Tsja, de Franse regie hèquote:Op zondag 25 mei 2008 11:20 schreef NLweltmeister het volgende:
Irritant dat scorebord midden in het veld, welke gek verzint zoiets
Inderdaad. Zo geweldig staat ze de laatste tijd nou ook weer niet te tennissen.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:24 schreef TheArt het volgende:
Ivanovic de favoriete.............Jan Roelfs, kijk een naar haar vorm van de afgelopen weken.
Die hebben daar echt niets tegen in te brengen, kan ik je meldenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:28 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
ja, maar de omroepen die het inkopen mogen ook wel alarm slaan
ze hebben er dik voor betaald, dan moeten ze hun geld terugvragenquote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die hebben daar echt niets tegen in te brengen, kan ik je meldenDie zijn allang blij dat ze het mogen en kunnen uitzenden.
Anaquote:Op zondag 25 mei 2008 11:30 schreef TheGeneral het volgende:
Nalby ondertussen al weer teruggebroken. 2-2.
Waarom laten ze nou geen mannentennis zien
Die gaan echt niet hun geld terugvragen omdat de score iets te ver in beeld staat. Dan weet je echt niet hoe het werkt.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:32 schreef NLweltmeister het volgende:
[..]
ze hebben er dik voor betaald, dan moeten ze hun geld terugvragen
OK,quote:Op zondag 25 mei 2008 11:45 schreef TheArt het volgende:
@qonmann: Klopt volledig. Ik zap dan ook regelmatig.
Beeld is inderdaad matig op Sporza en op Eurosport heb je afgesneden breedbeeld in 4:3 formaat.quote:Op zondag 25 mei 2008 11:47 schreef qonmann het volgende:
[..]
OK,
Sporza is ook wel leuk, ze zijn met z'n 2-en daar, alleen de ontvangst is bij mij niet zo goed.
Roelfs was humor op de stream tijdens Ahoyquote:Op zondag 25 mei 2008 11:49 schreef Federer-fan het volgende:
Roelfs doet me denken aan zo'n oude tenniscommentator bij de NOS. Hij praat ook zo nadrukkelijk. En die oude NOS-commentator gebruikte altijd van die afschuwlijke woorden: "De arbiter verordonneert dat het punt opnieuw wordt gespeeld. Derhalve is het weer deuce."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |