Tof!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:23 schreef hoM3r het volgende:
Ik ga kijken in Parijs, maandag 26 mei en dinsdag 27 mei. Heb er zin in!
Jesse lijkt echt net op tijd de goede vorm gevonden te hebben.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:35 schreef Tim86 het volgende:
6-2 6-0
Next up: Marc Lopez
http://www.rolandgarros.com/en_FR/bios/overview/atpl480.html
quote:
Neen, ranking niet hoog genoeg om eraan mee te doen plus hij was de afgelopen paar weken niet helemaal fit.quote:
Kwam net nog een mooie foto tegen van een jonge Guga op het Dutch junior open wat op mijn club isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Cultheld Kevin Anderson staat samen met andere hoopvollen te ploegen in de qualies, heerlijk
Wachten op, zoals gezegd, de mooiste wedstrijden uit ronde 2-4, te denken valt hierbij aan dramatische vijfsetters van gravelhelden als Mathieu, Starace, Volandri, Acasuso, Monaco, Seppi, Ferrero, Moya en Montanes. Zin aan
En het afscheidstoernooi vanGuga
Wat gun ik die man nog 1 overwinning op het centre court van Parijs
quote:Brenda Schultz kansloos in Parijs
AMSTERDAM - Brenda Schultz-McCarthy kan deelname aan Roland Garros op haar buik schrijven. De 37-jarige Nederlandse werd in de tweede ronde van de kwalificaties kansloos uitgeschakeld door Olga Puchkova.
De in de kwalificaties als elfde geplaatste Russische had geen medelijden met Schultz-McCarthy en gunde haar slechts drie games: 6-2, 6-1.
Schultz-McCarthy had in de eerste ronde nog eenvoudig gewonnen van de Française Chloe Babet, die met een wildcard was toegelaten. Tegen Puchkova, ruim 120 plaatsen hoger genoteerd op de wereldranglijst, kwam de Nederlandse echter veel te kort en na iets minder dan een uur kon Schultz-McCarthy haar koffers pakken.
Door het verlies is Michaëlla Krajicek de enige Nederlandse bij de vrouwen die in actie komt in Parijs.
In haar lange loopbaan nam de geboren Haarlemse twaalf keer deel aan Roland Garros. Haar beste prestatie was een plaats in de vierde ronde, bij haar debuut in 1988. Vijf jaar later evenaarde ze die prestatie.
Ja, elke keer daarvoor overkomen vanuit de VS lijkt me wel wat jaquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:53 schreef Norrage het volgende:
Schultz moet ook gewoon eens ophouden met tennissen zeg...Ga lekker eredivisie spelen.
Ja, in Juni een keer, toen was ze toch al in Europa vlak voor het grasseizoen, waarin ze toen overigens het toernooi van Surbiton won. Dat ze maar moet stoppen is onzin, als ze er zelf plezier in heeft, moet ze vooral doorgaan. Als resultaten daar een graadmeter voor zijn kan Krajicek ook maar beter stoppen op dit moment.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:36 schreef Norrage het volgende:
vorig jaar deed ze er nog aan mee zover ik weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |