
Er is vanaf 11.00 uur ook tennis op Eurosport en Canvas. Misschien zenden ze daar wel andere partijen uit dan bij de NOS.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep en de vervanger heet Luis Horna. Ook Kiefer en Fognini hebben afgezegd, daarvoor zijn Ouanna en Marc Lopez, juist ja de mazzelaar, in de plaats gekomen.
Overigens geen Nederlanders morgen. En mag ik hopen, echt hopen, dat de NOS nu eens niet lui is en ook andere banen laat zien. Want de keuze voor de Centre Court-partijen is regelmatig uiterst belabberd, omdat er vaak veel interessantere wedstrijden op de buitenbanen gepland zijn, waar ook camera's aanwezig zijn.
Dat doen ze ook. Sporza schakelt van baan naar baan, zodat ze precies overal op tijd bij zijn. Eurosport idem.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is vanaf 11.00 uur ook tennis op Eurosport en Canvas. Misschien zenden ze daar wel andere partijen uit dan bij de NOS.
Ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is vanaf 11.00 uur ook tennis op Eurosport en Canvas. Misschien zenden ze daar wel andere partijen uit dan bij de NOS.
Maar waarom zou je dat willen zien als Djokovic-Gremelmayr bezig is?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Canvas zal vast en zeker Rochus uitzenden (2e partij op baan 3).
Als Belg kan ik me dat 2000% voorstellen. Net of Djokovic interessant is? 6-2 6-4 6-1.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen zien als Djokovic-Gremelmayr bezig is?
Oké, da's wel veel ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Belg kan ik me dat 2000% voorstellen. Net of Djokovic interessant is? 6-2 6-4 6-1.
Die PI ook echt.quote:
Sport1 zend het ook uit. Denk dat ik daar het meest naar kijk. Ik vind het altijd het leukst als Marcella Mesker samen met Jan Siemerink commentaar geeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:27 schreef wimderon het volgende:
Sowieso, wie kijkt er naar de NOS als er op Sporza 10x beter commentaar beschikbaar is![]()
En als je geluk hebt zit Ted er bij Eurosport, of als je ultiem geluk hebt piktFrank Kramer
ook wat wedstrijdjes mee
Nope, Sport1 zendt alleen bepaalde delen uit, omdat ze de rechten niet hebben. Jan Siemerink zit er sowieso niet. Die is op Roland Garros altijd de vaste co-commentator van de NOS en zit daar naast.......juist ja, Marcella Mesker en Jan Roelfs (quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 zend het ook uit. Denk dat ik daar het meest naar kijk. Ik vind het altijd het leukst als Marcella Mesker samen met Jan Siemerink commentaar geeft.
Davy stond vanmiddag nog in Oostenrijk te ballen..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind de eerste dag een wat matig programma hebben. Waarom niet om de werkloze zondag (voor velen) de grote sterren aan het werk zetten. Rafa, Fed, Davy, die willen we allemaal zien.Nu heb je enkele oelewappers waar geen hond om geeft en die niemand kent op hun moeders na.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Dus ze zenden het maar beperkt uit?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, Sport1 zendt alleen bepaalde delen uit, omdat ze de rechten niet hebben.
Jep, voor Wimbledon hebben ze de volledige rechten en zenden ze weer op alle 8 de zenders uit. Dus twee weken lang tennis op acht kanalen, vanop alle showcourts. Fantastisch is dat altijdquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ik niet. Dus ze zenden het maar beperkt uit?
Voor Wimbledon hebben ze toch wel uitgebreide rechten?
Tsja, dat jij ze niet kent, wilt nog niet zeggen dat ze niet op tv mogen. Als het alleen maar om die vier gaat, kunnen we het hele toernooi beter maar afschaffen en een Roland Garros voor vier spelers gaan afwerken in poule-vorm, een halve week lang. Want dat zijn ten slotte toch de enige spelers die 'men' wilt zien. Toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind de eerste dag een wat matig programma hebben. Waarom niet om de werkloze zondag (voor velen) de grote sterren aan het werk zetten. Rafa, Fed, Davy, die willen we allemaal zien.Nu heb je enkele oelewappers waar geen hond om geeft en die niemand kent op hun moeders na.
Maandag dan waarschijnlijk wel de grote mannen en dan kan de hard werkende massa het niet zien.
Naja, als Rafa het toernooi dan maar wint. Vamos campeon!!!!
Wat is een PI? Ik heb je dat nog nooit horen zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, dat jij ze niet kent, wilt nog niet zeggen dat ze niet op tv mogen. Als het alleen maar om die vier gaat, kunnen we het hele toernooi beter maar afschaffen en een Roland Garros voor vier spelers gaan afwerken in poule-vorm, een halve week lang. Want dat zijn ten slotte toch de enige spelers die 'men' wilt zien. Toch?
Ik walg altijd van dit soort inhoudsloze commentaren van mensen die denken voor anderen te moeten spreken
Een PI is een posticon. Ik vond je posticon grappig in combinatie met wat je schreef.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is een PI? Ik heb je dat nog nooit horen zeggen?
Oké, dan dacht ik ten onrechte dat ze die rechten over voor de andere drie grandslamtoernooien hadden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, voor Wimbledon hebben ze de volledige rechten en zenden ze weer op alle 8 de zenders uit. Dus twee weken lang tennis op acht kanalen, vanop alle showcourts. Fantastisch is dat altijd
Sorry, ik was even aan het kijken of je sarcasme al begreep zonder smileys en PI's maar dat zit er nog niet in. We blijven eraan werken!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een PI is een posticon. Ik vond je posticon grappig in combinatie met wat je schreef.
Ik denk dat Tommy 'm gewoon veegt ala Verkerk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo - Coria kan weleens een leuke pot worden, mits de Argentijn gewoon goed blijft serveren![]()
.
lol..PSV-Ajax kan ook leuk zijn mits PSV aanvallend voetbal gaat spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo - Coria kan weleens een leuke pot worden, mits de Argentijn gewoon goed blijft serveren![]()
.
Het is dat jij het zegt, want deze tekst had ik ook als reactie op The_Art kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het kijken of je sarcasme al begreep zonder smileys en PI's maar dat zit er nog niet in. We blijven eraan werken!
ik heb Rafa wc papier maar ik vrees dat ik kan schijten wat ik wil: Rafa wint toch welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, want deze tekst had ik ook als reactie op The_Art kunnen gebruiken.![]()
Tim, heb je je Rafa shirt al aan? Spaanse vlaggen in de woonkamer hangen?![]()
quote:"This time last year I would have said Federer would beat Sampras's record. Now I'm not so sure," said Djokovic. "His aura has gone. He's not as dominant as he was, and since I beat him in Australia he's looked frustrated. Players are beginning to challenge him now, especially myself and Rafa. He's got 12 Grand Slams to his name and maybe he will beat Sampras, but now I'm here it will be tough for him."
Foto's van Timquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:39 schreef jojomen4 het volgende:
Als die dit heeft gezegd is het echt een kneus.Die laatste zin ook.
EDIT: Mooie foto's timVooral die laatste. Niet omdat Rafa daar op staat, maar omdat die goed is ingezoemd (die andere zijn wat ver weg), en omdat het de goede relatie laat zien tussen deze 2 heersers.
Mooie foto's TheGeneral zei ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic is trouwens ook weer leuk bezig...![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:56 schreef Tim86 het volgende:
oh sorry, je bent soms een beetje aan het mompelen jojo..
Ik heb nog niemand gehoord over het feit dat Dani niet meedoet![]()
[ afbeelding ]
Top, bedankt voor je geduld.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het kijken of je sarcasme al begreep zonder smileys en PI's maar dat zit er nog niet in. We blijven eraan werken!
Die was toch wel duidelijk lijkt me.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:12 schreef jojomen4 het volgende:
Ik begrijp hem niet, kun je er even een PI bij doen.
Dit zijn foto's van zijn training van gister (op Chatrier?)?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Fedje met zijn Roland Garros outfit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was zoals je ziet vandaag pokke weer. Veel regen.
Wat een mannetje zeg.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic is trouwens ook weer leuk bezig...![]()
[..]
![]()
![]()
Nee, van zijn Exhibition match van gisteren. Zal wel een setje tegen iemand zijn geweest.quote:Op zondag 25 mei 2008 08:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit zijn foto's van zijn training van gister (op Chatrier?)?
Alleen het weer zit niet echt meequote:Op zondag 25 mei 2008 09:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee, van zijn Exhibition match van gisteren. Zal wel een setje tegen iemand zijn geweest.
Nog maar 1 uur en 15 minuten!![]()
Nee, inderdaad. Hopelijk valt het allemaal erg mee. Vervelend dat ze geen overdekte/overdekbare baan hebben. Zou toch mooi zijn als elk toernooi zo'n baan had, dan kon er altijd gespeeld worden.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:09 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Alleen het weer zit niet echt mee...
[ afbeelding ]
ja je hebt gelijk, een afsluitbaar dak, dat was ook in the australian open 2006 d8 ik.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Hopelijk valt het allemaal erg mee. Vervelend dat ze geen overdekte/overdekbare baan hebben. Zou toch mooi zijn als elk toernooi zo'n baan had, dan kon er altijd gespeeld worden.
Klopt, dat is het enige GS-toernooi dat het heeft. Wimbledon heeft er dacht ik vanaf 2009 een (als het goed is). Maar ze hebben dan in elk geval altijd de mogelijkheid om de tv-kijkers altijd live tennis te laten zien.quote:Op zondag 25 mei 2008 10:18 schreef hayrabet het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, een afsluitbaar dak, dat was ook in the australian open 2006 d8 ik.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
Volgens mij is dat nog altijd roze.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:13 schreef qonmann het volgende:
Ivanovic, in het rood gehuld vandaag, op Europort
Eerst game binnen
Hup Ana![]()
![]()
Tsja, de Franse regie hèquote:Op zondag 25 mei 2008 11:20 schreef NLweltmeister het volgende:
Irritant dat scorebord midden in het veld, welke gek verzint zoiets
Inderdaad. Zo geweldig staat ze de laatste tijd nou ook weer niet te tennissen.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:24 schreef TheArt het volgende:
Ivanovic de favoriete.............Jan Roelfs, kijk een naar haar vorm van de afgelopen weken.
Die hebben daar echt niets tegen in te brengen, kan ik je meldenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:28 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
ja, maar de omroepen die het inkopen mogen ook wel alarm slaan
ze hebben er dik voor betaald, dan moeten ze hun geld terugvragenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben daar echt niets tegen in te brengen, kan ik je meldenDie zijn allang blij dat ze het mogen en kunnen uitzenden.
Anaquote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef TheGeneral het volgende:
Nalby ondertussen al weer teruggebroken. 2-2.
Waarom laten ze nou geen mannentennis zien
Die gaan echt niet hun geld terugvragen omdat de score iets te ver in beeld staat. Dan weet je echt niet hoe het werkt.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:32 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
ze hebben er dik voor betaald, dan moeten ze hun geld terugvragen
OK,quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef TheArt het volgende:
@qonmann: Klopt volledig. Ik zap dan ook regelmatig.
Beeld is inderdaad matig op Sporza en op Eurosport heb je afgesneden breedbeeld in 4:3 formaat.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
OK,
Sporza is ook wel leuk, ze zijn met z'n 2-en daar, alleen de ontvangst is bij mij niet zo goed.
Roelfs was humor op de stream tijdens Ahoyquote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
Roelfs doet me denken aan zo'n oude tenniscommentator bij de NOS. Hij praat ook zo nadrukkelijk. En die oude NOS-commentator gebruikte altijd van die afschuwlijke woorden: "De arbiter verordonneert dat het punt opnieuw wordt gespeeld. Derhalve is het weer deuce."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |