En dat wint ie nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
En PHM - Kuerten.
Tsja Haase in zijn deel met Gasquet en Gonzalez (niet in vorm), Wawrinka en Andreev (wisselvallig) en verder nog wat grut dat hij kan hebben. Laten we in ieder geval hopen dat hij net als bij de AO de eerste ronde door komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef thijsdetweede het volgende:
JHG de tiebreak in. Voor Haase wordt het heftig om de top 48/4de ronde/Olympische Spelen te halen, maar niet volslagen onmogelijk.
Van Wawrinka zie ik hem sowieso niet winnen. Zijn eerste ronde tegen Cilic wordt natuurlijk ook al een slooppartij en daarna een potje tegen Gasquet of Gonzalezquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja Haase in zijn deel met Gasquet en Gonzalez (niet in vorm), Wawrinka en Andreev (wisselvallig) en verder nog wat grut dat hij kan hebben. Laten we in ieder geval hopen dat hij net als bij de AO de eerste ronde door komt.
3-0 Bolelliquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
Eerste potentiele marathonpartij gespot: Bolelli-Baghdatis
Ik denk dat ie vrij kansloos is hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef thijsdetweede het volgende:
JHG de tiebreak in. Voor Haase wordt het heftig om de top 48/4de ronde/Olympische Spelen te halen, maar niet volslagen onmogelijk.
Als ongeplaatste speler de 4de ronde halen is nooit simpel. Dat er geen top 5 speler of onwijze gravel bijter in zijn stuk zit maakt het in die zin een aardige loting. In de zin van: Eerste ronde Cilic, da's natuurlijk wel redelijk heftig. Maar daar mag hij zich als wannabe hemelbestormer toch ook niet bang door laten maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef Olmo het volgende:
[..]
Van Wawrinka zie ik hem sowieso niet winnen. Zijn eerste ronde tegen Cilic wordt natuurlijk ook al een slooppartij en daarna een potje tegen Gasquet of GonzalezDat wordt niet eenvoudig...
Misschien wordt hij wel groter dan...nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef Norrage het volgende:
misschien wint hij RG wel
Stond een paar jaar geleden nog top-100. Door blessure teruggevallen naar geen ranking en inmiddels weer opgeklommen naar top-400. Ze komt het hele jaar al toernooien in met PR's. In Miami 1e ronde eruit na opgave derde set tegen Arvidsson en zo nog enkele resultaten.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Norrage het volgende:
is die er ingekomen na kwalificatie? Of wildcard of zo? In het eerste geval zou het nog wel eens zuur kunnen zijn, dan is ze goed in vorm.....maar ja, deze moet ze wel hebben ja anders wordt het heel heel triest.
Protected ranking zo te zien, ze heeft 85e gestaan maar ze heeft in 2006 niet gespeeld en in 2007 amper.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:43 schreef Norrage het volgende:
is die er ingekomen na kwalificatie? Of wildcard of zo? In het eerste geval zou het nog wel eens zuur kunnen zijn, dan is ze goed in vorm.....maar ja, deze moet ze wel hebben ja anders wordt het heel heel triest.
French maid outfit deze week I hopequote:
quote:Jo-Wilfried Tsonga, een landgenoot van Grosjean, is nog onzeker. De finalist van de Australian Open moest in Casablanca verstek laten gaan voor zijn halve finale tegen Gilles Simon. Tsonga is naar Parijs vertrokken, waar zijn knie zaterdag onderzocht zal worden. In april moest hij door een meniscusprobleem al eens verstek laten gaan voor de Daviscup tegen de VS.
Sinds wanneer heb jij wat met Wickmayer?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
Wickmayer ook naar de MD, mooi, heb ik meer mee dan met pak 'm beet Krajicek en Huta Galung![]()
Verder heeft Tsonga opnieuw last van z'n knie:
[..]
Als je het zo interpreteert betekent het dat ik ook iets met Krajicek en Huta Galung hebquote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij wat met Wickmayer?
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:49 schreef wimderon het volgende:
Wickmayer ook naar de MD, mooi, heb ik meer mee dan met pak 'm beet Krajicek en Huta Galung![]()
Verder heeft Tsonga opnieuw last van z'n knie:
[..]
daar zal Rafa niet blij mee zijn..32-8 op gravel dit jaar en momenteel 19-1 uit de laatste 20quote:
Dat lijkt me geweldig. Vorig jaar heb ik hem nog zien spelen op de Mets dus.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:19 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat een held zeg, misschien mag ie wel tegen Nadal
Schwank is ook lekker bezig, die heeft nu 3 challengers op rij gewonnen (Bellucci verloor nog in Bordeaux) maar inderdaad, kan nog even tricky zijn. Mijn voorspelling 7-5 6-2 6-1 Nadal, nadat hij in de eerste 2-4 heeft achtergestaan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:13 schreef Norrage het volgende:
Hij zal het wel winnen hoor, maar je kan geen hottere en in grotere vorm verkerende qualifier loten dan hem zeg.
Mag ook wel een keer, maar op Wimby zal hij wel weer een simpele draw krijgenquote:Sowieos de loting van Nadalwat een krakers, zeker vergeleken met Feds kant
Die eerste lijkt me een coinflip, die andere twee zullen Wawrinka en Andreev normaalgesproken gewoon winnen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:29 schreef eentwee het volgende:
Schwank is zeker lekker bezig, versloeg eerder dit jaar ook Andreev al.. maar denk je dat Schwank van Moya gaat winnen in een best-of-5?
Ik kijk met name uit naar Monaco - Söderling, Wawrinka - Kohlschreiber, Andreev - Starace.. wie is voor jullie favoriet in deze wedstrijden?
Ook wel benieuwd of Gasquet weer teleurstelt voor eigen publiek. De laatste weken was het niet best, maar zo hij zo ver zinken dat hij van Serra verliest..?
Dikke pluim voor JHG trouwensHopelijk neemt hij wraak voor Martin
Martin liet Vanek winnen, zodat deze Huta Galung onderschat en hier in de eerste ronde verliest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:03 schreef TheArt het volgende:
Huta heeft Jiri Vanek geloot in de eerste ronde. Juist ja, dé Jiri Vanek die deze week nog King Martin versloeg in Pörtschach.
Dat dacht ik ook meteenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
Krajicek moet overigens tegen de nummer 335 van de wereld, Sanda Mamic, als het haar nú niet lukt...
Om de één of andere reden zie ik het haar op dit moment nog wel voor elkaar krijgen om te verliezen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
Krajicek moet overigens tegen de nummer 335 van de wereld, Sanda Mamic, als het haar nú niet lukt...
Yup, maar ik heb wel aardige hoop dat er in ieder geval één de tweede ronde bereikt.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 10:26 schreef TheVulture het volgende:
Wellicht kan hij of Haase wat leuks presteren door een paar rondjes te winnen maar de eerste ronde is al meteen een hele zware kluif voor beiden
Nu.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe laat wordt de order of play van morgen bekendgemaakt?
Bedankt. Wat een feest. Na Ivanovic Djokovic-Gremelmayr en dan Kuerten-Mathieu.quote:
quote:Kiefer zegt af voor Roland Garros
PARIJS - Tennisser Nicolas Kiefer heeft zich alsnog afgemeld voor Roland Garros, het Franse grandslamtoernooi dat zondag begint. De Duitse nummer 38 van de wereld heeft te veel last van een keelonsteking.
De Spanjaard Marc Lopez neemt Kiefers plaats in, zo maakte de Parijse organisatie zaterdag bekend. Lopez treft in de eerste ronde de Fin Jarkko Nieminen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |