hmm, geen RG titel dit jaar voor Fed dan....Fish versloeg hem al eens dit jaarquote:
ik ben bang dat nalbandian Nadal niet eens gaat halenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:56 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian in Nadal zijn kwart!
Oei, ben een beetje uit de hand gelopen... Maar ff editten de rest.
Denk het ook niet. Hij moet ook nog langs Almagro dan.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
ik ben bang dat nalbandian Nadal niet eens gaat halen
Ik weet alleen niet of de draw hier wel klopt. Ik kijk naar Eurosport Frankrijk dmv een livestream, en daar staan allerlei andere wedstrijden op.... Daar speelt Federer tegen Querrey in de 1e ronde...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:04 schreef Norrage het volgende:
Maar Nadal heeft echt een monsterdraw zeg...jeetje....zeker vergeleken met Fed.
En dat wint ie nietquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:20 schreef TheGeneral het volgende:
En PHM - Kuerten.
Tsja Haase in zijn deel met Gasquet en Gonzalez (niet in vorm), Wawrinka en Andreev (wisselvallig) en verder nog wat grut dat hij kan hebben. Laten we in ieder geval hopen dat hij net als bij de AO de eerste ronde door komt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef thijsdetweede het volgende:
JHG de tiebreak in. Voor Haase wordt het heftig om de top 48/4de ronde/Olympische Spelen te halen, maar niet volslagen onmogelijk.
Van Wawrinka zie ik hem sowieso niet winnen. Zijn eerste ronde tegen Cilic wordt natuurlijk ook al een slooppartij en daarna een potje tegen Gasquet of Gonzalezquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tsja Haase in zijn deel met Gasquet en Gonzalez (niet in vorm), Wawrinka en Andreev (wisselvallig) en verder nog wat grut dat hij kan hebben. Laten we in ieder geval hopen dat hij net als bij de AO de eerste ronde door komt.
3-0 Bolelliquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef wimderon het volgende:
Eerste potentiele marathonpartij gespot: Bolelli-Baghdatis
Ik denk dat ie vrij kansloos is hoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:18 schreef thijsdetweede het volgende:
JHG de tiebreak in. Voor Haase wordt het heftig om de top 48/4de ronde/Olympische Spelen te halen, maar niet volslagen onmogelijk.
Als ongeplaatste speler de 4de ronde halen is nooit simpel. Dat er geen top 5 speler of onwijze gravel bijter in zijn stuk zit maakt het in die zin een aardige loting. In de zin van: Eerste ronde Cilic, da's natuurlijk wel redelijk heftig. Maar daar mag hij zich als wannabe hemelbestormer toch ook niet bang door laten maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:24 schreef Olmo het volgende:
[..]
Van Wawrinka zie ik hem sowieso niet winnen. Zijn eerste ronde tegen Cilic wordt natuurlijk ook al een slooppartij en daarna een potje tegen Gasquet of GonzalezDat wordt niet eenvoudig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |