maar wat is het verkeerde been he, dat is de vraag. misschien gaan ze er wel vanuit dat iemand verder gaat zoeken dan de meest logische verklaring, en bedoelen ze het uiteindelijk toch zoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:04 schreef Zhenar het volgende:
En het zou ook dom zijn om te denken dat de schrijvers ons niet op het verkeerde been willen zetten.
RDM heeft dan wel weer letterlijk gezegd dat hij de Beings of Light niet gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:59 schreef Migue het volgende:
Iemand (ikzelf misschien?) overigens al opgemerkt dat de basestar in Faith en de tekeningen van Starbuck bizar veel op de Ship Of Lights lijkt?
Een double-mind-fuckquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:02 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar wat is het verkeerde been he, dat is de vraag. misschien gaan ze er wel vanuit dat iemand verder gaat zoeken dan de meest logische verklaring, en bedoelen ze het uiteindelijk toch zo
Hij gaat ze ongetwijfeld niet full glory 1978-stylo gebruiken, maar dat hij ze nu al gebruikt is duidelijk bij de Final Five, met name in de Temple Of Five, en de laatste afleveringen, dat is zó gruwelijk in your face dat je niet kan ontkennen dat de basestar "enkele" trekjes weg heeft van de Ship Of Lightsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:21 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
RDM heeft dan wel weer letterlijk gezegd dat hij de Beings of Light niet gaan gebruiken.
Ah... dat staat me niet meer bij.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:13 schreef Migue het volgende:
[..]
Nah, de Cylons zijn in Lay Down Your Burdens daar al vertrokken zoals verteld werd door Cavil.
Begrijp me niet verkeerd, voor de serie zijn de colonies al lang een gesloten boek. Ze zijn inmiddels 3 jaar onderweg, het zou erg ongeloofwaardig worden om zoiets nog in de verhaallijn te verwerken.quote:[..]
Het probleem van Sammy en z'n gang was natuurlijk dat er nog maar voor een paar maanden anti-radiation meds waren, zal niet veel anders zijn voor de rest van de overlevenden en dus zal er drie jaar later vast niets meer menselijks leven, er werd in diezelfde aflevering ook gezegd dat er niets meer van de colonies over is behalve een nuclear wasteland.
Maargoed, ik denk ook dat de colonies voor het verhaal verleden tijd is, het was leuk voor de Helo-verhaallijn voor zolang het duurde, en voor de arrow of Apollo, maar daarmee is het wat mij betreft wel gedaan.
Morgen geen ep? Lost ook al niet deze weekquote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:48 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
Damm nog meer dan een week ...
Volgens mijn is het Memorial weekend of zoiets ....quote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:08 schreef FoXje het volgende:
[..]
Morgen geen ep? Lost ook al niet deze week
Ik denk dat de cesuur hem ligt in het feit dat ze nu van zichzelf weten dat ze Cylons zijn, dat er dus iets geactiveerd is wat bij zezelf bekend maakt dat het cylons zijn, maar ook bij de andere cylons.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Cheiron het volgende:
Zat net nog even de Exodus van New Caprica te kijken (voor mij nog steeds de mooiste 10 minuten uit de serie. Elke keer kippenvel met de jump van Galactica en het binnenkomen van de Pegasus).
Wat ik mij niet zo realiseerde is dat Thigh en Tyrol zo een beetje de drijvende kracht achter het verzet waren en zo een hoop Cylons hebben vermoord. Dat terwijl bij de aanval op de vloot Anders werd gescanned als Cylon en de Cylons terugtrokken. Toch een beetje gek.
Vanaf seizoen 1 ? Geef eens oordeel waar staat dit seizoen nu in het geheel.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:18 schreef Young_David het volgende:
Zo, ik ben bij. Afgelopen tijd de hele serie gekeken tot S04E07. Wat een goede serie, wel zo'n beetje de beste in zijn genre.
Idd kippenvel dat moment dat de Pegasus het beeld in komt om ze te reddenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:47 schreef Cheiron het volgende:
Zat net nog even de Exodus van New Caprica te kijken (voor mij nog steeds de mooiste 10 minuten uit de serie. Elke keer kippenvel met de jump van Galactica en het binnenkomen van de Pegasus).
Maar toen zaten ze niet in de nebula die hun "Cylon-switch" triggerde (voor beide kanten, dus realisatie bij Tory etc. en achtzaamheid bij de Centurions), om het zo maar even te noemen. Daar was Anders gewoon de eerste die ze zagen omdat hij toen op missie was. Of is dat niet wat je bedoelt met een beetje gek?quote:Wat ik mij niet zo realiseerde is dat Thigh en Tyrol zo een beetje de drijvende kracht achter het verzet waren en zo een hoop Cylons hebben vermoord. Dat terwijl bij de aanval op de vloot Anders werd gescanned als Cylon en de Cylons terugtrokken. Toch een beetje gek.
Nee, dat is wel een goede verklaring inderdaad. Met alle ontwikkelingen, alle plottwists wil er nog wel eens een verklaringkje vergeten worden bij mijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 03:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Idd kippenvel dat moment dat de Pegasus het beeld in komt om ze te redden.
[..]
Maar toen zaten ze niet in de nebula die hun "Cylon-switch" triggerde (voor beide kanten, dus realisatie bij Tory etc. en achtzaamheid bij de Centurions), om het zo maar even te noemen. Daar was Anders gewoon de eerste die ze zagen omdat hij toen op missie was. Of is dat niet wat je bedoelt met een beetje gek?
Jawel, ik bedoelde meer dat ze het stadium van huisdier misschien aan het ontgroeien warenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:06 schreef Ruiseart het volgende:
In tegenstelling tot de Centurions hadden de Raiders juist altijd al een eigen wil, dat wilde Cavil juist verhelpen.
Goed seizoen. Meer een verhaal wat naar een einddoel gaat, minder filler eps. en een Wie is de Mol achtige zoektochten naar de 12equote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:31 schreef -Futuresex-Lovesound- het volgende:
[..]
Vanaf seizoen 1 ? Geef eens oordeel waar staat dit seizoen nu in het geheel.
Ook 8 minder episodes dan de andere 3 seizoenen. Ik heb zojuist S01 voor de derde keer bekeken, en vond alleen het acteerwerk wat matiger, wat meer zoekender, dan de overige 3 seizoenen, en een paar plotholes die iets te obvious waren (tja, de derde keer ga je daar toch wel op letten hequote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:30 schreef Young_David het volgende:
[..]
Goed seizoen. Meer een verhaal wat naar een einddoel gaat, minder filler eps. en een Wie is de Mol achtige zoektochten naar de 12e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |