SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bucking just about every ratings trend in television, Sci Fi Channel’s “Battlestar Galactica” has gained in the Nielsens compared to last year.
Seven episodes into its fourth season, the show is up 4% among adults 18 to 49 (averaging 1.4 million viewers) compared to the show’s “Season 3.5” 2007 run. When you factor only episodes that have full-seven days of DVR use available, the show is up 18%. Total viewers (2.1 million) are up even more. Also: Last season the show aired on Sunday nights, a night with higher audience levels.
Why this is interesting: “Battlestar” been on a downward ratings trend the past few years. Serialized shows, as many have pointed out, do not usually gain in the ratings.
De poort wordt zo opengezet voor een aantal straight-to-dvd films.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Ulreazj het volgende:
Dat is zeker goed nieuws. Maar misschien ook wel omdat het laatste seizoen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:14 schreef Asgard het volgende:Als survivor of the colonies zou ik je helemaal gelijk geven, maar als kijker ... Tigh is in van mijn favoriete characters. Het is een good-guy die vanuit de beste bedoelingen de grootste fouten maakt, het is een alcoholist, een cyclon en die mondhoeken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was deze aflevering ook niet ... Romo die de nieuwe president aan het kiezen zijn, nog nooit zo'n kunstmatige situatie gezien terwijl we alle al wisten dat het Lee zou worden. Romo die plotseling uit het niets een wapen trekt. Romo die een dode kat ziet, terwijl het de meeste mensen niet eens opgevallen was dat de kat er nooit was maar slechts een inbeeldingen, enzo. De Six/Tigh baby situatie die niets voorstelt wat we zien is een gevecht, wat ik eigenlijk wil zien is een situatie waarin Six/Tigh geconfronteerd worden met dit nieuws. Geen vervolg op vorige week ... datgene wat vorige week is voorgevallen, de hype, zal over een week minder voorstellen. Enzo, enzo, ...quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:15 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom was deze aflevering nou zo goed
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:05 schreef FlashingLights het volgende:
Wat me vooral opvalt dat seizoen 4 geweldig wordt gevonden door mensen die zichzelf zien als intellectueel maar het niet zijn.
Moet je dat er nu net uitpakken ... maar serieus dat idee krijg ik soms wel. Een vaak gehoord argument is dan "je wil zeker space battles, of het moet allemaal nu en je kan niet de traagheid".quote:
Begrijp mij goed ik blijf ook kijken ... maar toch kan ik het gevoel niet van me afschudden dat het veel beter had kunnen zijn. Razor was de laatste keer dat ik dacht het tempo van deze aflevering is goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Nee seizoen 4 is ook niet geweldig, maar heel dat battlestar gebeuren is geweldig.
Ik ga er overal bij vanuit dat het uiteindelijk nog een plaatsje krijgt in de ontknoping. Ik vind dat het kijken nu interessanter maken; omdat je weet dat ze naar het einde toewerken en overal een diepere betekenis achter kan zitten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 09:57 schreef Cheiron het volgende:
Ik vond met name de Baltar stukken aan het begin veel te breed uitgemeten. Zeker nu je er 2 afleveringen later niets meer mee doet. Saai en langdradig. Dat constante hoogdravende gelul..
Die "diepere" betekenis begint wel steeds waziger te worden. Het is een sci-fi serie, al dat religieuze gezemel er omheen...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:35 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik ga er overal bij vanuit dat het uiteindelijk nog een plaatsje krijgt in de ontknoping. Ik vind dat het kijken nu interessanter maken; omdat je weet dat ze naar het einde toewerken en overal een diepere betekenis achter kan zitten.
BSG is toch wel een beetje 'Lost in Space'
Op zich heb ik geen probleem met wat jij omschrijft als religieus gezemel het is alleen zo waarom zoveel afleveringen om te benadrukken dat Baltar nu een soort van Jezus figuur is. Na 2 afleveringen en de baard was dat al wel duidelijk. En dat Baltar vervolgens Shakespeare gaat zitten quotenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die "diepere" betekenis begint wel steeds waziger te worden. Het is een sci-fi serie, al dat religieuze gezemel er omheen...
Thigh kan zich beter beperken tot the officers bar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 09:10 schreef Liquidootje het volgende:
Man, je zag toch hoe hij de peagasus commandeerde. Echt slecht. Adama moest toen in grijpen.
Met Thigh is het helemaal slecht
Nah, dat ben ik niet met je eens, dan zou je de focus willen leggen op het actie aspect de space battles, een boarding hier, een gevecht op een planeet daar. Echter dat gaat ook gauw vervelen alles met mate, dat is nu meteen men klacht bij het religieus aspect het is nu niet meer met mate. Toch vindt ik het nog steeds een toevoeging althans tot Razor daarna is men iets te ver doorgeschoten in het herhalen van een eenzijdige boodschap.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ze hadden wat mij betreft gewoon wat meer in de oorlog tussen Cylons en mensen kunnen blijven zitten, al dat hybride gedoe en mensen die al 60 jaar cylon blijken te zijn. Final five, blah blah. Een plot kan ook teveel lagen hebben...
Wel heel geil knipwerk dan!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:10 schreef Ruiseart het volgende:
Iedereen weer helemaal gek maken met wat gemeen knipwerk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Je weet het maar nooit, ze hebben wel eerder stomme dingen laten zien in een promo. Het zou mij niks verbazen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:13 schreef Liquidootje het volgende:
Denk het wel, anders is het damn.. zoiets verwerken in de promo
Tja, ik vond dat het met seizoen 3 al snel minder werd. Het is godverdomme een scifi-actie serie, geen fokking soap....quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit, ze hebben wel eerder stomme dingen laten zien in een promo. Het zou mij niks verbazen.
Ik vind trouwens wel dat het tempo in de afgelopen aflevering zwaar ontspoord was. Dat was problematisch, aangezien het de afleveringen daarvoor wel beter was.
Ik ben benieuwd hoe de situatie verder zal verlopen. Roslin zal best wel weer terugkomen in de fleet en wat gebeurt er dan? Admiral Tigh een cylon die het commando voert. Kijken wanneer er weer een martial law uitgevoerd wordt
Het is niet meer zoals in seizoen één en twee, waar er vaak zwart/wit waarden werden gehanteerd. BSG wordt steeds grijzer en de complicaties nemen toe. Trouwens Olmos ( adm Adama) heeft al aangegeven dat hij vindt dat de serie naar de kloten is geholpen in seizoen vier en dat vele fans teleurgesteld zullen zijn over het einde van deze serie
Dan heb jij en ik toch een ander idee van wat deze serie is ... ik zou het meer omschrijven als een drama met scifi elementen. Overigens waarom zou het alleen maar actie moeten zijn?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, ik vond dat het met seizoen 3 al snel minder werd. Het is godverdomme een scifi-actie serie, geen fokking soap....
Het script van de laatste drie afleveringen is nog niet eens klaar joh!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:32 schreef DooD het volgende:
[..]
Trouwens Olmos ( adm Adama) heeft al aangegeven dat hij vindt dat de serie naar de kloten is geholpen in seizoen vier en dat vele fans teleurgesteld zullen zijn over het einde van deze serie
Idd, BSG is nooit een scifi serie geweest, het is altijd in de eerste plaats een drama serie geweest die zich in de ruimte afspeelt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dan heb jij en ik toch een ander idee van wat deze serie is ... ik zou het meer omschrijven als een drama met scifi elementen. Overigens waarom zou het alleen maar actie moeten zijn?
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:48 schreef Migue het volgende:
Helo weet niets van de Final Five tenzij Athena hem dat offscreen verteld heeft, en dàt lijkt mij niet erg logisch. Ze zal het ongetwijfeld tegen Laura Roslin hebben, maar in een heel andere context dan dat het hier gepresenteerd wordt.
Zo is de serie ook begonnen, als scifi actie met een gepaste portie 'verhaal', nu is de actie zo goed als verdwenen en zitten we met een wanstaltig verhaal.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:49 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dan heb jij en ik toch een ander idee van wat deze serie is ... ik zou het meer omschrijven als een drama met scifi elementen. Overigens waarom zou het alleen maar actie moeten zijn?
Ik denk niet dat het begonnen is als een een scifi actie serie volgens mijn was het altijd een scifi drama. Maar goed om het zeker te weten zou je de scifi/sky1 press release moeten opzoeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo is de serie ook begonnen, als scifi actie met een gepaste portie 'verhaal', nu is de actie zo goed als verdwenen en zitten we met een wanstaltig verhaal.
Ik heb de laatste maand de hele serie (tot nu) gekeken en ook in het eerste seizoen zit relatief weinig actie, hoor.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo is de serie ook begonnen, als scifi actie met een gepaste portie 'verhaal', nu is de actie zo goed als verdwenen en zitten we met een wanstaltig verhaal.
Ik vind het verhaal verre van wanstaltig en wat betreft actie is het precies goed.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het Rambo in outer space moet zijn maar hoofdzakelijk (slecht) drama doet de serie wmb geen goed.
Dat is ook zo, maar in het eerste seizoen dat je who is the cylon fear en wanneer gaan ze aanvallen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb de laatste maand de hele serie (tot nu) gekeken en ook in het eerste seizoen zit relatief weinig actie, hoor.
Iedere keer als ik "Set Condition One throughout the Fleet!" hoor en zowel Adama als Thigh zie staan terwijl de zoomer klinkt en men begint met "this is Galactica Actual" kijk ik met enorm veel plezier.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar in het eerste seizoen dat je who is the cylon fear en wanneer gaan ze aanvallen.
Nu heb je dat ook nog een beetje, maar zonder de dreiging als leidraad, maar suffe contineu huildende baltar, vage visioenen die je 100 keer hebt gezien en een zeer irritante draai aan alle karakters
Callie die opeens een graftak werd
Chief die echt tof was is nu een fracking iets wat voor een man door moet gaan
Apollo in een pak en wat rare wetten en ethiek zit te quoten
Zelf Geata (oid) hebben ze verneukt in een irritant hoopje (zingende) "mens"
Maar kortom, ik volg het nog steeds kwijlend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedere keer als ik "Set Condition One throughout the Fleet!" hoor en zowel Adama als Thigh zie staan terwijl de zoomer klinkt en men begint met "this is Galactica Actual" kijk ik met enorm veel plezier.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:33 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
DRADIS CONTACT! De twee mooiste woordjes uit de hele serie
ik vind dat juist wel leuk gedaan die parallellenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is het juist. Als je de laatste scripts hebt gelezen, dan is hij echt de figuur die wij nu kennen als Jezus. Voor in amerikanen zou dat wel shocking zijn.
QFT, maar kwijlend volgen doe ik al lang niet meer, eerlijk gezegd kijk ik alleen nog maar om te zien hoe het verhaal zich ontvouwt, niet omdat ik aan de buis gekluisterd word...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar in het eerste seizoen dat je who is the cylon fear en wanneer gaan ze aanvallen.
Nu heb je dat ook nog een beetje, maar zonder de dreiging als leidraad, maar suffe contineu huildende baltar, vage visioenen die je 100 keer hebt gezien en een zeer irritante draai aan alle karakters
Callie die opeens een graftak werd
Chief die echt tof was is nu een fracking iets wat voor een man door moet gaan
Apollo in een pak en wat rare wetten en ethiek zit te quoten
Zelf Geata (oid) hebben ze verneukt in een irritant hoopje (zingende) "mens"
wat hij zegtquote:Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
QFT, maar kwijlend volgen doe ik al lang niet meer, eerlijk gezegd kijk ik alleen nog maar om te zien hoe het verhaal zich ontvouwt, niet omdat ik aan de buis gekluisterd word...
Ik vind het allemaal reuze meevallen. Het is iig geen Atlantisquote:
Sowieso dat gezeur met die zwangerschappen... Ben benieuwd hoe ze dat nog een plaatsje gaan geven in de ontknopingquote:Op maandag 2 juni 2008 10:23 schreef Ulreazj het volgende:
De laatste aflevering dat Six zwanger is enzo, wat een trage kutaflevering.
9 komt er aan...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Welke aflevering zitten jullie nu op? Ik begin pas bij episode 1 nu.
Dat ligt eraan over welk seizoen je praat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Welke aflevering zitten jullie nu op? Ik begin pas bij episode 1 nu.
Het hoeft toch geen topic te zijn waar we de serie finaal de hemel in prijzen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:00 schreef Mirel het volgende:
Hou eens op met zeiken jongens.
Dat komt omdat geld verdienen prioriteit nummer 1 is. De aanpak van Britse publieke zenders bevalt mij wel. Ik baal dat er zo weinig afleveringen zijn maar er is een duidelijk begin, midden en een eind.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hadden ze dat juist wel. Ik heb meer het idee dat ze momenteel een beetje aan het rekken zijn.
Mijn ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vond seizoen 1 & 2 goed hoor. Bij seizoen 3 vond ik het qua godsdienst teveel gezeik worden, en die lijn zet in een aantal afleveringen in S4 helaas voort.
denk het niet want op de torrents is hij niet te vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef FlashingLights het volgende:
Sky gisterenavond nog uitgezonden?
Vorige week was Sky anders wel eerder met de uitzending dan Scifi in Amerika.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:19 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dat is knap aangezien er op Sky een herhaling van Lost was ... ze willen BSG niet spoilen.
Ach, de reden is duidelijk Sci Fi sommeert Sky om geen nieuwe afleveringen uit te zenden voordat zij dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien kwam het ze beter uit om deze week over the slaan ipv vorige week? Ik zeg ook maar wat, maar het lijkt me niet dat ze zoiets per ongeluk doen.
Dat denk ik ook ja... die zullen niet blij zijn geweest met die actie van Sky.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Ach, de reden is duidelijk Sci Fi sommeert Sky om geen nieuwe afleveringen uit te zenden voordat zij dat gedaan hebben.
Alleen seizoen 1 toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar BSG wordt toch door Scifi en Sky samen gefinancierd?
Het gebeurt trouwens wel vaker met Sci-Fi. Met Stargate SG-1 en Atlantis gebeurde het iedere jaar. Ook was Lost een keer eerder uitgezonden in Engeland, maar dat is dan niet op Sci-Fi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vorige week was Sky anders wel eerder met de uitzending dan Scifi in Amerika.
Zal wel een foutje zijn geweest denk ik, want dat is normaal gesproken nooit.
Kunnen ze ook delen de bbc werkte bv samen met HBO voor romequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Hoezo samen? Sky is een Engelse zender en Sci-Fi een Amerikaanse. Sci-Fi heeft de rechten.
Production Companiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Hoezo samen? Sky is een Engelse zender en Sci-Fi een Amerikaanse. Sci-Fi heeft de rechten.
Nah, Sky heeft na seizoen 1 gezegd we zijn niet meer de coproducent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:47 schreef Fokski het volgende:
Welke afspraken en welke aandelen de spelers in het geheel hebben is echter ook niet duidelijk.
Dat is anders, want BBC en HBO zijn publieke omroepen en geen commerciële. Dan is het met die rechten en plichten heel anders gesteld.quote:Kunnen ze ook delen de bbc werkte bv samen met HBO voor rome
HBO is gewoon een commerciele zender, hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat is anders, want BBC en HBO zijn publieke omroepen en geen commerciële. Dan is het met die rechten en plichten heel anders gesteld.
Gewoon nog een dagje geduld hebben (ik kom nergens fakes tegen trouwens)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef IrfieJ het volgende:
alleenmaar fakes onlinewelke sukkels doen da?t..
Volgens mij sinds dit seizoen wel weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:52 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Nah, Sky heeft na seizoen 1 gezegd we zijn niet meer de coproducent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |