SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door icecreamfarmer_NL op 18-05-2008 13:36:29 ]Burnt to the core but not broken
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef PPL het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:31 schreef Liquidootje het volgende:
nu even de spoiler tag nog goed fixen voordat de blaters komen.
Dat zal dan toch vast wel voor vice-president zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:24 schreef PPL het volgende:
Zag ik nu echt Adama jr. ingezworen worden als president?
Ja dat gevoel heb ik ook. En ik vind het nog steeds leuk, maar het is echt heel anders dan de eerst. Het lijkt een beetje alsof de schrijvers tegenwoordig steevast aan de paddo's zijn als ze een aflevering schrijven. Dat vind ik niet erg, ben bijvoorbeeld een groot fan van Lost, maar het is daardoor wel echt een andere serie geworden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:23 schreef -MyLove- het volgende:
De aflevering was ok, toch heb ik nog steeds het gevoel dat de afleveringen nog steeds niet de goede pace hebben. Gelukkig was er Baltar die weer op het juiste moment roept: 'het is gods wil".
gefixt echter krijg ik de spoiler tags niet werkendquote:
Wilde hij niet het geheel bericht in spoilers? Het zijn best grote spoilers voor degene die de trailer niet wensen te kijken. Toevoeging het viel me trouwens op dat al de actie in de trailer van vorige week pas voorkwam in de laatste minuten van de aflevering van vandaag. dat zei mijn weer iets over de pace, die is gewoon niet wat hij zou moeten zijn. Maar goed de aflevering van volgende week ziet er zeer belofend uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:48 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
gefixt echter krijg ik de spoiler tags niet werkend
Same here. De eerste aflevering van s4 beloofde veel goeds, maar het blijft allemaal in vaagheden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:44 schreef Don_Gurgen het volgende:
Nou ja, laten we maar hopen dat ze er een mooi einde aan breien, ik voel me alleen nog niet helemaal thuis in deze vernieuwde Galactica. Het voelt gewoon nog niet goed, maar misschien moet ik nog wennen.
minpunten:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Echt een vette aflevering vooral met dat opera house en het afschieten van 6
En het is bijna alweer afgelopen ook.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom heeft het zolang moeten duren voor seizoen 4 eindelijk ergens op ging lijken?
Zul je zien dat ze het -nog even- overleeft en de dying leader is waar de Hybrid het over hadquote:Op zondag 18 mei 2008 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het doodmaken van Natalie 6 onnodig. In ieder geval veel te vroeg.
ben ik met je eens overigens vraag ik mij af hoeveel cylons er nog zijn op dat baseshipquote:Op zondag 18 mei 2008 10:41 schreef Mirel het volgende:
Ik vond het doodmaken van Natalie 6 onnodig. In ieder geval veel te vroeg.
dat meen je niet 1,5 jaar moeten wachten en dan ook nog zo`n kut pauze ik hoop dat een ander land door gaat met uitzendenquote:Op zondag 18 mei 2008 12:52 schreef PPL het volgende:
[..]
En het is bijna alweer afgelopen ook.
Nog drie afleveringen dan is het pauze.
Laatste 10 afleveringen staan voor tweede helft van dit jaar geplanned.
Ze zijn nog niet eens begonnen met opnemen.
Razor had wel dezelfde feeling als wat voorheen kwam ... maar wat daarna is gebeurt weet ik niet. En dat gezang was tergend gewoon.quote:Op zondag 18 mei 2008 12:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Waarom heeft het zolang moeten duren voor seizoen 4 eindelijk ergens op ging lijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |