Kiefer staat toch denk ik wel in de top vijf van spelers die in hun carrière het meest last hebben gehad van blessures.quote:
samen met een andere Duitser genaamd Haas lijkt mequote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kiefer staat toch denk ik wel in de top vijf van spelers die in hun carrière het meest last hebben gehad van blessures.
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
samen met een andere Duitser genaamd Haas lijkt meEn Krajicek...
Komt er een LL op zijn plaats? Of hoe gaat dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:15 schreef wimderon het volgende:
Tsonga is ook aardig op weg. Definitief geen RG en nu wel een operatie aan z'n knie, waar hij al sinds Surbiton vorig jaar last van heeft. Na zware blessures aan rug en schouder er nu weer een flinke tijd uit.
Jep en de vervanger heet Luis Horna. Ook Kiefer en Fognini hebben afgezegd, daarvoor zijn Ouanna en Marc Lopez, juist ja de mazzelaar, in de plaats gekomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:21 schreef eentwee het volgende:
[..]
Komt er een LL op zijn plaats? Of hoe gaat dat?
Er is vanaf 11.00 uur ook tennis op Eurosport en Canvas. Misschien zenden ze daar wel andere partijen uit dan bij de NOS.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep en de vervanger heet Luis Horna. Ook Kiefer en Fognini hebben afgezegd, daarvoor zijn Ouanna en Marc Lopez, juist ja de mazzelaar, in de plaats gekomen.
Overigens geen Nederlanders morgen. En mag ik hopen, echt hopen, dat de NOS nu eens niet lui is en ook andere banen laat zien. Want de keuze voor de Centre Court-partijen is regelmatig uiterst belabberd, omdat er vaak veel interessantere wedstrijden op de buitenbanen gepland zijn, waar ook camera's aanwezig zijn.
Dat doen ze ook. Sporza schakelt van baan naar baan, zodat ze precies overal op tijd bij zijn. Eurosport idem.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is vanaf 11.00 uur ook tennis op Eurosport en Canvas. Misschien zenden ze daar wel andere partijen uit dan bij de NOS.
Ja, denk het wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Er is vanaf 11.00 uur ook tennis op Eurosport en Canvas. Misschien zenden ze daar wel andere partijen uit dan bij de NOS.
Maar waarom zou je dat willen zien als Djokovic-Gremelmayr bezig is?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.
Canvas zal vast en zeker Rochus uitzenden (2e partij op baan 3).
Als Belg kan ik me dat 2000% voorstellen. Net of Djokovic interessant is? 6-2 6-4 6-1.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen zien als Djokovic-Gremelmayr bezig is?
Oké, da's wel veel ja.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Belg kan ik me dat 2000% voorstellen. Net of Djokovic interessant is? 6-2 6-4 6-1.
Die PI ook echt.quote:
Sport1 zend het ook uit. Denk dat ik daar het meest naar kijk. Ik vind het altijd het leukst als Marcella Mesker samen met Jan Siemerink commentaar geeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:27 schreef wimderon het volgende:
Sowieso, wie kijkt er naar de NOS als er op Sporza 10x beter commentaar beschikbaar is![]()
En als je geluk hebt zit Ted er bij Eurosport, of als je ultiem geluk hebt piktFrank Kramer
ook wat wedstrijdjes mee
Nope, Sport1 zendt alleen bepaalde delen uit, omdat ze de rechten niet hebben. Jan Siemerink zit er sowieso niet. Die is op Roland Garros altijd de vaste co-commentator van de NOS en zit daar naast.......juist ja, Marcella Mesker en Jan Roelfs (quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 zend het ook uit. Denk dat ik daar het meest naar kijk. Ik vind het altijd het leukst als Marcella Mesker samen met Jan Siemerink commentaar geeft.
Davy stond vanmiddag nog in Oostenrijk te ballen..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind de eerste dag een wat matig programma hebben. Waarom niet om de werkloze zondag (voor velen) de grote sterren aan het werk zetten. Rafa, Fed, Davy, die willen we allemaal zien.Nu heb je enkele oelewappers waar geen hond om geeft en die niemand kent op hun moeders na.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Dus ze zenden het maar beperkt uit?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope, Sport1 zendt alleen bepaalde delen uit, omdat ze de rechten niet hebben.
Jep, voor Wimbledon hebben ze de volledige rechten en zenden ze weer op alle 8 de zenders uit. Dus twee weken lang tennis op acht kanalen, vanop alle showcourts. Fantastisch is dat altijdquote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat zo? Dat wist ik niet. Dus ze zenden het maar beperkt uit?
Voor Wimbledon hebben ze toch wel uitgebreide rechten?
Tsja, dat jij ze niet kent, wilt nog niet zeggen dat ze niet op tv mogen. Als het alleen maar om die vier gaat, kunnen we het hele toernooi beter maar afschaffen en een Roland Garros voor vier spelers gaan afwerken in poule-vorm, een halve week lang. Want dat zijn ten slotte toch de enige spelers die 'men' wilt zien. Toch?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:36 schreef jojomen4 het volgende:
Ik vind de eerste dag een wat matig programma hebben. Waarom niet om de werkloze zondag (voor velen) de grote sterren aan het werk zetten. Rafa, Fed, Davy, die willen we allemaal zien.Nu heb je enkele oelewappers waar geen hond om geeft en die niemand kent op hun moeders na.
Maandag dan waarschijnlijk wel de grote mannen en dan kan de hard werkende massa het niet zien.
Naja, als Rafa het toernooi dan maar wint. Vamos campeon!!!!
Wat is een PI? Ik heb je dat nog nooit horen zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, dat jij ze niet kent, wilt nog niet zeggen dat ze niet op tv mogen. Als het alleen maar om die vier gaat, kunnen we het hele toernooi beter maar afschaffen en een Roland Garros voor vier spelers gaan afwerken in poule-vorm, een halve week lang. Want dat zijn ten slotte toch de enige spelers die 'men' wilt zien. Toch?
Ik walg altijd van dit soort inhoudsloze commentaren van mensen die denken voor anderen te moeten spreken
Een PI is een posticon. Ik vond je posticon grappig in combinatie met wat je schreef.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is een PI? Ik heb je dat nog nooit horen zeggen?
Oké, dan dacht ik ten onrechte dat ze die rechten over voor de andere drie grandslamtoernooien hadden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, voor Wimbledon hebben ze de volledige rechten en zenden ze weer op alle 8 de zenders uit. Dus twee weken lang tennis op acht kanalen, vanop alle showcourts. Fantastisch is dat altijd
Sorry, ik was even aan het kijken of je sarcasme al begreep zonder smileys en PI's maar dat zit er nog niet in. We blijven eraan werken!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een PI is een posticon. Ik vond je posticon grappig in combinatie met wat je schreef.
Ik denk dat Tommy 'm gewoon veegt ala Verkerk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo - Coria kan weleens een leuke pot worden, mits de Argentijn gewoon goed blijft serveren![]()
.
lol..PSV-Ajax kan ook leuk zijn mits PSV aanvallend voetbal gaat spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo - Coria kan weleens een leuke pot worden, mits de Argentijn gewoon goed blijft serveren![]()
.
Het is dat jij het zegt, want deze tekst had ik ook als reactie op The_Art kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het kijken of je sarcasme al begreep zonder smileys en PI's maar dat zit er nog niet in. We blijven eraan werken!
ik heb Rafa wc papier maar ik vrees dat ik kan schijten wat ik wil: Rafa wint toch welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, want deze tekst had ik ook als reactie op The_Art kunnen gebruiken.![]()
Tim, heb je je Rafa shirt al aan? Spaanse vlaggen in de woonkamer hangen?![]()
quote:"This time last year I would have said Federer would beat Sampras's record. Now I'm not so sure," said Djokovic. "His aura has gone. He's not as dominant as he was, and since I beat him in Australia he's looked frustrated. Players are beginning to challenge him now, especially myself and Rafa. He's got 12 Grand Slams to his name and maybe he will beat Sampras, but now I'm here it will be tough for him."
Foto's van Timquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:39 schreef jojomen4 het volgende:
Als die dit heeft gezegd is het echt een kneus.Die laatste zin ook.
EDIT: Mooie foto's timVooral die laatste. Niet omdat Rafa daar op staat, maar omdat die goed is ingezoemd (die andere zijn wat ver weg), en omdat het de goede relatie laat zien tussen deze 2 heersers.
Mooie foto's TheGeneral zei ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic is trouwens ook weer leuk bezig...![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:56 schreef Tim86 het volgende:
oh sorry, je bent soms een beetje aan het mompelen jojo..
Ik heb nog niemand gehoord over het feit dat Dani niet meedoet![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |