Wat is een PI? Ik heb je dat nog nooit horen zeggen?quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja, dat jij ze niet kent, wilt nog niet zeggen dat ze niet op tv mogen. Als het alleen maar om die vier gaat, kunnen we het hele toernooi beter maar afschaffen en een Roland Garros voor vier spelers gaan afwerken in poule-vorm, een halve week lang. Want dat zijn ten slotte toch de enige spelers die 'men' wilt zien. Toch?
Ik walg altijd van dit soort inhoudsloze commentaren van mensen die denken voor anderen te moeten spreken
Een PI is een posticon. Ik vond je posticon grappig in combinatie met wat je schreef.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is een PI? Ik heb je dat nog nooit horen zeggen?
Oké, dan dacht ik ten onrechte dat ze die rechten over voor de andere drie grandslamtoernooien hadden.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, voor Wimbledon hebben ze de volledige rechten en zenden ze weer op alle 8 de zenders uit. Dus twee weken lang tennis op acht kanalen, vanop alle showcourts. Fantastisch is dat altijd
Sorry, ik was even aan het kijken of je sarcasme al begreep zonder smileys en PI's maar dat zit er nog niet in. We blijven eraan werken!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:56 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een PI is een posticon. Ik vond je posticon grappig in combinatie met wat je schreef.
Ik denk dat Tommy 'm gewoon veegt ala Verkerk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo - Coria kan weleens een leuke pot worden, mits de Argentijn gewoon goed blijft serveren![]()
.
lol..PSV-Ajax kan ook leuk zijn mits PSV aanvallend voetbal gaat spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Wopper1 het volgende:
Robredo - Coria kan weleens een leuke pot worden, mits de Argentijn gewoon goed blijft serveren![]()
.
Het is dat jij het zegt, want deze tekst had ik ook als reactie op The_Art kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even aan het kijken of je sarcasme al begreep zonder smileys en PI's maar dat zit er nog niet in. We blijven eraan werken!
ik heb Rafa wc papier maar ik vrees dat ik kan schijten wat ik wil: Rafa wint toch welquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:07 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Het is dat jij het zegt, want deze tekst had ik ook als reactie op The_Art kunnen gebruiken.![]()
Tim, heb je je Rafa shirt al aan? Spaanse vlaggen in de woonkamer hangen?![]()
quote:"This time last year I would have said Federer would beat Sampras's record. Now I'm not so sure," said Djokovic. "His aura has gone. He's not as dominant as he was, and since I beat him in Australia he's looked frustrated. Players are beginning to challenge him now, especially myself and Rafa. He's got 12 Grand Slams to his name and maybe he will beat Sampras, but now I'm here it will be tough for him."
Foto's van Timquote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:39 schreef jojomen4 het volgende:
Als die dit heeft gezegd is het echt een kneus.Die laatste zin ook.
EDIT: Mooie foto's timVooral die laatste. Niet omdat Rafa daar op staat, maar omdat die goed is ingezoemd (die andere zijn wat ver weg), en omdat het de goede relatie laat zien tussen deze 2 heersers.
Mooie foto's TheGeneral zei ik.quote:
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic is trouwens ook weer leuk bezig...![]()
[..]
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 23:56 schreef Tim86 het volgende:
oh sorry, je bent soms een beetje aan het mompelen jojo..
Ik heb nog niemand gehoord over het feit dat Dani niet meedoet![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |