Yesssssssssss Esai Morales, geweldige acteur, en een rol die hem op het lijf geschreven is, plus dat hij ook Latino is, een geschiktere acteur voor die rol is er niet!quote:The Hollywood Reporter is reporting that the roles of Joseph Adama and Amanda Graystone have been cast to genre actors Esai Morales of Jericho[1] and Paula Malcomson of Deadwood[2] for the Caprica two-hour TV movie.
Yep,quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:01 schreef Mirel het volgende:
Toen Kara de link legde met de 'komeet' en de basestar, werd er ingezoomd op de planeet en zag je een witte straal wat de komeet moest voorstellen, en vooraan een ster achtige schip. Was dat gewoon die ene basestar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:10 schreef IrfieJ het volgende:
ow jaah Kira Nerysze is wel oud geworden zeg na ds9.. maar ze blijft
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:50 schreef IrfieJ het volgende:wat een aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was eindelijk weer een boeiende aflevering.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]aaah oke, dat klinkt idd wat meer bsgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was eindelijk weer een boeiende aflevering.![]()
tis geen lost
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
En anders druk je op de quote button inplaats van de wijzig button. Sorry het is de hitte.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef DooD het volgende:
Uitstekende Ep weer. We kunnen een halfgare basestar aan de fleet toevoegen. Weer een monster erbij wat fuel slurpt.
Ik ben benieuwd naar volgende week, om de reacties te zien van Adama als er een Cylon basestar op Dradus verschijnt. En Gaeta zien we dus ook niet meer terug in CIC. Ben ook beniewd wat ze met Anders gaan doen. Hij begint zichzelf langzaam aan te verliezen net zoals de chief, tigh en tori.
Roslin haar verhaallijn was weer retevervelend. Het enige goeie was het einde met Adama die steeds meer richting Tommy Lee Jones gaat in no country for old men.
We hebben in ieder geval weer genoeg nummers 8 en 6 in de vloot rond lopen. Altijd goed voor het oog en voor BGS gangbang tussen de 6 en 8 modellen, Baltar en de Viperpiloten van Galactica. Lee zal zich nog wel eens achter zijn oor krabben.
Tja, volgens mij niet, maar de sfeer is wel echt heel anders. In het begin was het echt een strijd om te overleven, dat is er helaas een beetje uit. De vloot is redelijk stabiel en het verhaal is veel zweveriger en symbolischer geworden. Ik vond de laatste ep wel weer lekker, maar die van de weken ervoor gingen wat mij betreft ietsjes te langzaam en werd er te weinig verteld. Maar ja, ben wel benieuwd waar het allemaal naar toe gaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:13 schreef -MyLove- het volgende:
Dit was een aflevering die er weer mee door kon, toch blijf ik me afvragen zijn dit nu andere schrijvers dan in het begin.
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:10 schreef Liquidootje het volgende:
De laatste aflvevering moet je nog een keer beter luisteren.
Ik denk dat de vloot nog verdeeld gaat worden, gedeelte wil wel mee met Starbuck, andere niet, hoe gaat Baltar hierin passen enz.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:14 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, volgens mij niet, maar de sfeer is wel echt heel anders. In het begin was het echt een strijd om te overleven, dat is er helaas een beetje uit. De vloot is redelijk stabiel en het verhaal is veel zweveriger en symbolischer geworden. Ik vond de laatste ep wel weer lekker, maar die van de weken ervoor gingen wat mij betreft ietsjes te langzaam en werd er te weinig verteld. Maar ja, ben wel benieuwd waar het allemaal naar toe gaat.
welke aflevering was dat ook weer. en tegen wie ?quote:Op zondag 11 mei 2008 02:07 schreef -MyLove- het volgende:
De hybrid stukjes zijn altijd cool ... "Kara Thrace will lead the human race to its end. She is the herald of the apocalypse, the harbinger of death. They must not follow her." ... dat zal vast komen door die muziek. Enkele hoorde het ... bij mijn weten degene die het hoorde waren Cylons. Of heb ik de tekst in de laatste aflevering nu verkeerd verstaan of begrepen.
Razor tegen die ene.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
welke aflevering was dat ook weer. en tegen wie ?
nu hoorde ik het niet goed
Ja, ik wacht ook altijd tot zaterdagmiddag. De eerste paar keer ook zonder ondertiteling gekeken maar dat is toch minder, als er veel achtergrondgeluid is het moeilijk meer te volgen. Vooral in die hangar bay, met al dat geratel. Terwijl met engelse ondertiteling je niet meer zo hoeft te concentreren op het geluid maar gewoon kunt kijken.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:09 schreef Karina het volgende:
Deze keer voor de eerste keer met ondertitels gekeken (Engelse), goed dat ik het had gedaan, af en toe is het best slecht te verstaan, nu kon ik tenminste goed horen wat de hybrid te zeggen had (niet dat het iets duidelijk maakte of zo).
Razor.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
welke aflevering was dat ook weer. en tegen wie ?
nu hoorde ik het niet goed
Engelse Subsquote:Op zondag 11 mei 2008 16:12 schreef Migue het volgende:
Waar zijn die subs te downloaden? Vind het altijd jammer dat ik de muziek de eerste keer altijd mis omdat ik me op de tekst concentreer die anders idd niet te verstaan is.
Deze keer gelukkig wel wat mooie muziekjes gehoord, vooral bij Felix Gaeta (ik heb zo het idee dat er meer achter die wond zit..?) en bij de Hybrid. Ook de Roslin And Adama-theme was weer prachtig natuurlijk.
Jean Barolayquote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Rock-shocker het volgende:
Seelix dood? Que? Hen jij een andere aflevering gezien of zo?
Die vage chick die door een van de sixes wordt vermoord is niet Seelix toch?
ja nu weet ik het weer, die ene was trouwens de jonge adamaquote:
Nee hoor. Tegen die vrouw. Rechts op het plaatjequote:Op maandag 12 mei 2008 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja nu weet ik het weer, die ene was trouwens de jonge adama
Dat is dezelfde aflevering/filmquote:Op maandag 12 mei 2008 12:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dan ben ik in de war met een andere aflevering die ging over een jonge adama waar hij de eerste hybrid vindt
Ik vond het al zo vaag dat Seelix het ene moment Kara wilde airlocken en het volgende moment opeens een trouwe volgeling wasquote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Rock-shocker het volgende:
Seelix dood? Que? Hen jij een andere aflevering gezien of zo?
Die vage chick die door een van de sixes wordt vermoord is niet Seelix toch?
Baltar is een opportunist. Hij zal zijn positie binnen de vloot niet in gevaar willen brengen door (weer) met Cylons te gaan ravotten. In plaats daarvan speelt hij de boetedoeningskaart: "Ik heb slechte dingen gedaan, maar nu zie ik het licht." Six past niet meer bij dat nieuwe imago. Nóg niet in ieder geval...quote:Op maandag 12 mei 2008 12:12 schreef -MyLove- het volgende:
Wat ik raar blijf vinden is dat Baltar niet op zoek gaat naar de Six die gevangen is genomen. Ik bedoel als iemand zo door mijn hoofd spookte dan zou ik nadat ik uit de gevangenis kwam toch als eerste haar gaan zoeken. Alhoewel zon cult following kan ook leuk zijn ter afleiding.
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vaag dat Seelix het ene moment Kara wilde airlocken en het volgende moment opeens een trouwe volgeling was
Dat uiteraard ook, maar Baltar heeft ook al sinds zijn uitstapje met D'Anna niet meer naar haar omgekeken.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:55 schreef Ruiseart het volgende:
Of die Six wordt goed bewaakt en een persoon als Baltar komt daar nooit bij in de buurt :p
Misschien omdat hij sindsdien in de gevangenis zat?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:37 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook, maar Baltar heeft ook al sinds zijn uitstapje met D'Anna niet meer naar haar omgekeken.
Maar gedurende zijn gevangenisschap was er contact ... dus je zou zeggen als je vrijkomt zou je toch eens even gaan kijken. Maar goed er zitten wel meer rare dingen en gemiste kansen in BSG.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien omdat hij sindsdien in de gevangenis zat?
Daarna is ie nog met D'Anna naar de planeet gegaan na haar min of meer gezegd heeft haar er niet bij te willen hebben. En tijdens zijn terechtstelling maakte ie zich meer zorgen om haar getuigenis tegen hem dan om zijn liefde voor haar.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien omdat hij sindsdien in de gevangenis zat?
Of heeft hij tussentijds nog op de basestar gezeten?
ik zal hem nog eens kijken want ik snap er geen zak meer vanquote:
Ik gok dat ze wel meer kwaliteiten heeftquote:Op maandag 12 mei 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Tricia Helfer was ook een keer bij Jay Leno. Ze schijnt goed te zijn met voertuigen zoals motors en tractors.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik gok dat ze wel meer kwaliteiten heeft![]()
"Johewa asks:quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er lijkt geen einde aan die benen te komen
Ze is trouwens al 33 of 34, ik had haar een paar jaar jonger geschatquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:17 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
"Johewa asks:
I have seen a photo on the web of yourself totally nude with your hand shielding your groin.If you posed nude for a pro photographer why would you not do that for Playboy and probably make a lot more money?
-- 2006-07-07 08:38:13
Tricia says:
That particular shot you are talking about has bothered me since it was first brought to my attention. It's not a shot I would have taken as I don't think it's artistic. I modeled for 10 years and I did many swimsuits, lingerie or sexy shots but there was always more class and elegance to them. This shot I find vulgar and although it actually looks like it is my body, I think that whoever put it out there has altered it from other shots. There is nothing I can do about it (I've spoken to my legal counsel) and actually one of the reasons I recently (February 2007) did a cover and story for Playboy, was to have semi-nude pictures that I was part of the creative process on and that I had photo approval over, out there. I am proud of how my Playboy issue came out and was received, and it certainly has shoved the vulgar, fake one to the side.
-- 20071023152002"
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:32 schreef Prosac het volgende:
Ik loop toch behoorlijk achter (nu bezig met season 3), maar wil toch even zeggen dat ik een behoorlijke brok in mijn keel kreeg bij de aflevering "collaborateurs". Met name de scene waarin men Gaeta terecht wil stellen, dat ze er achter komen dat hij hun geheime bron was. Iedereen stil en geschokt. Gaeta die rustig doch zielig wegloopt en nog zegt "i did what i could" Het besef van de counsil op dat moment.. erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Jij zal de afgelopen aflevering wel genoten hebben, Six die zichzelf kust. Was trouwens wel knap gedaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze is trouwens al 33 of 34, ik had haar een paar jaar jonger geschat
Jake (de hond) komt toch terug in de serie, niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:52 schreef Liquidootje het volgende:
de yellow dog bowl....
En toen was het ineens weer een week stilquote:
Jij en duizenden anderen, maar waarom ben jij de enige die de behoefte voelt om dat te moeten melden? Snap echt niet waarom sommige mensen nou per se MOETEN posten dat ze iets illegaal aan het downloaden zijn. Waar komt die behoefte vandaan? Stoerdoenerij kan het niet zijn, want iedereen en zijn grootmoeder doet het.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ben de HD inmiddels aan het binnentrekken
Pirates are cool!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Jij en duizenden anderen, maar waarom ben jij de enige die de behoefte voelt om dat te moeten melden? Snap echt niet waarom sommige mensen nou per se MOETEN posten dat ze iets illegaal aan het downloaden zijn. Waar komt die behoefte vandaan? Stoerdoenerij kan het niet zijn, want iedereen en zijn grootmoeder doet het.
Sorry hoor maar elke mongool kan in 5 minuten leren hoe torrents werken. Te simpel voor woorden. En dat is de discussie hier helemaal niet, maar die onzinnige behoefte om te moeten melden dat je iets aan het dlden bent. Iedereen in dit topic doet het, dus waarom voelt er eentje de behoefte om het te posten? Staat gewoon erg sneu. Hou dit topic gewoon voor de discussie over de serie en hou die nutteloze downloadpraat gewoon voor jezelf. Niemand heeft daar een boodschap aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:24 schreef FoXje het volgende:
Sorry maar downloaden doet echt niet iedereen. Ik ken zat mensen die echt geen fuck snappen van p2p en newsgroupen. En dat zijn dan echt geen domme mensen.
Ik kan het niet laten, als ik het niet zou downloaden zou ik het pas over jaren kunnen zien
Misschien was het gewoon het anders verwoorden van de melding dat de HD variant inmiddels beschikbaar is...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Jij en duizenden anderen, maar waarom ben jij de enige die de behoefte voelt om dat te moeten melden? Snap echt niet waarom sommige mensen nou per se MOETEN posten dat ze iets illegaal aan het downloaden zijn. Waar komt die behoefte vandaan? Stoerdoenerij kan het niet zijn, want iedereen en zijn grootmoeder doet het.
Ik vond dat echt de leukste six van allen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt een vette aflevering vooral met dat opera house en het afschieten van 6
\quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vond dat echt de leukste six van allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 18-05-2008 13:36:29 ]Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef PPL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:31 schreef Liquidootje het volgende:
nu even de spoiler tag nog goed fixen voordat de blaters komen.
Dat zal dan toch vast wel voor vice-president zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef PPL het volgende:
Zag ik nu echt Adama jr. ingezworen worden als president?
Ja dat gevoel heb ik ook. En ik vind het nog steeds leuk, maar het is echt heel anders dan de eerst. Het lijkt een beetje alsof de schrijvers tegenwoordig steevast aan de paddo's zijn als ze een aflevering schrijven. Dat vind ik niet erg, ben bijvoorbeeld een groot fan van Lost, maar het is daardoor wel echt een andere serie geworden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:23 schreef -MyLove- het volgende:
De aflevering was ok, toch heb ik nog steeds het gevoel dat de afleveringen nog steeds niet de goede pace hebben. Gelukkig was er Baltar die weer op het juiste moment roept: 'het is gods wil".
gefixt echter krijg ik de spoiler tags niet werkendquote:
Wilde hij niet het geheel bericht in spoilers? Het zijn best grote spoilers voor degene die de trailer niet wensen te kijken. Toevoeging het viel me trouwens op dat al de actie in de trailer van vorige week pas voorkwam in de laatste minuten van de aflevering van vandaag. dat zei mijn weer iets over de pace, die is gewoon niet wat hij zou moeten zijn. Maar goed de aflevering van volgende week ziet er zeer belofend uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
gefixt echter krijg ik de spoiler tags niet werkend
Same here. De eerste aflevering van s4 beloofde veel goeds, maar het blijft allemaal in vaagheden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:44 schreef Don_Gurgen het volgende:
Nou ja, laten we maar hopen dat ze er een mooi einde aan breien, ik voel me alleen nog niet helemaal thuis in deze vernieuwde Galactica. Het voelt gewoon nog niet goed, maar misschien moet ik nog wennen.
minpunten:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt een vette aflevering vooral met dat opera house en het afschieten van 6
En het is bijna alweer afgelopen ook.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom heeft het zolang moeten duren voor seizoen 4 eindelijk ergens op ging lijken?
Zul je zien dat ze het -nog even- overleeft en de dying leader is waar de Hybrid het over hadquote:Op zondag 18 mei 2008 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het doodmaken van Natalie 6 onnodig. In ieder geval veel te vroeg.
ben ik met je eens overigens vraag ik mij af hoeveel cylons er nog zijn op dat baseshipquote:Op zondag 18 mei 2008 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het doodmaken van Natalie 6 onnodig. In ieder geval veel te vroeg.
dat meen je niet 1,5 jaar moeten wachten en dan ook nog zo`n kut pauze ik hoop dat een ander land door gaat met uitzendenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:52 schreef PPL het volgende:
[..]
En het is bijna alweer afgelopen ook.
Nog drie afleveringen dan is het pauze.
Laatste 10 afleveringen staan voor tweede helft van dit jaar geplanned.
Ze zijn nog niet eens begonnen met opnemen.
Razor had wel dezelfde feeling als wat voorheen kwam ... maar wat daarna is gebeurt weet ik niet. En dat gezang was tergend gewoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom heeft het zolang moeten duren voor seizoen 4 eindelijk ergens op ging lijken?
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat ze doen alsof dat de enige hub is van de cylons. Come on, beetje robot fixed er dan toch gewoon 3 just in case. Of als ze er 1 slopen dan maken ze toch een nieuwe. Tis niet alsof die cylons pauze nodig hebben ofzo. Ben ergens ook wel erg benieuwd naar de cylon wereld, al zullen we die wel nooit te zien krijgen.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:47 schreef Byte_Me het volgende:
wow, dat was de vetste aflevering sinds tijden, en de volgende zal ook vast erg goed worden, met die resurrection hub. wel jammer dat dat nog 2 weken duurt
Of hoe de Twelve Colonies er nu bij liggen.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Ben ergens ook wel erg benieuwd naar de cylon wereld, al zullen we die wel nooit te zien krijgen.
ja dat vond ik ook raar, 1 hub, waarvan alles afhankelijk is, zonder backup. is er ook een cylon wereld eigenlijk? ik dacht altijd dat ze gewoon in hun basestars leefden.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:07 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Wat ik dan wel weer jammer vind is dat ze doen alsof dat de enige hub is van de cylons. Come on, beetje robot fixed er dan toch gewoon 3 just in case. Of als ze er 1 slopen dan maken ze toch een nieuwe. Tis niet alsof die cylons pauze nodig hebben ofzo. Ben ergens ook wel erg benieuwd naar de cylon wereld, al zullen we die wel nooit te zien krijgen.
Er is een Cylon thuiswereld, maar die gaan we volgens RDM niet te zien krijgen. Het wordt aan de verbeelding van de kijkers overgelaten.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:30 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook raar, 1 hub, waarvan alles afhankelijk is, zonder backup. is er ook een cylon wereld eigenlijk? ik dacht altijd dat ze gewoon in hun basestars leefden.
Die link had ik nog niet gelegd!quote:Op maandag 19 mei 2008 17:25 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Er is een Cylon thuiswereld, maar die gaan we volgens RDM niet te zien krijgen. Het wordt aan de verbeelding van de kijkers overgelaten.
Gaeta is heel lang mijn hoofdverdachte geweest als een van de Final Five, maar het ligt er inmiddels gewoon té dik op. Hij gaat wel een belangrijke rol spelen in het mysterie, want dat hij begint te zingen in een aflevering die flink draait om de Opera House is natuurlijk geen toeval.
Nah, de Cylons zijn in Lay Down Your Burdens daar al vertrokken zoals verteld werd door Cavil.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Of hoe de Twelve Colonies er nu bij liggen.Het gros van de Cylon vloot en de Centurions liggen daar, maar wat gebeurt er nu die cylon-civil-war is uitgebroken?
Het probleem van Sammy en z'n gang was natuurlijk dat er nog maar voor een paar maanden anti-radiation meds waren, zal niet veel anders zijn voor de rest van de overlevenden en dus zal er drie jaar later vast niets meer menselijks leven, er werd in diezelfde aflevering ook gezegd dat er niets meer van de colonies over is behalve een nuclear wasteland.quote:En welke rol spelen de overlevers van de genocide daarin? (lachende derde?)
We hebben in BSG al gezien dat lang niet elke stad genuked is en er dus ook overlevende groepen mensen zijn.
Hebben die het 3 jaar lang uitgehouden? en zoja, als je alle planeten bij elkaar pakt moeten er dus genoeg overlevenden zijn.
Dan zou het "to the end" moeten zijn. "To their end" betekent gewoon de dood en niets anders.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:09 schreef Zhenar het volgende:
En "she will lead them to their end" betekent gewoon dat zij de mensen en cylons naar het eind van hun reis zal leiden: Aarde.
Wat een onzin. Het gebruik van het bezittelijk voornaamwoord "their" kan prima refereren aan het einde waar ze allemaal naar zoeken: "hun einde" dus.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Dan zou het "to the end" moeten zijn. "To their end" betekent gewoon de dood en niets anders.
nee daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn. "their end" roept toch echt associaties met de dood op. het einde van de reis zou je niet zo aanduiden, om maar iets te noemen.quote:Op maandag 19 mei 2008 23:42 schreef Zhenar het volgende:
Wat een onzin. Het gebruik van het bezittelijk voornaamwoord "their" kan prima refereren aan het einde waar ze allemaal naar zoeken: "hun einde" dus.
Nee, normale mensen zouden niet zo praten over hun olijke reisje en de eindbestemming daarvan. Maar we hebben het hier over een hybride tussen mens en machine, met een neiging tot het spuien van cryptische toekomstvoorspellingen... Het zou dom zijn om te verwachten dat zo'n wezen precies zo praat als "wij normale mensen". En het zou ook dom zijn om te denken dat de schrijvers ons niet op het verkeerde been willen zetten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn. "their end" roept toch echt associaties met de dood op. het einde van de reis zou je niet zo aanduiden, om maar iets te noemen.
Jaaaaa jouw theorie is tofquote:Op maandag 19 mei 2008 23:09 schreef Zhenar het volgende:
I've said it before and I'll say it again: Tom Zarek is de Final CylonEn als Roslin dood gaat en hij weer president wordt, kan hij mooi de dying leader worden die de mensen naar Aarde leidt en zo dus twee belangrijke rollen in één vervullen.
Okee, dat laatste denk ik niet echt, want Roslin heeft als dying leader toch echt de visioenen van de Opera House. Maar hij is vast de Final Cylon. Ik voel het!
![]()
Supergave episode trouwens. Ik denk dat dit de "terugkeer van BSG" markeert. De voorgaande afleveringen waren allemaal nog wat sub-par wat betreft de suspense, al was dat nodig om de schaakstukken op de juiste plek te krijgen. Nu zijn er eindelijk weer interessante situaties gecreëerd en fijne conflicten. Ik denk dat het vanaf nu een superfijne rollercoaster gaat worden![]()
Moest iemand anders ook zo hard lachen toen de basestar per ongeluk in zijn eentje midden in de vloot belandde? Het was zo heerlijk klunzig en de reactie van de vloot zo voorspelbaar, maar prachtig![]()
Wel vaag, dat gezang van Felix. Maar ik denk dat het een red herring was.![]()
Wel balen dat de lekkerste Six nu dood isIk denk dat het visioen van de president en Athena zich nog moet voltrekken en dat het Caprica Six zal zijn die Hera ontvoert.
Na de speech van Brunette-Six ben ik er trouwens van overtuigd dat Starbuck als "the harbringer of death" geen kwade rol zal vervullen, maar degene zal zijn die de Cylons de gift van de dood zal schenken. Six merkte al op dat haar rebellengroep gelooft dat het de dood is, die hen "whole" zal maken. Starbuck zal uiteindelijk de hub opblazen en zo de harbringer of death zijn: niet voor de mensen, maar voor de Cylons. En het zal dus geen vloek zijn, maar een zegen.En "she will lead them to their end" betekent gewoon dat zij de mensen en cylons naar het eind van hun reis zal leiden: Aarde.
maar wat is het verkeerde been he, dat is de vraag. misschien gaan ze er wel vanuit dat iemand verder gaat zoeken dan de meest logische verklaring, en bedoelen ze het uiteindelijk toch zoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:04 schreef Zhenar het volgende:
En het zou ook dom zijn om te denken dat de schrijvers ons niet op het verkeerde been willen zetten.
RDM heeft dan wel weer letterlijk gezegd dat hij de Beings of Light niet gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Migue het volgende:
Iemand (ikzelf misschien?) overigens al opgemerkt dat de basestar in Faith en de tekeningen van Starbuck bizar veel op de Ship Of Lights lijkt?
Een double-mind-fuckquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar wat is het verkeerde been he, dat is de vraag. misschien gaan ze er wel vanuit dat iemand verder gaat zoeken dan de meest logische verklaring, en bedoelen ze het uiteindelijk toch zo
Hij gaat ze ongetwijfeld niet full glory 1978-stylo gebruiken, maar dat hij ze nu al gebruikt is duidelijk bij de Final Five, met name in de Temple Of Five, en de laatste afleveringen, dat is zó gruwelijk in your face dat je niet kan ontkennen dat de basestar "enkele" trekjes weg heeft van de Ship Of Lightsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:21 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
RDM heeft dan wel weer letterlijk gezegd dat hij de Beings of Light niet gaan gebruiken.
Ah... dat staat me niet meer bij.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:13 schreef Migue het volgende:
[..]
Nah, de Cylons zijn in Lay Down Your Burdens daar al vertrokken zoals verteld werd door Cavil.
Begrijp me niet verkeerd, voor de serie zijn de colonies al lang een gesloten boek. Ze zijn inmiddels 3 jaar onderweg, het zou erg ongeloofwaardig worden om zoiets nog in de verhaallijn te verwerken.quote:[..]
Het probleem van Sammy en z'n gang was natuurlijk dat er nog maar voor een paar maanden anti-radiation meds waren, zal niet veel anders zijn voor de rest van de overlevenden en dus zal er drie jaar later vast niets meer menselijks leven, er werd in diezelfde aflevering ook gezegd dat er niets meer van de colonies over is behalve een nuclear wasteland.
Maargoed, ik denk ook dat de colonies voor het verhaal verleden tijd is, het was leuk voor de Helo-verhaallijn voor zolang het duurde, en voor de arrow of Apollo, maar daarmee is het wat mij betreft wel gedaan.
Morgen geen ep? Lost ook al niet deze weekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:48 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Damm nog meer dan een week ...
Volgens mijn is het Memorial weekend of zoiets ....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:08 schreef FoXje het volgende:
[..]
Morgen geen ep? Lost ook al niet deze week
Ik denk dat de cesuur hem ligt in het feit dat ze nu van zichzelf weten dat ze Cylons zijn, dat er dus iets geactiveerd is wat bij zezelf bekend maakt dat het cylons zijn, maar ook bij de andere cylons.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Cheiron het volgende:
Zat net nog even de Exodus van New Caprica te kijken (voor mij nog steeds de mooiste 10 minuten uit de serie. Elke keer kippenvel met de jump van Galactica en het binnenkomen van de Pegasus).
Wat ik mij niet zo realiseerde is dat Thigh en Tyrol zo een beetje de drijvende kracht achter het verzet waren en zo een hoop Cylons hebben vermoord. Dat terwijl bij de aanval op de vloot Anders werd gescanned als Cylon en de Cylons terugtrokken. Toch een beetje gek.
Vanaf seizoen 1 ? Geef eens oordeel waar staat dit seizoen nu in het geheel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:18 schreef Young_David het volgende:
Zo, ik ben bij. Afgelopen tijd de hele serie gekeken tot S04E07. Wat een goede serie, wel zo'n beetje de beste in zijn genre.
Idd kippenvel dat moment dat de Pegasus het beeld in komt om ze te reddenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Cheiron het volgende:
Zat net nog even de Exodus van New Caprica te kijken (voor mij nog steeds de mooiste 10 minuten uit de serie. Elke keer kippenvel met de jump van Galactica en het binnenkomen van de Pegasus).
Maar toen zaten ze niet in de nebula die hun "Cylon-switch" triggerde (voor beide kanten, dus realisatie bij Tory etc. en achtzaamheid bij de Centurions), om het zo maar even te noemen. Daar was Anders gewoon de eerste die ze zagen omdat hij toen op missie was. Of is dat niet wat je bedoelt met een beetje gek?quote:Wat ik mij niet zo realiseerde is dat Thigh en Tyrol zo een beetje de drijvende kracht achter het verzet waren en zo een hoop Cylons hebben vermoord. Dat terwijl bij de aanval op de vloot Anders werd gescanned als Cylon en de Cylons terugtrokken. Toch een beetje gek.
Nee, dat is wel een goede verklaring inderdaad. Met alle ontwikkelingen, alle plottwists wil er nog wel eens een verklaringkje vergeten worden bij mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd kippenvel dat moment dat de Pegasus het beeld in komt om ze te redden.
[..]
Maar toen zaten ze niet in de nebula die hun "Cylon-switch" triggerde (voor beide kanten, dus realisatie bij Tory etc. en achtzaamheid bij de Centurions), om het zo maar even te noemen. Daar was Anders gewoon de eerste die ze zagen omdat hij toen op missie was. Of is dat niet wat je bedoelt met een beetje gek?
Jawel, ik bedoelde meer dat ze het stadium van huisdier misschien aan het ontgroeien warenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef Ruiseart het volgende:
In tegenstelling tot de Centurions hadden de Raiders juist altijd al een eigen wil, dat wilde Cavil juist verhelpen.
Goed seizoen. Meer een verhaal wat naar een einddoel gaat, minder filler eps. en een Wie is de Mol achtige zoektochten naar de 12equote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:31 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 1 ? Geef eens oordeel waar staat dit seizoen nu in het geheel.
Ook 8 minder episodes dan de andere 3 seizoenen. Ik heb zojuist S01 voor de derde keer bekeken, en vond alleen het acteerwerk wat matiger, wat meer zoekender, dan de overige 3 seizoenen, en een paar plotholes die iets te obvious waren (tja, de derde keer ga je daar toch wel op letten hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:30 schreef Young_David het volgende:
[..]
Goed seizoen. Meer een verhaal wat naar een einddoel gaat, minder filler eps. en een Wie is de Mol achtige zoektochten naar de 12e
Nice vanavond even checken dan. Vond het al lang duren tot vrijdag avond/zaterdagquote:Op woensdag 28 mei 2008 07:33 schreef dapluiz het volgende:
Hmm, foutje of een nieuw schema ? Ik zag namelijk dat aflevering 8 beschikbaar is en het is geen neppe heb ik al kunnen vaststellen
Deze is van Skyone, in Amerika word hij gewoon vrijdagavond uitgezonden.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:18 schreef Young_David het volgende:
Ik zien het, blijkbaar is hij gister uitgezonden.
Scheelt me dit weekend weer tijd inruimen
Alsof ons dat er van weerhoudt hem vandaag al binnen te halenquote:Op woensdag 28 mei 2008 10:21 schreef TheZapster het volgende:
Deze is van Skyone, in Amerika word hij gewoon vrijdagavond uitgezonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dope aflevering!'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker omdat de aflevering ervoor juist zo goed was viel deze tegen. Denk ik.In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:34 schreef k_i_m het volgende:
Ik vond hem wat matig. Te voorspelbaar, in ieder geval.maar ik heb het gevoel dat ik iets misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker omdat de aflevering ervoor juist zo goed was viel deze tegen. Denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
Re-watch.quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:14 schreef Mirel het volgende:
Ik kon het gelul van Lampkin niet altijd even volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bucking just about every ratings trend in television, Sci Fi Channel’s “Battlestar Galactica” has gained in the Nielsens compared to last year.
Seven episodes into its fourth season, the show is up 4% among adults 18 to 49 (averaging 1.4 million viewers) compared to the show’s “Season 3.5” 2007 run. When you factor only episodes that have full-seven days of DVR use available, the show is up 18%. Total viewers (2.1 million) are up even more. Also: Last season the show aired on Sunday nights, a night with higher audience levels.
Why this is interesting: “Battlestar” been on a downward ratings trend the past few years. Serialized shows, as many have pointed out, do not usually gain in the ratings.
De poort wordt zo opengezet voor een aantal straight-to-dvd films.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Ulreazj het volgende:
Dat is zeker goed nieuws. Maar misschien ook wel omdat het laatste seizoen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:14 schreef Asgard het volgende:Als survivor of the colonies zou ik je helemaal gelijk geven, maar als kijker ... Tigh is in van mijn favoriete characters. Het is een good-guy die vanuit de beste bedoelingen de grootste fouten maakt, het is een alcoholist, een cyclon en die mondhoeken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was deze aflevering ook niet ... Romo die de nieuwe president aan het kiezen zijn, nog nooit zo'n kunstmatige situatie gezien terwijl we alle al wisten dat het Lee zou worden. Romo die plotseling uit het niets een wapen trekt. Romo die een dode kat ziet, terwijl het de meeste mensen niet eens opgevallen was dat de kat er nooit was maar slechts een inbeeldingen, enzo. De Six/Tigh baby situatie die niets voorstelt wat we zien is een gevecht, wat ik eigenlijk wil zien is een situatie waarin Six/Tigh geconfronteerd worden met dit nieuws. Geen vervolg op vorige week ... datgene wat vorige week is voorgevallen, de hype, zal over een week minder voorstellen. Enzo, enzo, ...quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:15 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom was deze aflevering nou zo goed
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:05 schreef FlashingLights het volgende:
Wat me vooral opvalt dat seizoen 4 geweldig wordt gevonden door mensen die zichzelf zien als intellectueel maar het niet zijn.
Moet je dat er nu net uitpakken ... maar serieus dat idee krijg ik soms wel. Een vaak gehoord argument is dan "je wil zeker space battles, of het moet allemaal nu en je kan niet de traagheid".quote:
Begrijp mij goed ik blijf ook kijken ... maar toch kan ik het gevoel niet van me afschudden dat het veel beter had kunnen zijn. Razor was de laatste keer dat ik dacht het tempo van deze aflevering is goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Nee seizoen 4 is ook niet geweldig, maar heel dat battlestar gebeuren is geweldig.
Ik ga er overal bij vanuit dat het uiteindelijk nog een plaatsje krijgt in de ontknoping. Ik vind dat het kijken nu interessanter maken; omdat je weet dat ze naar het einde toewerken en overal een diepere betekenis achter kan zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:57 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond met name de Baltar stukken aan het begin veel te breed uitgemeten. Zeker nu je er 2 afleveringen later niets meer mee doet. Saai en langdradig. Dat constante hoogdravende gelul..
Die "diepere" betekenis begint wel steeds waziger te worden. Het is een sci-fi serie, al dat religieuze gezemel er omheen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:35 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik ga er overal bij vanuit dat het uiteindelijk nog een plaatsje krijgt in de ontknoping. Ik vind dat het kijken nu interessanter maken; omdat je weet dat ze naar het einde toewerken en overal een diepere betekenis achter kan zitten.
BSG is toch wel een beetje 'Lost in Space'
Op zich heb ik geen probleem met wat jij omschrijft als religieus gezemel het is alleen zo waarom zoveel afleveringen om te benadrukken dat Baltar nu een soort van Jezus figuur is. Na 2 afleveringen en de baard was dat al wel duidelijk. En dat Baltar vervolgens Shakespeare gaat zitten quotenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die "diepere" betekenis begint wel steeds waziger te worden. Het is een sci-fi serie, al dat religieuze gezemel er omheen...
Thigh kan zich beter beperken tot the officers bar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:10 schreef Liquidootje het volgende:
Man, je zag toch hoe hij de peagasus commandeerde. Echt slecht. Adama moest toen in grijpen.
Met Thigh is het helemaal slecht
Nah, dat ben ik niet met je eens, dan zou je de focus willen leggen op het actie aspect de space battles, een boarding hier, een gevecht op een planeet daar. Echter dat gaat ook gauw vervelen alles met mate, dat is nu meteen men klacht bij het religieus aspect het is nu niet meer met mate. Toch vindt ik het nog steeds een toevoeging althans tot Razor daarna is men iets te ver doorgeschoten in het herhalen van een eenzijdige boodschap.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze hadden wat mij betreft gewoon wat meer in de oorlog tussen Cylons en mensen kunnen blijven zitten, al dat hybride gedoe en mensen die al 60 jaar cylon blijken te zijn. Final five, blah blah. Een plot kan ook teveel lagen hebben...
Wel heel geil knipwerk dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:10 schreef Ruiseart het volgende:
Iedereen weer helemaal gek maken met wat gemeen knipwerk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Je weet het maar nooit, ze hebben wel eerder stomme dingen laten zien in een promo. Het zou mij niks verbazen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:13 schreef Liquidootje het volgende:
Denk het wel, anders is het damn.. zoiets verwerken in de promo
Tja, ik vond dat het met seizoen 3 al snel minder werd. Het is godverdomme een scifi-actie serie, geen fokking soap....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, ze hebben wel eerder stomme dingen laten zien in een promo. Het zou mij niks verbazen.
Ik vind trouwens wel dat het tempo in de afgelopen aflevering zwaar ontspoord was. Dat was problematisch, aangezien het de afleveringen daarvoor wel beter was.
Ik ben benieuwd hoe de situatie verder zal verlopen. Roslin zal best wel weer terugkomen in de fleet en wat gebeurt er dan? Admiral Tigh een cylon die het commando voert. Kijken wanneer er weer een martial law uitgevoerd wordt
Het is niet meer zoals in seizoen één en twee, waar er vaak zwart/wit waarden werden gehanteerd. BSG wordt steeds grijzer en de complicaties nemen toe. Trouwens Olmos ( adm Adama) heeft al aangegeven dat hij vindt dat de serie naar de kloten is geholpen in seizoen vier en dat vele fans teleurgesteld zullen zijn over het einde van deze serie
Dan heb jij en ik toch een ander idee van wat deze serie is ... ik zou het meer omschrijven als een drama met scifi elementen. Overigens waarom zou het alleen maar actie moeten zijn?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik vond dat het met seizoen 3 al snel minder werd. Het is godverdomme een scifi-actie serie, geen fokking soap....
Het script van de laatste drie afleveringen is nog niet eens klaar joh!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]
Trouwens Olmos ( adm Adama) heeft al aangegeven dat hij vindt dat de serie naar de kloten is geholpen in seizoen vier en dat vele fans teleurgesteld zullen zijn over het einde van deze serie
Idd, BSG is nooit een scifi serie geweest, het is altijd in de eerste plaats een drama serie geweest die zich in de ruimte afspeelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dan heb jij en ik toch een ander idee van wat deze serie is ... ik zou het meer omschrijven als een drama met scifi elementen. Overigens waarom zou het alleen maar actie moeten zijn?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:48 schreef Migue het volgende:
Helo weet niets van de Final Five tenzij Athena hem dat offscreen verteld heeft, en dàt lijkt mij niet erg logisch. Ze zal het ongetwijfeld tegen Laura Roslin hebben, maar in een heel andere context dan dat het hier gepresenteerd wordt.
Zo is de serie ook begonnen, als scifi actie met een gepaste portie 'verhaal', nu is de actie zo goed als verdwenen en zitten we met een wanstaltig verhaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dan heb jij en ik toch een ander idee van wat deze serie is ... ik zou het meer omschrijven als een drama met scifi elementen. Overigens waarom zou het alleen maar actie moeten zijn?
Ik denk niet dat het begonnen is als een een scifi actie serie volgens mijn was het altijd een scifi drama. Maar goed om het zeker te weten zou je de scifi/sky1 press release moeten opzoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is de serie ook begonnen, als scifi actie met een gepaste portie 'verhaal', nu is de actie zo goed als verdwenen en zitten we met een wanstaltig verhaal.
Ik heb de laatste maand de hele serie (tot nu) gekeken en ook in het eerste seizoen zit relatief weinig actie, hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo is de serie ook begonnen, als scifi actie met een gepaste portie 'verhaal', nu is de actie zo goed als verdwenen en zitten we met een wanstaltig verhaal.
Ik vind het verhaal verre van wanstaltig en wat betreft actie is het precies goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het Rambo in outer space moet zijn maar hoofdzakelijk (slecht) drama doet de serie wmb geen goed.
Dat is ook zo, maar in het eerste seizoen dat je who is the cylon fear en wanneer gaan ze aanvallen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maand de hele serie (tot nu) gekeken en ook in het eerste seizoen zit relatief weinig actie, hoor.
Iedere keer als ik "Set Condition One throughout the Fleet!" hoor en zowel Adama als Thigh zie staan terwijl de zoomer klinkt en men begint met "this is Galactica Actual" kijk ik met enorm veel plezier.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar in het eerste seizoen dat je who is the cylon fear en wanneer gaan ze aanvallen.
Nu heb je dat ook nog een beetje, maar zonder de dreiging als leidraad, maar suffe contineu huildende baltar, vage visioenen die je 100 keer hebt gezien en een zeer irritante draai aan alle karakters
Callie die opeens een graftak werd
Chief die echt tof was is nu een fracking iets wat voor een man door moet gaan
Apollo in een pak en wat rare wetten en ethiek zit te quoten
Zelf Geata (oid) hebben ze verneukt in een irritant hoopje (zingende) "mens"
Maar kortom, ik volg het nog steeds kwijlend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedere keer als ik "Set Condition One throughout the Fleet!" hoor en zowel Adama als Thigh zie staan terwijl de zoomer klinkt en men begint met "this is Galactica Actual" kijk ik met enorm veel plezier.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:33 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
DRADIS CONTACT! De twee mooiste woordjes uit de hele serie
ik vind dat juist wel leuk gedaan die parallellenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is het juist. Als je de laatste scripts hebt gelezen, dan is hij echt de figuur die wij nu kennen als Jezus. Voor in amerikanen zou dat wel shocking zijn.
QFT, maar kwijlend volgen doe ik al lang niet meer, eerlijk gezegd kijk ik alleen nog maar om te zien hoe het verhaal zich ontvouwt, niet omdat ik aan de buis gekluisterd word...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar in het eerste seizoen dat je who is the cylon fear en wanneer gaan ze aanvallen.
Nu heb je dat ook nog een beetje, maar zonder de dreiging als leidraad, maar suffe contineu huildende baltar, vage visioenen die je 100 keer hebt gezien en een zeer irritante draai aan alle karakters
Callie die opeens een graftak werd
Chief die echt tof was is nu een fracking iets wat voor een man door moet gaan
Apollo in een pak en wat rare wetten en ethiek zit te quoten
Zelf Geata (oid) hebben ze verneukt in een irritant hoopje (zingende) "mens"
wat hij zegtquote:Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
QFT, maar kwijlend volgen doe ik al lang niet meer, eerlijk gezegd kijk ik alleen nog maar om te zien hoe het verhaal zich ontvouwt, niet omdat ik aan de buis gekluisterd word...
Ik vind het allemaal reuze meevallen. Het is iig geen Atlantisquote:
Sowieso dat gezeur met die zwangerschappen... Ben benieuwd hoe ze dat nog een plaatsje gaan geven in de ontknopingquote:Op maandag 2 juni 2008 10:23 schreef Ulreazj het volgende:
De laatste aflevering dat Six zwanger is enzo, wat een trage kutaflevering.
9 komt er aan...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Welke aflevering zitten jullie nu op? Ik begin pas bij episode 1 nu.
Dat ligt eraan over welk seizoen je praat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Welke aflevering zitten jullie nu op? Ik begin pas bij episode 1 nu.
Het hoeft toch geen topic te zijn waar we de serie finaal de hemel in prijzen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:00 schreef Mirel het volgende:
Hou eens op met zeiken jongens.
Dat komt omdat geld verdienen prioriteit nummer 1 is. De aanpak van Britse publieke zenders bevalt mij wel. Ik baal dat er zo weinig afleveringen zijn maar er is een duidelijk begin, midden en een eind.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hadden ze dat juist wel. Ik heb meer het idee dat ze momenteel een beetje aan het rekken zijn.
Mijn ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vond seizoen 1 & 2 goed hoor. Bij seizoen 3 vond ik het qua godsdienst teveel gezeik worden, en die lijn zet in een aantal afleveringen in S4 helaas voort.
denk het niet want op de torrents is hij niet te vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef FlashingLights het volgende:
Sky gisterenavond nog uitgezonden?
Vorige week was Sky anders wel eerder met de uitzending dan Scifi in Amerika.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:19 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dat is knap aangezien er op Sky een herhaling van Lost was ... ze willen BSG niet spoilen.
Ach, de reden is duidelijk Sci Fi sommeert Sky om geen nieuwe afleveringen uit te zenden voordat zij dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien kwam het ze beter uit om deze week over the slaan ipv vorige week? Ik zeg ook maar wat, maar het lijkt me niet dat ze zoiets per ongeluk doen.
Dat denk ik ook ja... die zullen niet blij zijn geweest met die actie van Sky.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Ach, de reden is duidelijk Sci Fi sommeert Sky om geen nieuwe afleveringen uit te zenden voordat zij dat gedaan hebben.
Alleen seizoen 1 toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar BSG wordt toch door Scifi en Sky samen gefinancierd?
Het gebeurt trouwens wel vaker met Sci-Fi. Met Stargate SG-1 en Atlantis gebeurde het iedere jaar. Ook was Lost een keer eerder uitgezonden in Engeland, maar dat is dan niet op Sci-Fi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vorige week was Sky anders wel eerder met de uitzending dan Scifi in Amerika.
Zal wel een foutje zijn geweest denk ik, want dat is normaal gesproken nooit.
Kunnen ze ook delen de bbc werkte bv samen met HBO voor romequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Hoezo samen? Sky is een Engelse zender en Sci-Fi een Amerikaanse. Sci-Fi heeft de rechten.
Production Companiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Hoezo samen? Sky is een Engelse zender en Sci-Fi een Amerikaanse. Sci-Fi heeft de rechten.
Nah, Sky heeft na seizoen 1 gezegd we zijn niet meer de coproducent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:47 schreef Fokski het volgende:
Welke afspraken en welke aandelen de spelers in het geheel hebben is echter ook niet duidelijk.
Dat is anders, want BBC en HBO zijn publieke omroepen en geen commerciële. Dan is het met die rechten en plichten heel anders gesteld.quote:Kunnen ze ook delen de bbc werkte bv samen met HBO voor rome
HBO is gewoon een commerciele zender, hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat is anders, want BBC en HBO zijn publieke omroepen en geen commerciële. Dan is het met die rechten en plichten heel anders gesteld.
Gewoon nog een dagje geduld hebben (ik kom nergens fakes tegen trouwens)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef IrfieJ het volgende:
alleenmaar fakes onlinewelke sukkels doen da?t..
Volgens mij sinds dit seizoen wel weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:52 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Nah, Sky heeft na seizoen 1 gezegd we zijn niet meer de coproducent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |