Nee hoor. Tegen die vrouw. Rechts op het plaatjequote:Op maandag 12 mei 2008 11:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
ja nu weet ik het weer, die ene was trouwens de jonge adama
Dat is dezelfde aflevering/filmquote:Op maandag 12 mei 2008 12:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
dan ben ik in de war met een andere aflevering die ging over een jonge adama waar hij de eerste hybrid vindt
Ik vond het al zo vaag dat Seelix het ene moment Kara wilde airlocken en het volgende moment opeens een trouwe volgeling wasquote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Rock-shocker het volgende:
Seelix dood? Que? Hen jij een andere aflevering gezien of zo?
Die vage chick die door een van de sixes wordt vermoord is niet Seelix toch?
Baltar is een opportunist. Hij zal zijn positie binnen de vloot niet in gevaar willen brengen door (weer) met Cylons te gaan ravotten. In plaats daarvan speelt hij de boetedoeningskaart: "Ik heb slechte dingen gedaan, maar nu zie ik het licht." Six past niet meer bij dat nieuwe imago. Nóg niet in ieder geval...quote:Op maandag 12 mei 2008 12:12 schreef -MyLove- het volgende:
Wat ik raar blijf vinden is dat Baltar niet op zoek gaat naar de Six die gevangen is genomen. Ik bedoel als iemand zo door mijn hoofd spookte dan zou ik nadat ik uit de gevangenis kwam toch als eerste haar gaan zoeken. Alhoewel zon cult following kan ook leuk zijn ter afleiding.
quote:Op maandag 12 mei 2008 12:33 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vond het al zo vaag dat Seelix het ene moment Kara wilde airlocken en het volgende moment opeens een trouwe volgeling was
Dat uiteraard ook, maar Baltar heeft ook al sinds zijn uitstapje met D'Anna niet meer naar haar omgekeken.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:55 schreef Ruiseart het volgende:
Of die Six wordt goed bewaakt en een persoon als Baltar komt daar nooit bij in de buurt :p
Misschien omdat hij sindsdien in de gevangenis zat?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:37 schreef Migue het volgende:
[..]
Dat uiteraard ook, maar Baltar heeft ook al sinds zijn uitstapje met D'Anna niet meer naar haar omgekeken.
Maar gedurende zijn gevangenisschap was er contact ... dus je zou zeggen als je vrijkomt zou je toch eens even gaan kijken. Maar goed er zitten wel meer rare dingen en gemiste kansen in BSG.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien omdat hij sindsdien in de gevangenis zat?
Daarna is ie nog met D'Anna naar de planeet gegaan na haar min of meer gezegd heeft haar er niet bij te willen hebben. En tijdens zijn terechtstelling maakte ie zich meer zorgen om haar getuigenis tegen hem dan om zijn liefde voor haar.quote:Op maandag 12 mei 2008 15:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien omdat hij sindsdien in de gevangenis zat?
Of heeft hij tussentijds nog op de basestar gezeten?
ik zal hem nog eens kijken want ik snap er geen zak meer vanquote:
Ik gok dat ze wel meer kwaliteiten heeftquote:Op maandag 12 mei 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Tricia Helfer was ook een keer bij Jay Leno. Ze schijnt goed te zijn met voertuigen zoals motors en tractors.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:44 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik gok dat ze wel meer kwaliteiten heeft![]()
"Johewa asks:quote:Op woensdag 14 mei 2008 10:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er lijkt geen einde aan die benen te komen
Ze is trouwens al 33 of 34, ik had haar een paar jaar jonger geschatquote:Op woensdag 14 mei 2008 11:17 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
"Johewa asks:
I have seen a photo on the web of yourself totally nude with your hand shielding your groin.If you posed nude for a pro photographer why would you not do that for Playboy and probably make a lot more money?
-- 2006-07-07 08:38:13
Tricia says:
That particular shot you are talking about has bothered me since it was first brought to my attention. It's not a shot I would have taken as I don't think it's artistic. I modeled for 10 years and I did many swimsuits, lingerie or sexy shots but there was always more class and elegance to them. This shot I find vulgar and although it actually looks like it is my body, I think that whoever put it out there has altered it from other shots. There is nothing I can do about it (I've spoken to my legal counsel) and actually one of the reasons I recently (February 2007) did a cover and story for Playboy, was to have semi-nude pictures that I was part of the creative process on and that I had photo approval over, out there. I am proud of how my Playboy issue came out and was received, and it certainly has shoved the vulgar, fake one to the side.
-- 20071023152002"
quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:32 schreef Prosac het volgende:
Ik loop toch behoorlijk achter (nu bezig met season 3), maar wil toch even zeggen dat ik een behoorlijke brok in mijn keel kreeg bij de aflevering "collaborateurs". Met name de scene waarin men Gaeta terecht wil stellen, dat ze er achter komen dat hij hun geheime bron was. Iedereen stil en geschokt. Gaeta die rustig doch zielig wegloopt en nog zegt "i did what i could" Het besef van de counsil op dat moment.. erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Jij zal de afgelopen aflevering wel genoten hebben, Six die zichzelf kust. Was trouwens wel knap gedaan.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ze is trouwens al 33 of 34, ik had haar een paar jaar jonger geschat
Jake (de hond) komt toch terug in de serie, niet?quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:52 schreef Liquidootje het volgende:
de yellow dog bowl....
En toen was het ineens weer een week stilquote:
Jij en duizenden anderen, maar waarom ben jij de enige die de behoefte voelt om dat te moeten melden? Snap echt niet waarom sommige mensen nou per se MOETEN posten dat ze iets illegaal aan het downloaden zijn. Waar komt die behoefte vandaan? Stoerdoenerij kan het niet zijn, want iedereen en zijn grootmoeder doet het.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:45 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ben de HD inmiddels aan het binnentrekken
Pirates are cool!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Jij en duizenden anderen, maar waarom ben jij de enige die de behoefte voelt om dat te moeten melden? Snap echt niet waarom sommige mensen nou per se MOETEN posten dat ze iets illegaal aan het downloaden zijn. Waar komt die behoefte vandaan? Stoerdoenerij kan het niet zijn, want iedereen en zijn grootmoeder doet het.
Sorry hoor maar elke mongool kan in 5 minuten leren hoe torrents werken. Te simpel voor woorden. En dat is de discussie hier helemaal niet, maar die onzinnige behoefte om te moeten melden dat je iets aan het dlden bent. Iedereen in dit topic doet het, dus waarom voelt er eentje de behoefte om het te posten? Staat gewoon erg sneu. Hou dit topic gewoon voor de discussie over de serie en hou die nutteloze downloadpraat gewoon voor jezelf. Niemand heeft daar een boodschap aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:24 schreef FoXje het volgende:
Sorry maar downloaden doet echt niet iedereen. Ik ken zat mensen die echt geen fuck snappen van p2p en newsgroupen. En dat zijn dan echt geen domme mensen.
Ik kan het niet laten, als ik het niet zou downloaden zou ik het pas over jaren kunnen zien
Misschien was het gewoon het anders verwoorden van de melding dat de HD variant inmiddels beschikbaar is...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:16 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Jij en duizenden anderen, maar waarom ben jij de enige die de behoefte voelt om dat te moeten melden? Snap echt niet waarom sommige mensen nou per se MOETEN posten dat ze iets illegaal aan het downloaden zijn. Waar komt die behoefte vandaan? Stoerdoenerij kan het niet zijn, want iedereen en zijn grootmoeder doet het.
Ik vond dat echt de leukste six van allen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt een vette aflevering vooral met dat opera house en het afschieten van 6
\quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:06 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik vond dat echt de leukste six van allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |