Niet specifiek.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:08 schreef Sackboy het volgende:
De TT doelt op de keuze tussen Champions League voetbal kijken of GTA IV spelen neem ik aan?
Ik had zo een fraai pak gekocht van $1000, speciaal om indruk te maken op Michelle. Ga ik vervolgens op date met haar, zegt ze dat het er niet uitzietquote:Op woensdag 30 april 2008 19:16 schreef -Mo- het volgende:
Twee van de drie kledingwinkels in Manhattan zijn gewoon precies hetzelfde?
Wat een kuthoer, hoe kan ze nou níet op mannen in pakken geilen? Ik heb een pak van $2000 gekocht, misschien vindt ze die wel mooi.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik had zo een fraai pak gekocht van $1000, speciaal om indruk te maken op Michelle. Ga ik vervolgens op date met haar, zegt ze dat het er niet uitziet
Volgens mij wel, anders zou je het spel nooit uit kunnen spelen.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
met het uitzetten van je mobiel schuift alles even op neem ik aan ? Niet dat je dan die missie niet meer kan doen ofzo
Is wel je health weer 100%.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar wat heb je aan haar ?
Ik date nu voor 10e keer met er, ga ergens wat eten, en kom terug en ze batsen, zo eentonig
Dan kan je net zo goed gaan maffenquote:
AI bowlen tegenstander!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed gaan maffenOf gewoon een hotdog eten. Ik snap eigenlijk ook niet echt wat je aan dat daten hebt
Wat gebeurt er trouwens als je Michelle koudmaakt? Dan heb je geen last meer van haar toch?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
AI bowlen tegenstander!
Maar zoals Edwin ook al zei, ik vind michelle niet meer lief.
heb ik op de 2de date geprobeerd, maar dat lukt niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er trouwens als je Michelle koudmaakt? Dan heb je geen last meer van haar toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderaan bij die Heli Tours (helemaal onderaan dus) heb ik al tientallen heli's gejat en maar 1 keer politie achter me aan gekregen.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand trouwens waar je op het middelste eiland een helikopter kan vinden/jatten zonder dat je meteen politie achter je aan krijgt?
Gamen is belangrijker dan koninginnedag.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik begin trouwens te begrijpen hoe die Japanners zichzelf doodgamen, heb net onafgebroken 8 uur zitten spelen.... En dat terwijl ik ook bier had kunnen drinken en koniginnedag vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Deathmatch is echt lache idd.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:28 schreef BMH het volgende:
Multiplayer is leeuuuk.. Alleen die framerate.. DRAMATISCH. Soms is het echt te traag om goed te kunnen mikken. Graphics 10. mijn reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Nou, in ieder geval niet belangrijker dan bier drinken! Voor mij dan..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Onderaan bij die Heli Tours (helemaal onderaan dus) heb ik al tientallen heli's gejat en maar 1 keer politie achter me aan gekregen.
[..]
Gamen is belangrijker dan koninginnedag.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Iemand die weet of je meer kan met die pinautomaten dan alleen checken hoeveel geld je hebt? :|
Ik dacht dat je er geld op kon zetten en af kon halen.
btwVolk dat net gepind heeft beroven natuurlijk, die hebben meer geld bij zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:33 schreef merino het volgende:
voor degene die er nog niet achter was overigens, je kan minstens twee (nog niet meer geprobeerd) auto's op je parkeerplek zetten die daar dan blijven staan.
en voor degene die al wat verder zijn dan de eerste missies;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oe oe nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volk dat net gepind heeft beroven natuurlijk, die hebben meer geld bij zich.
Vreselijk iddquote:Op woensdag 30 april 2008 20:46 schreef TC03 het volgende:
Echt superirritant dat de politie steeds achter je aankomt als je ze per ongeluk aan tikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 30-04-2008 21:56:53 ]Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:58 schreef Evil_Jur het volgende:
OK, 25%, $20000, 10 uur gespeeld.
En ik zit vastDie heb ik in 1 keer gehaald gelukkig. Gewoon genoeg ammo halen en een kogelvrij vestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je ver mee komen.
hoax.. anders zou je hier een flinke spoiler weggevenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:02 schreef Merkie het volgende:
Het schijnt trouwens dat als je het spel uitgespeeld hebt je een iPhone krijgt.
Zonder kogelvrij vest lukte mij het ookquote:Op woensdag 30 april 2008 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die heb ik in 1 keer gehaald gelukkig. Gewoon genoeg ammo halen en een kogelvrij vestMoet je ver mee komen.
Voor de zekerheidquote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zonder kogelvrij vest lukte mij het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. helemaal niet doe, terwijl ik met de andere missies al doorgelopen ben tot wat ik gok wat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik ben het eens met beide punten. Je wordt echt TE vaak gebeld voor een date. En je schiet er weinig mee op.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:37 schreef Static-NL het volgende:
die realties onderhouden word echt knap irritant.
jacob, Roman, Michelle en Brucie etc. Ze bellen altijd net als ik op een missie ben of met iemand anders bezig benen woei weer een - punt tussen onze relatie.
2 vragen, hoe kun je zien hoe goed je relatie met iemand is en als die relatie op 100% zit blijft die dan daar of moet je nog steeds regelmatig met hun iets ondernemen?
Want het word knap irritant om ergens in het noorden missies te doene dan altijd helemaal naar het zuiden te moeten om met iemand iets te ondernemen.
Vindde parkeerplekken leuk maar garages waren toch handiger geweest want een paar autos zijn reeds verdwenen omdat ze niet helemaal goed stonden :/
Staat in het menu ergens. Als je relatie 100% is, maar je wilt niet afspreken met diegene zakt het wel.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:37 schreef Static-NL het volgende:
2 vragen, hoe kun je zien hoe goed je relatie met iemand is en als die relatie op 100% zit blijft die dan daar of moet je nog steeds regelmatig met hun iets ondernemen?
Want het word knap irritant om ergens in het noorden missies te doene dan altijd helemaal naar het zuiden te moeten om met iemand iets te ondernemen.
Agreed.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ben het eens met beide punten. Je wordt echt TE vaak gebeld voor een date. En je schiet er weinig mee op.
moet je op X drukken, dan moeten ze sneller gaan, en beuken ze iedereenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef Gizmo112 het volgende:
die taxi's zijn wel verrekte handig btwf...
ja heb tot nu toe nog geen optie gehad om iets te kopen en betwijfel ook dat deze in de game zitten en ik vraag me eigenlijk af waarom niet?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ben het eens met beide punten. Je wordt echt TE vaak gebeld voor een date. En je schiet er weinig mee op.
En ik had ook liever garages, op een of andere manier vond ik dat relaxter. Ik vind het ook jammer dat je geen vastgoed meer kan kopen. Hoe meer savepoints, hoe beter.
Uitvinding van de eeuw inderdaad!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef Gizmo112 het volgende:
die taxi's zijn wel verrekte handig btwf...
is het 1 savehouse per eiland ?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ja heb tot nu toe nog geen optie gehad om iets te kopen en betwijfel ook dat deze in de game zitten en ik vraag me eigenlijk af waarom niet?
Dingen kopen waren vaak verbonden met missies en je had een extra inkomsten bron. Dus waarom heeft R* dit uit de game gelaten? Aangezien iedereen die ik ken het kopen van gebouwen en bedrijven leuk vind ben ik bang dat R* dit gaat introduceren als extra content tegen betaling :/ maja we zullen zien.
En tevens is het irritant steeds een pokke eind te moeten rijden om effe te saven.
X = skip, vierkantje moet je hebben.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je op X drukken, dan moeten ze sneller gaan, en beuken ze iedereen
Ik skip altijd, anders kan ik net zo goedkoop zelf een auto pakken.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
X = skip, vierkantje moet je hebben.
Jij bent gewoon kut.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb tot nu toe bijna alle missies wel meerdere keren geretried trouwens, ben ik gewoon kut of hoe zit dat met jullie?
Maar twee geloof ik. Dat ik die Lenny om moet brengen, bij de metro.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb tot nu toe bijna alle missies wel meerdere keren geretried trouwens, ben ik gewoon kut of hoe zit dat met jullie?
Wat hij zegt. Ik heb bijna alle missies in één keer gehaald, vind het ook niet erg lastig tot nu toe.quote:
Alle missies op de eerste twee eilanden vond ik vrij makkelijk. Ik moest alleen retry-en als ik een dom foutje maakte, zoals de auto die je onopgemerkt moet volgen per ongeluk keihard beukenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat ik af en toe wel irritant vind is dat je het ook weer "uit" moet zetten. Denk je niet na, wil je weglopen, gaat Niko een beetje spastisch staan doen...quote:Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, ik zat vooral te kutten met 't coversysteem maar heb 't nu wat beter onder de knie geloof ik.
edit; En domme foutjes idd. Heb Michelle ookal van m'n motor af laten tiefen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor het eerst dronken gereden. Ik reed expres heel langzaam, maar waar het in Saints Row best goed gaat ramde ik volgens mij alle geparkeerde auto's in de straten waar ik reed.![]()
Gaat verder ook erg goed met Michelle, op de eerste date na neuk ik haar elke keer, hitsig vrouwtje.![]()
Wat overigens een beetje stom is. Ik probeer Roman echt elke minuut te bellen, maar ik krijg steeds voicemail. Vraag ik een taxi-opdracht is hij wel meteen bereikbaar, tss
En verder is het darten echt té makkelijk. Je gooit zo makkelijk 180, die achievement kan zo iedereen halen, maar dat is niet erg.
edit: Ohja, er zitten toch ook geen dingen in zoals je in de andere GTA's had? Zeg maar dat je in San Andreas hoeffijzers moest zoeken en in de buurt moest sprayen, dat heb je hier niet toch?
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:08 schreef Simsfan88 het volgende:200 duiven dood maken is een achivementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor het eerst dronken gereden. Ik reed expres heel langzaam, maar waar het in Saints Row best goed gaat ramde ik volgens mij alle geparkeerde auto's in de straten waar ik reed.![]()
Gaat verder ook erg goed met Michelle, op de eerste date na neuk ik haar elke keer, hitsig vrouwtje.![]()
Wat overigens een beetje stom is. Ik probeer Roman echt elke minuut te bellen, maar ik krijg steeds voicemail. Vraag ik een taxi-opdracht is hij wel meteen bereikbaar, tss
En verder is het darten echt té makkelijk. Je gooit zo makkelijk 180, die achievement kan zo iedereen halen, maar dat is niet erg.
edit: Ohja, er zitten toch ook geen dingen in zoals je in de andere GTA's had? Zeg maar dat je in San Andreas hoeffijzers moest zoeken en in de buurt moest sprayen, dat heb je hier niet toch?
echter ik heb pas 1 duif gezien, was op de achtbaan waar ik op was. geen aandacht aan besteed, en nu zie ik hem niet meer, en zie geen enkele andere![]()
50 "stunts" met een voertuig ook. Hier en daar liggen schansen waar je dan af moet vliegen.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
200 duiven dood maken is een achivement
echter ik heb pas 1 duif gezien, was op de achtbaan waar ik op was. geen aandacht aan besteed, en nu zie ik hem niet meer, en zie geen enkele andere
Yep. Je moet door de politieblokkade rijden/rennen en je krijgt 6 wanted starsquote:Op woensdag 30 april 2008 20:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Zijn er al mensen die het tot 6 wanted stars hebben weten te schoppen?
En is het verstandig om de Auto save aan of uit te zetten?
Ow.. ik was dat toch niet van plan....quote:Op woensdag 30 april 2008 23:39 schreef S95Sedan het volgende:
Kan je niet meer meedoen met de 100% challenge van rockstar socialclub
Die hogere sterren achtervolgingen worden echt tof.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:20 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom lukt het niemand om 3 sterren kwijt te raken ? 5 is mij ookal gelukt.
Ik heb trouwens dat boek gekocht, waar alles in elk detail staat. Waar alle duiven zijn. Voor de rest nog niet echt gebruikt, maar wel tof om te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Dan houd je op straat toch gewoon een andere taxi aan? Scheelt een hoop reistijd steeds.quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:02 schreef Static-NL het volgende:
zit nu vast bij Snow Storm.
Sterf telkens door een van die laatste agenten doordat die target lock niet goed meewerkt.
WIl ook niet echt helpen dat Roman mij 4 van de 5 keer zegt dat hij geen vrije taxi heeft.
knuppeltje in richting van volgende coverplek houden en weer op de coverknop duwen, dan rolt / springt / duikt Niko ernaar toe.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:07 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis een beetje het rollen. Als je een coversysteem maakt, doe het dan goed.
Vergeleken de San Andreas is het inderdaad poepsimpel meestal, maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik heb bijna alle missies in één keer gehaald, vind het ook niet erg lastig tot nu toe.
Dat gangster gedoe trekt me niet zo in SA. Daarom is dit deel 4, gewoon leuker voor mij ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 02:26 schreef TC03 het volgende:
En het verhaal boeit me nog steeds niet echt. Ik las overal dat het zo goed was, maar het is tot nu toe veel zwakker dan San Andreas.Cutscenes zijn btw wel erg goed. Zoveel dialogen, ook in de auto's. Verveelt geen moment.
SPOILER: Pas kijken als je klaar bent met de Elizabeth missies!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
zal morgen eens zoekenquote:Op donderdag 1 mei 2008 02:40 schreef ryangozer het volgende:
Leuk verhaal alert![]()
Ik net zo multiplayer gespeeld, die modus waarbij je niks moet zegmaar, free nogwat? naja iniedergeval ik had dankzij een paar tips van hier al gauw een heli gevonden met zon ingebouwde mitrailleur, dus ik heb zo een half uur lang achter hetzelfde gastje aan gezeten met mijn heli, echt gewoon steeds hem uitmoorden en weer opzoeken, damn wat zal hij zich kut gevoeld hebben (achtervolgt worden door een heli lijkt me niet prettig) maarja na een half uur crashte ik, dus dood, leef ik weer, zie ik ineens een heli aankomen, jahoor had hij hem dus ook gevonden, ging hij hetzelfde bij mij doen
maarja toen vond ik net een rocketlauncher en toen knalde ik hem binnen 30 seconden neer. en toen kapte multiplayer ermee helaas....
het schijnt trouwens dat je alleen tegen landgenoten speelt, dus herken jij jezelf in dit verhaal? meld het dan ff![]()
damn dat was zeker een van de leukste halve uren in mijn leven![]()
----------------------ff heel wat anders-------------------------
btw moet je eens met een heli naar het blijheidsbeeld vliegen, en dan vanboven op de 2e verdieping springen zegmaar. dan kan je naar binnen en daar binnen zal je iets heeel bijzonders (en beetje creepy) vinden. waarschijnlijk de grootste GTA easter egg ooit. het is echt iets bijzonders je moet echt ff gaan kijken![]()
me 2 kan niet meer wachten mijn geduld is wel zo n beetje op na gta in juli 2007 te hebben besteldquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef bar_rel het volgende:
Als ik hem vrijdag niet krijg ga ik de winkels wel af
in het zuiden van het 2e eiland, zit een t vormige stijger, daar staan 3 gevechtsheli'squote:Op donderdag 1 mei 2008 09:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waar kun je in multiplayer helikopters vinden?
Zelf gevonden?quote:-houd tijdens het uitstappen van een voertuig het knopje in, je doet dan ook de motor/radio/lichten uit waardoor hij nietmeer gestolen zal worden
quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:42 schreef TC03 het volgende:
Ik had trouwens een klein hallelujah-gevoel toen...SPOILER: Pas kijken als je klaar bent met de Elizabeth missies!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij werkt die soms.. Maar ik kan niet vertellen wanneer. zelf heb ik het idee dat de ene auto het wel heeft, maar de andere (dezelfde) niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
Waarom doet bij mij die TomTom stem het niet? Vergeet ik iets? Ik heb een nieuwe, luxe auto (limousine), ik zet een waypoint op de map, ik doe de radio uit, en ik zet de camera op hoodview. En krijg ik die stem niet?
kijk eens in je menu onder audio, misschien heb je hem onbewust uitgezet. in de limo zit hij 100% zeker namelijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
Waarom doet bij mij die TomTom stem het niet? Vergeet ik iets? Ik heb een nieuwe, luxe auto (limousine), ik zet een waypoint op de map, ik doe de radio uit, en ik zet de camera op hoodview. En krijg ik die stem niet?
Thanks, nu doet ie hetquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
kijk eens in je menu onder audio, misschien heb je hem onbewust uitgezet. in de limo zit hij 100% zeker namelijk
dat is om aan te geven dat de melding niet meer geld, je bent dan voorbij dat punt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:15 schreef J.Clarkson het volgende:
Soms hoor je je GPS systeem *ding, dong* zeggen in plaats van het geluidje...Zo droog om een vrouwenstem te horen zeggen: After 400 yards turn left, ding-dong!
fototoestel op je GSMquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:34 schreef Gstyles het volgende:
damn lijkt me wel vet allemaal zeg.. zo te lezen zijn er nogal wat nieuwe opties in de game.. gps en een gsm lache hoor!
Gisteren gebruikt voor die achievement, om van het ene naar het andere eiland te gaan. Zeker erg mooi gemaakt! Leuk ook die optie "Hurry". Als je op de X druk zegt Niko iets van Faster please en dan begint die gast ineens harder te rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Gebruikt verder niemand de taxi's? Geweldige toevoeging aan de game naar mijn mening!
De taxichauffeur ging bij mij zuchtten.. maar ik weet niet of er meerdere reacties zijn te vinden. Sloom is het zeker, maar na een minuut ofzo kan je ook skip gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Gisteren gebruikt voor die achievement, om van het ene naar het andere eiland te gaan. Zeker erg mooi gemaakt! Leuk ook die optie "Hurry". Als je op de X druk zegt Niko iets van Faster please en dan begint die gast ineens harder te rijden. Gaat wel sloom verder, maar inderdaad ook een leuke toevoeging.
Moet je eens in de taxi een andere radiozender opzetten.
serieus?!quote:
je kunt gelijk skip gebruiken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De taxichauffeur ging bij mij zuchtten.. maar ik weet niet of er meerdere reacties zijn te vinden. Sloom is het zeker, maar na een minuut ofzo kan je ook skip gebruiken
Ik had na 6 uur playing time Manhattan unlocked, toen zat ik op zo'n 20%. Je kan er al vrij snel naartoe dus.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef J.Herrer het volgende:
Stelletje yokels hier
Zo te lezen is iedereen al redelijk ver, ik ben zojuist voor het eerst in Bohan geweest
Zit nu bij zo'n missie waar je die Vlad moet achtervolgen, maar wil nog niet zo lukken
Sowieso heb ik niet echt haast met de missies, hoewel ik wel zo snel mogelijk op Manhattan wil zijn
Jawel, maar vergeet telkens me geld terug te halenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Gebruikt verder niemand de taxi's? Geweldige toevoeging aan de game naar mijn mening!
Jawel, als ik weer eens geen zin heb om van noord naar zuid te rijden ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb alle missies van playboy x nog niet gedaan, ik gok dat dat dat het 'roman' verhaal wat tegenhoudt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:23 schreef jorienvdherik het volgende:
lijkt me niet als je 3 eilanden al heb
zit zelf op het 2e eiland en vind het aantal gebouwen waar je naar binnen kunt flink tegevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kun je eigenlijk veel winkels en gebouwen in als je verder bent? Ik kan momenteel alleen 1 kledingzaak in, een zooi restaurants en pay 'n sprays etc.
En is er misschien een lijstje met special abilities en bij wie je die krijgt? Dan weet ik of het de moeite waard is of niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:29 schreef TC03 het volgende:
Wanneer unlock je nou de special ability van iemand? Little Jacob staat op 62% like en 87% respect, maar nog steeds niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:49 schreef Sackboy het volgende:
Oh ik heb het lijstje met special abilities al gevonden:60% wat? Respect of 'like'? Ik heb het beide al op 60% bij Jacob, maar heb nog niks. Wtf?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij klopt dit lijstje niet.
Ten percent faster with a sturdier frame
Ik kreeg een e-mail dat ik een goede match was voor 2 personen, geen idee of daar wat uit komt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:36 schreef Myers het volgende:
Kan je nog wat met die datingsite? Ik heb bij alle dames op 'date' geklikt maar niemand wil me.![]()
Weet iemand trouwens nog nummers die je kan bellen behalve 911?
Je moet paar dagen wachten en dan heb je een emailtje terugquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:36 schreef Myers het volgende:
Kan je nog wat met die datingsite? Ik heb bij alle dames op 'date' geklikt maar niemand wil me.![]()
Weet iemand trouwens nog nummers die je kan bellen behalve 911?
Nee, maar je moet met de linkerstick alleen sturen door deze naar links of naar rechts te duwen, niet naar voren of naar achter.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef Wootism het volgende:
Is het trouwens normaal dat de camera tijdens het rijden in een auto, er schuin achter hangt?
Dus dat je zeg maar links langs de auto kijkt en er niet overheen?
Als ik dit aanpas met de mijn rechter stick valt hij enkele seconden later weer terug naar links....
Het is niet storend ofzo, maar is het normaal?
Bronquote:Rockstar druk bezig met patch voor GTA IV (PS3/X360)
GTA IV krijgt te maken met een resem technische klachten. Sinds enkele dagen klagen GTA IV-gamers over vastlopers en haperingen. Zowel de PS3 als Xbox 360 hebben te maken met de problemen. Maar Rockstar heeft ondertussen laten weten dat het druk bezig is met een patch.
De game hapert of crasht volledig. Videogamer heeft daarop de helpdesk van Rockstar gecontacteerd. Zij bevestigden dat Rockstar druk bezig is met een patch.
"A patch is being worked on around the clock to address the issues. It's bound to be. We're looking into it. You will hear from us if a patch is released. A patch is usually the way it's been done."
De helpdesk gaf enkele mogelijke oplossingen mee om het probleem te omzeilen:
* GTA IV op de PS3 volledig verwijderen en opnieuw installeren. De savegame-files wel behouden.
* Trek alle kabels uit de console en zet hem gedurende 15 minuten uit.
* Speel zonder toegang tot het internet
* Zet de auto-savefunctie en de vibratie van de controller uit
het ligt er maar net aan welke missies je eerst doet hequote:Op donderdag 1 mei 2008 18:16 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Bron
Goed nieuws![]()
Ik heb nog steeds niet het 2de eiland vrijgespeeld. En ik zit toch al op ruim 23%. Volgens mij heb ik ergens wat gemist, als ik hoor dat jullie rond 20% al op het 2de eiland kunnen.
dacht ik ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:53 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen, zit pas op 11% nu. Bij Roman, Dimitri, Faustin en Little Jacob krijg ik steeds voicemail...
Oh, ik dacht dat bellen en ernaar toe gaan hetzelfde was, niet dus. Ben inmiddels weer verder.
waren ze vandaag open dan ? tis toch een feestdag ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:06 schreef Tuutje het volgende:
Weet iemand waar dat gekke spel (X360 versie) nog te koop is![]()
Vandaag bij 6 zaken geweest van FRS tot E-Plaza tot MM in Breda.
Allemaal uitverkocht!
En ja, ik weet dat ik te laat ben
die is wel moeilijk vind ikquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:29 schreef GGMM het volgende:
Net m'n eerste race gehad, met Brucie.
Fijn om eens de hele tijd eerste te rijden zonder dat je een blauw schild op je kop krijgt.
wait wut? waar is dat??quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:28 schreef Merkie het volgende:
(6 star rating krijgen door over verboden eilandje te vliegen).
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ik word gek van die sniper missie, waar je Patrick moet beschermen. Telkens schiet ik die mannetjes dood met m'n sniper en dan staat er 'patrick is in trouble, go search for him' en dan ga ik van de trappen van dat gebouw af en dan gaat hij dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
Bijenkorf (rotterdam) had 'm gisteren nog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:06 schreef Tuutje het volgende:
Weet iemand waar dat gekke spel (X360 versie) nog te koop is![]()
Vandaag bij 6 zaken geweest van FRS tot E-Plaza tot MM in Breda.
Allemaal uitverkocht!
En ja, ik weet dat ik te laat ben
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Welke 'andere gast' ? ik zal het eens proberen iig. thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//edit: gelukt, thnx.
[ Bericht 3% gewijzigd door GGMM op 01-05-2008 19:57:15 ]
Goede vraagquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef KarnSuk het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat je die Patrick moet beschermen. Moet je op het dak staan, en dan met een sniper die drugsdealers neerknallen. Maar als je ze allemaal hebt neergeknalt dat staat dat ''patrick in trouble is, find him'' en dan probeer ik 'm te zoeken, en dan staat er misson failed. Hoe hebben jullie deze missie gedaan?
wat is daarmee? ik bedoelde te vragen waar dat eilandje is waar je het over had waar je niet over heen mag vliegen blijkbaar.quote:
Heb autosave aanstaan, ben niet 1x meer terug geweest in m'n savehouse sinds het begin.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef Static-NL het volgende:
En tevens is het irritant steeds een pokke eind te moeten rijden om effe te saven.
Dat zijn die 2..... Als je ze nog niet unlocked hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wat is daarmee? ik bedoelde te vragen waar dat eilandje is waar je het over had waar je niet over heen mag vliegen blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RuttgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je health raakt weer vol.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Rutgerr het volgende:
Ok bedankt.
En wat kan je met Michelle, want ik heb nu al vaak seks met haar gehad en ze geeft me complimenten over mijn kleding, maar echt voordelen of special abilities zie ik niet.
waar zei voor dient zie je later verderop in de game wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Rutgerr het volgende:
Ok bedankt.
En wat kan je met Michelle, want ik heb nu al vaak seks met haar gehad en ze geeft me complimenten over mijn kleding, maar echt voordelen of special abilities zie ik niet.
dan moet je 3 dagen wachten en krijg je een emailtje terug.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe moet je met die vrouwen van het internet daten? Ik heb op date geklikt, maar daarna gebeurt niet veel.
kan een paar dagen duren tot je bericht krijgt. En soms laten ze niks horen (bv als ze alleen rijke vent willen en jij verre van rijk bent).quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe moet je met die vrouwen van het internet daten? Ik heb op date geklikt, maar daarna gebeurt niet veel.
niet echt.Op alle 4 de eilanden 1 safehouse.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef Tranqualizer het volgende:
Krijg je later in het spel ook nog een groter huis waar je meer dan 2 auto's kwijt kan, heb op het moment dat 2e huis.
wat heeft dat met GTA4 te makenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een offline account op me XBOX gemaakt, maar nu heb ik dus een nieuwe gemaakt met een gratis code en dus gratis een maand internet, maar nu is dus me savegame op me andere account. Wat moet ik doen?
welk verboden eilandje ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:28 schreef Merkie het volgende:
Gamerscore is 200 nu. One Man Army is heel simpel, gewoon met Brucie in een helikopter vliegen totdat je de achievement hebt (6 star rating krijgen door over verboden eilandje te vliegen). Als je de achievement hebt land je de helikopter, is Brucie blij en zijn je 6 sterren weg. ICE COLD BABY
.
ik heb me ziekgemeld op de dag van de release, ben nu nog steeds ''ziek''.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal ik me morgen ziekmelden op mijn werk?
kan goed zijn dat je xbox de krassen zit te maken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:32 schreef KarnSuk het volgende:
Kut zooi, ik heb al paar keer gehad dat m'n xbox zegt dat de disc niet clean is. Heb 'm daarna ook schoongemaakt, en toch krijg ik na aantal uur spelen weer de melding. Mijn disc zit ook onder de krassen, terwijl ik 'm nooit heb er uit gehaald. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Vind het echt kut.
Waarom heeft iedereen hier zo'n moeite mee? Ik zal ff uitleggen hoe ik hem gehaald heb:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Agiath het volgende:
Wat echt geniaal is is op die website eyefind dan die europe travels
Echt dingen als "In europe they have 31 moths en 12 days, don't be suprised when the date is 27-03-2008"
Je moet het gewoon checken haha
Je moet zijn mail checken. En je hoeft niet naar die site te gaan die op zijn laptop staat.. Dus de eerste 2 mailtjes aanklikken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Glennz het volgende:
ik moet zo'n missie doen met een ? in het midden van algonquin. waarbij je bij iemand in huis in een laptop moet kijken voor ''information'' ik ben naar die site gegaan die op zn laptop staat maar verder kom ik niet. weet iemand wat ik hier moet doen?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Glennz het volgende:
ik moet zo'n missie doen met een ? in het midden van algonquin. waarbij je bij iemand in huis in een laptop moet kijken voor ''information'' ik ben naar die site gegaan die op zn laptop staat maar verder kom ik niet. weet iemand wat ik hier moet doen?
Dat ik met 1 account wel online kan met GTA en met de andere niet. Kun ik die niet naar me andere account kopieren?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet zijn mail checken. En je hoeft niet naar die site te gaan die op zijn laptop staat.. Dus de eerste 2 mailtjes aanklikken.
Dan bel je vanzelf die vent.
Dat heb ik gedaan, alleen dan gebeurt er niets.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat ik met 1 account wel online kan met GTA en met de andere niet. Kun ik die niet naar me andere account kopieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet verwacht
Daarna nog wat over je gebouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kan nu ook missies van Elizabet doen, nog niet gedaan, ben benieuwd
En heb veel autos gezocht voor Brucie
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier zo'n moeite mee? Ik zal ff uitleggen hoe ik hem gehaald heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]Pak een politiewaggie. Bij mij stond er 2 meter voor de uitgang een politiewaggie en daarmee ben ik weggereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Bananenman het volgende:
Over snowstorm:Omg, zo'n vermoeden had ik al. Net gehaald tho:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal niet helpen om die reviewers nuchter te krijgen. Ik wil niet weten wat ze gesnoven hadden toen ze GTA IV een 10 gaven.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:04 schreef Sackboy het volgende:
Rockstar heeft wat pakketjes rondgestuurd bij de gamespers:
[ afbeelding ]
Het benadert de 10 toch wel heel wat meer dan andere spellen. Een stad die zo gigantisch is uitgewerkt, zo veel te doen. Dat kent z'n gelijke niet in andere games.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zal niet helpen om die reviewers nuchter te krijgen. Ik wil niet weten wat ze gesnoven hadden toen ze GTA IV een 10 gaven.
Het is een erg goed spel.. Maar kom op.. Echt geen 10 waard.
Ja ik ook, heb soms meer moeite met op het oog makkelijkere missie's (alles met drive-by shootingsquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:52 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft met Snow Storm. Gewoon iedereen doodschieten, coke pakken, nog een keer politeagenten dood schieten, en dan de auto pakken die je strategisch neerzet. Ik had hem zonder moeite gehaald.
[ Bericht 7% gewijzigd door PirE op 02-05-2008 00:30:27 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik deed al aan zelfcensuur!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom op lui, spoilertags! Zo moeilijk is 't niet.
Moet die playboy missie nog doen maar ik heb al een keer een keuze moeten maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Gamer_V het volgende:
Die moeilijke keuzes zijn te moeilijk.Heb nu de 2e moeten doen, de playboy keuze. Ik denk trouwens dat dit voor de meeste van jullie de 1e zal zijn, klopt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
precies,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het benadert de 10 toch wel heel wat meer dan andere spellen. Een stad die zo gigantisch is uitgewerkt, zo veel te doen. Dat kent z'n gelijke niet in andere games.
True, dat valt me inderdaad wat tegen, je kan niet veel gebouwen binnen. Het lijkt wel alsof er al dingen voorbereid zijn voor die expansion-packs. Het is ook jammer dat je weinig kan doen met je geld. Heb nu iets van 30k+ maar wat ik er mee moet, een taxi-ritje kost 50 USD maxquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:37 schreef Static-NL het volgende:
[..]
precies,
het is een erg goede game maar ik mis dingen die belooft waren (dat je in meer gebouwen naar binnen kunt) en ik miss het kopen van properties.
ben bang dat ze ons dit gaan verkopen als extra content
ongeveer 400k en zit pas op 48% en er is echt nix wat je met je geld kunt doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef PirE het volgende:
[..]
True, dat valt me inderdaad wat tegen, je kan niet veel gebouwen binnen. Het lijkt wel alsof er al dingen voorbereid zijn voor die expansion-packs. Het is ook jammer dat je weinig kan doen met je geld. Heb nu iets van 30k+ maar wat ik er mee moet, een taxi-ritje kost 50 USD max. Misschien komt dat later nog.
Maar voor de rest is het een geweldig spel
D'r wordt waarschijnlijk alleen storyline toegevoegd, al moesten ze uberhaupt nog kijken hoe en wat. Zeker geen extra eilanden enzo, stond in een interview.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:37 schreef Static-NL het volgende:
[..]
precies,
het is een erg goede game maar ik mis dingen die belooft waren (dat je in meer gebouwen naar binnen kunt) en ik miss het kopen van properties.
ben bang dat ze ons dit gaan verkopen als extra content
Bij SA had ik op een gegeven moment maximaal...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ongeveer 400k en zit pas op 48% en er is echt nix wat je met je geld kunt doen.
Wat een ontzettend boeiend filmpje, ik zie namelijk geen verschilquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:28 schreef mellowpimp het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/33469.html?ref=playerfeat
komt door Saturation,quote:
Lijkt me erg stug eerlijk gezegd, saturation heeft niets met de scherpte te maken...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:47 schreef Static-NL het volgende:
[..]
komt door Saturation,
Ik kreeg aan het begin hoofdpijn van het wazige beeld van de PS3.
Keek toen even ingame bij de beeld instellingen en heb Saturation verlaagd naar 10 en toen zag het er veel scherper uit en mijn hoofdpijn was ook weg.
Je kunt wel goed zien dat de explosies op de PS3 mooier zijn.
Ik vind het vreemd dat Genesis - Mama gedraaid wordt op een zender waar je verders alleen deathmetal hoort.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:05 schreef Opie het volgende:
Ben ik overigens de enige die zo ontzettend teleurgesteld is in de soundtrack van de game? Heel vaak als je een station opzet hoor je voor de zoveelste keer een bepaalde commercial en als er dan een plaat komt issie ruk.
Ik snap dat ze niet het voorspelbare willen doen door grote hits te kiezen als in VC en SA, maar dit is echt té obscure shit.
uhm... ja?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:05 schreef Opie het volgende:
Ben ik overigens de enige die zo ontzettend teleurgesteld is in de soundtrack van de game? Heel vaak als je een station opzet hoor je voor de zoveelste keer een bepaalde commercial en als er dan een plaat komt issie ruk.
Ik snap dat ze niet het voorspelbare willen doen door grote hits te kiezen als in VC en SA, maar dit is echt té obscure shit.
Dat is nieuw voor mij.quote:Opvallend: het fenomeen verschijnt een dag eerder vanwege het koekhappen in Franeker. 'De wereldwijde release is 24 uur vervroegd vanwege Koninginnedag,' meldt een woordvoerder van Take-Two Interactive.
Eens dit is de beste soundtrack in een game ooit. Er zit duidelijk iemand bij Rockstar die veel naar goede ambient luisterd want Journey is een en al brilliantie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
Soundtrack is júist geweldig!![]()
Electro Choc, The Journey, JNR favorieten .
Geldt ook voor de Xbox, natuurlijk. Irritant, ze zouden gewoon moeten doen dat je met alleen tappen al gaat sprinten, en dat je met de stick alleen bijstuurt (à la GoW).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat ik wel ENORM achterlijk vind (PS3versie):
Ik ren door op X te tappen, en druk met de linker analoge stick omhoog om een kant op te lopen. Dan kan je dus geen wapens wisselen omdat dat met de pijltjes moet.Al meerdere keren last van gehad in een achtervolging te voet.
Juist!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Xbox, natuurlijk. Irritant, ze zouden gewoon moeten doen dat je met alleen tappen al gaat sprinten, en dat je met de stick alleen bijstuurt (à la GoW).
Ik merk nu wel dat mijn vriendin op dit moment geen voorrang krijgtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:47 schreef DaMook het volgende:
Ik heb het echt nog maar weinig gespeeld sinds ik hem heb. Iedereen hier heeft er echt fulltime aan gezeten en ik hooguit 3 uurtjes
. Wel tof spel , maar mijn bijna vriendin heeft voorang
.
Mjah vriendin en bijna vriendinquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik merk nu wel dat mijn vriendin op dit moment geen voorrang krijgt
Ow die moet je dood maken?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
200 duiven dood maken is een achivement
echter ik heb pas 1 duif gezien, was op de achtbaan waar ik op was. geen aandacht aan besteed, en nu zie ik hem niet meer, en zie geen enkele andere
Op gtagames zijn al heleboel kaartjes van waar je alles kan vinden, ook voor die Flying Rats: http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ow die moet je dood maken?
Ik vond ze al zo raar er uit zien
had ik ook, bij mij kwam het dat ik hem belde om te gaan darten ofzo. en we zijn wezen bowlen. je moet dus echt de activiteit doen wat je met hem telefonisch hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben op stap met roman, en nu blijft die bij me,![]()
hij zegt maar niet breng me naar huis
Ach, die OP is ook al zo oud, daar kloppen heel veel dingen niet van. Deze bijvoorbeeld ook niet:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:00 schreef mellowpimp het volgende:
Volgens mij klopt dit niet meer wat in de OP staat, als ik het mis, let me know
Feiten:
# Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
# GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
# Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren
jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:53 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
had ik ook, bij mij kwam het dat ik hem belde om te gaan darten ofzo. en we zijn wezen bowlen. je moet dus echt de activiteit doen wat je met hem telefonisch hebt afgesproken.
Brandtrappen is me ook nog niet gelukt, alleen als ik er van bovenaf op spring, maar ik kan me niet vastgrijpen aan de onderkant.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:00 schreef mellowpimp het volgende:
Volgens mij klopt dit niet meer wat in de OP staat, als ik het mis, let me know
Feiten:
# Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
# GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
# Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren
geloof me, je word nog zieker van derquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jauit eindelijk was hij met een politie achtervolging naar het ziekenhuis
en ik ging ook dood, toen hem opgehaald van ziekenhuis en toen was het klaar
maar wat heb je nu aan michelle, word ziek van der,
ook loopt ze te zeiken dat ik met elizabeth werk
gast speel nog ff door !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
ja maar je kan der toch ook gewoon negeren ?
Dat is vanaf het begin al zó duidelijk en voorspelbaar....quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
gast speel nog ff door !
en dan weet je meteen wat voor verhaal er achter haar zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |