SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Iedere keer als ik "Set Condition One throughout the Fleet!" hoor en zowel Adama als Thigh zie staan terwijl de zoomer klinkt en men begint met "this is Galactica Actual" kijk ik met enorm veel plezier.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:33 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
![]()
DRADIS CONTACT! De twee mooiste woordjes uit de hele serie
ik vind dat juist wel leuk gedaan die parallellenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 10:05 schreef Liquidootje het volgende:
Dat is het juist. Als je de laatste scripts hebt gelezen, dan is hij echt de figuur die wij nu kennen als Jezus. Voor in amerikanen zou dat wel shocking zijn.
QFT, maar kwijlend volgen doe ik al lang niet meer, eerlijk gezegd kijk ik alleen nog maar om te zien hoe het verhaal zich ontvouwt, niet omdat ik aan de buis gekluisterd word...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar in het eerste seizoen dat je who is the cylon fear en wanneer gaan ze aanvallen.
Nu heb je dat ook nog een beetje, maar zonder de dreiging als leidraad, maar suffe contineu huildende baltar, vage visioenen die je 100 keer hebt gezien en een zeer irritante draai aan alle karakters
Callie die opeens een graftak werd
Chief die echt tof was is nu een fracking iets wat voor een man door moet gaan
Apollo in een pak en wat rare wetten en ethiek zit te quoten
Zelf Geata (oid) hebben ze verneukt in een irritant hoopje (zingende) "mens"
wat hij zegtquote:Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
QFT, maar kwijlend volgen doe ik al lang niet meer, eerlijk gezegd kijk ik alleen nog maar om te zien hoe het verhaal zich ontvouwt, niet omdat ik aan de buis gekluisterd word...
Ik vind het allemaal reuze meevallen. Het is iig geen Atlantisquote:
Sowieso dat gezeur met die zwangerschappen... Ben benieuwd hoe ze dat nog een plaatsje gaan geven in de ontknopingquote:Op maandag 2 juni 2008 10:23 schreef Ulreazj het volgende:
De laatste aflevering dat Six zwanger is enzo, wat een trage kutaflevering.
9 komt er aan...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Welke aflevering zitten jullie nu op? Ik begin pas bij episode 1 nu.
Dat ligt eraan over welk seizoen je praat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Welke aflevering zitten jullie nu op? Ik begin pas bij episode 1 nu.
Het hoeft toch geen topic te zijn waar we de serie finaal de hemel in prijzen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:00 schreef Mirel het volgende:
Hou eens op met zeiken jongens.
Dat komt omdat geld verdienen prioriteit nummer 1 is. De aanpak van Britse publieke zenders bevalt mij wel. Ik baal dat er zo weinig afleveringen zijn maar er is een duidelijk begin, midden en een eind.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij hadden ze dat juist wel. Ik heb meer het idee dat ze momenteel een beetje aan het rekken zijn.
Mijn ideequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:20 schreef Ulreazj het volgende:
Ik vond seizoen 1 & 2 goed hoor. Bij seizoen 3 vond ik het qua godsdienst teveel gezeik worden, en die lijn zet in een aantal afleveringen in S4 helaas voort.
denk het niet want op de torrents is hij niet te vindenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:56 schreef FlashingLights het volgende:
Sky gisterenavond nog uitgezonden?
Vorige week was Sky anders wel eerder met de uitzending dan Scifi in Amerika.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:19 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Dat is knap aangezien er op Sky een herhaling van Lost was ... ze willen BSG niet spoilen.
Ach, de reden is duidelijk Sci Fi sommeert Sky om geen nieuwe afleveringen uit te zenden voordat zij dat gedaan hebben.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Angelof9 het volgende:
Misschien kwam het ze beter uit om deze week over the slaan ipv vorige week? Ik zeg ook maar wat, maar het lijkt me niet dat ze zoiets per ongeluk doen.
Dat denk ik ook ja... die zullen niet blij zijn geweest met die actie van Sky.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:09 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Ach, de reden is duidelijk Sci Fi sommeert Sky om geen nieuwe afleveringen uit te zenden voordat zij dat gedaan hebben.
Alleen seizoen 1 toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:25 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maar BSG wordt toch door Scifi en Sky samen gefinancierd?
Het gebeurt trouwens wel vaker met Sci-Fi. Met Stargate SG-1 en Atlantis gebeurde het iedere jaar. Ook was Lost een keer eerder uitgezonden in Engeland, maar dat is dan niet op Sci-Fi.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:00 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vorige week was Sky anders wel eerder met de uitzending dan Scifi in Amerika.
Zal wel een foutje zijn geweest denk ik, want dat is normaal gesproken nooit.
Kunnen ze ook delen de bbc werkte bv samen met HBO voor romequote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Hoezo samen? Sky is een Engelse zender en Sci-Fi een Amerikaanse. Sci-Fi heeft de rechten.
Production Companiesquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:57 schreef Mirel het volgende:
Hoezo samen? Sky is een Engelse zender en Sci-Fi een Amerikaanse. Sci-Fi heeft de rechten.
Nah, Sky heeft na seizoen 1 gezegd we zijn niet meer de coproducent.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:47 schreef Fokski het volgende:
Welke afspraken en welke aandelen de spelers in het geheel hebben is echter ook niet duidelijk.
Dat is anders, want BBC en HBO zijn publieke omroepen en geen commerciėle. Dan is het met die rechten en plichten heel anders gesteld.quote:Kunnen ze ook delen de bbc werkte bv samen met HBO voor rome
HBO is gewoon een commerciele zender, hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:01 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Dat is anders, want BBC en HBO zijn publieke omroepen en geen commerciėle. Dan is het met die rechten en plichten heel anders gesteld.
Gewoon nog een dagje geduld hebben (ik kom nergens fakes tegen trouwens)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:04 schreef IrfieJ het volgende:
alleenmaar fakes onlinewelke sukkels doen da?t..
Volgens mij sinds dit seizoen wel weer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 00:52 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Nah, Sky heeft na seizoen 1 gezegd we zijn niet meer de coproducent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |