quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:15 schreef PsyCha het volgende:
[..]aaah oke, dat klinkt idd wat meer bsgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het was eindelijk weer een boeiende aflevering.![]()
tis geen lost
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
En anders druk je op de quote button inplaats van de wijzig button. Sorry het is de hitte.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:06 schreef DooD het volgende:
Uitstekende Ep weer. We kunnen een halfgare basestar aan de fleet toevoegen. Weer een monster erbij wat fuel slurpt.
Ik ben benieuwd naar volgende week, om de reacties te zien van Adama als er een Cylon basestar op Dradus verschijnt. En Gaeta zien we dus ook niet meer terug in CIC. Ben ook beniewd wat ze met Anders gaan doen. Hij begint zichzelf langzaam aan te verliezen net zoals de chief, tigh en tori.
Roslin haar verhaallijn was weer retevervelend. Het enige goeie was het einde met Adama die steeds meer richting Tommy Lee Jones gaat in no country for old men.
We hebben in ieder geval weer genoeg nummers 8 en 6 in de vloot rond lopen. Altijd goed voor het oog en voor BGS gangbang tussen de 6 en 8 modellen, Baltar en de Viperpiloten van Galactica. Lee zal zich nog wel eens achter zijn oor krabben.
Tja, volgens mij niet, maar de sfeer is wel echt heel anders. In het begin was het echt een strijd om te overleven, dat is er helaas een beetje uit. De vloot is redelijk stabiel en het verhaal is veel zweveriger en symbolischer geworden. Ik vond de laatste ep wel weer lekker, maar die van de weken ervoor gingen wat mij betreft ietsjes te langzaam en werd er te weinig verteld. Maar ja, ben wel benieuwd waar het allemaal naar toe gaat.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:13 schreef -MyLove- het volgende:
Dit was een aflevering die er weer mee door kon, toch blijf ik me afvragen zijn dit nu andere schrijvers dan in het begin.
quote:Op zondag 11 mei 2008 02:10 schreef Liquidootje het volgende:
De laatste aflvevering moet je nog een keer beter luisteren.
Ik denk dat de vloot nog verdeeld gaat worden, gedeelte wil wel mee met Starbuck, andere niet, hoe gaat Baltar hierin passen enz.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:14 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, volgens mij niet, maar de sfeer is wel echt heel anders. In het begin was het echt een strijd om te overleven, dat is er helaas een beetje uit. De vloot is redelijk stabiel en het verhaal is veel zweveriger en symbolischer geworden. Ik vond de laatste ep wel weer lekker, maar die van de weken ervoor gingen wat mij betreft ietsjes te langzaam en werd er te weinig verteld. Maar ja, ben wel benieuwd waar het allemaal naar toe gaat.
welke aflevering was dat ook weer. en tegen wie ?quote:Op zondag 11 mei 2008 02:07 schreef -MyLove- het volgende:
De hybrid stukjes zijn altijd cool ... "Kara Thrace will lead the human race to its end. She is the herald of the apocalypse, the harbinger of death. They must not follow her." ... dat zal vast komen door die muziek. Enkele hoorde het ... bij mijn weten degene die het hoorde waren Cylons. Of heb ik de tekst in de laatste aflevering nu verkeerd verstaan of begrepen.
Razor tegen die ene.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
welke aflevering was dat ook weer. en tegen wie ?
nu hoorde ik het niet goed
Ja, ik wacht ook altijd tot zaterdagmiddag. De eerste paar keer ook zonder ondertiteling gekeken maar dat is toch minder, als er veel achtergrondgeluid is het moeilijk meer te volgen. Vooral in die hangar bay, met al dat geratel. Terwijl met engelse ondertiteling je niet meer zo hoeft te concentreren op het geluid maar gewoon kunt kijken.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:09 schreef Karina het volgende:
Deze keer voor de eerste keer met ondertitels gekeken (Engelse), goed dat ik het had gedaan, af en toe is het best slecht te verstaan, nu kon ik tenminste goed horen wat de hybrid te zeggen had (niet dat het iets duidelijk maakte of zo).
Razor.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
welke aflevering was dat ook weer. en tegen wie ?
nu hoorde ik het niet goed
Engelse Subsquote:Op zondag 11 mei 2008 16:12 schreef Migue het volgende:
Waar zijn die subs te downloaden? Vind het altijd jammer dat ik de muziek de eerste keer altijd mis omdat ik me op de tekst concentreer die anders idd niet te verstaan is.
Deze keer gelukkig wel wat mooie muziekjes gehoord, vooral bij Felix Gaeta (ik heb zo het idee dat er meer achter die wond zit..?) en bij de Hybrid. Ook de Roslin And Adama-theme was weer prachtig natuurlijk.
Jean Barolayquote:Op maandag 12 mei 2008 10:11 schreef Rock-shocker het volgende:
Seelix dood? Que? Hen jij een andere aflevering gezien of zo?
Die vage chick die door een van de sixes wordt vermoord is niet Seelix toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |