SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Bucking just about every ratings trend in television, Sci Fi Channel’s “Battlestar Galactica” has gained in the Nielsens compared to last year.
Seven episodes into its fourth season, the show is up 4% among adults 18 to 49 (averaging 1.4 million viewers) compared to the show’s “Season 3.5” 2007 run. When you factor only episodes that have full-seven days of DVR use available, the show is up 18%. Total viewers (2.1 million) are up even more. Also: Last season the show aired on Sunday nights, a night with higher audience levels.
Why this is interesting: “Battlestar” been on a downward ratings trend the past few years. Serialized shows, as many have pointed out, do not usually gain in the ratings.
De poort wordt zo opengezet voor een aantal straight-to-dvd films.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:37 schreef Ulreazj het volgende:
Dat is zeker goed nieuws. Maar misschien ook wel omdat het laatste seizoen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 03:14 schreef Asgard het volgende:Als survivor of the colonies zou ik je helemaal gelijk geven, maar als kijker ... Tigh is in van mijn favoriete characters. Het is een good-guy die vanuit de beste bedoelingen de grootste fouten maakt, het is een alcoholist, een cyclon en die mondhoeken ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was deze aflevering ook niet ... Romo die de nieuwe president aan het kiezen zijn, nog nooit zo'n kunstmatige situatie gezien terwijl we alle al wisten dat het Lee zou worden. Romo die plotseling uit het niets een wapen trekt. Romo die een dode kat ziet, terwijl het de meeste mensen niet eens opgevallen was dat de kat er nooit was maar slechts een inbeeldingen, enzo. De Six/Tigh baby situatie die niets voorstelt wat we zien is een gevecht, wat ik eigenlijk wil zien is een situatie waarin Six/Tigh geconfronteerd worden met dit nieuws. Geen vervolg op vorige week ... datgene wat vorige week is voorgevallen, de hype, zal over een week minder voorstellen. Enzo, enzo, ...quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:15 schreef Liquidootje het volgende:
Waarom was deze aflevering nou zo goed
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:05 schreef FlashingLights het volgende:
Wat me vooral opvalt dat seizoen 4 geweldig wordt gevonden door mensen die zichzelf zien als intellectueel maar het niet zijn.
Moet je dat er nu net uitpakken ... maar serieus dat idee krijg ik soms wel. Een vaak gehoord argument is dan "je wil zeker space battles, of het moet allemaal nu en je kan niet de traagheid".quote:
Begrijp mij goed ik blijf ook kijken ... maar toch kan ik het gevoel niet van me afschudden dat het veel beter had kunnen zijn. Razor was de laatste keer dat ik dacht het tempo van deze aflevering is goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:44 schreef Liquidootje het volgende:
Nee seizoen 4 is ook niet geweldig, maar heel dat battlestar gebeuren is geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |