Niet specifiek.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:08 schreef Sackboy het volgende:
De TT doelt op de keuze tussen Champions League voetbal kijken of GTA IV spelen neem ik aan?
Ik had zo een fraai pak gekocht van $1000, speciaal om indruk te maken op Michelle. Ga ik vervolgens op date met haar, zegt ze dat het er niet uitzietquote:Op woensdag 30 april 2008 19:16 schreef -Mo- het volgende:
Twee van de drie kledingwinkels in Manhattan zijn gewoon precies hetzelfde?
Wat een kuthoer, hoe kan ze nou níet op mannen in pakken geilen? Ik heb een pak van $2000 gekocht, misschien vindt ze die wel mooi.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik had zo een fraai pak gekocht van $1000, speciaal om indruk te maken op Michelle. Ga ik vervolgens op date met haar, zegt ze dat het er niet uitziet
Volgens mij wel, anders zou je het spel nooit uit kunnen spelen.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:25 schreef jorienvdherik het volgende:
met het uitzetten van je mobiel schuift alles even op neem ik aan ? Niet dat je dan die missie niet meer kan doen ofzo
Is wel je health weer 100%.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar wat heb je aan haar ?
Ik date nu voor 10e keer met er, ga ergens wat eten, en kom terug en ze batsen, zo eentonig
Dan kan je net zo goed gaan maffenquote:
AI bowlen tegenstander!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed gaan maffenOf gewoon een hotdog eten. Ik snap eigenlijk ook niet echt wat je aan dat daten hebt
Wat gebeurt er trouwens als je Michelle koudmaakt? Dan heb je geen last meer van haar toch?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
AI bowlen tegenstander!
Maar zoals Edwin ook al zei, ik vind michelle niet meer lief.
heb ik op de 2de date geprobeerd, maar dat lukt niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 19:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat gebeurt er trouwens als je Michelle koudmaakt? Dan heb je geen last meer van haar toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderaan bij die Heli Tours (helemaal onderaan dus) heb ik al tientallen heli's gejat en maar 1 keer politie achter me aan gekregen.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:07 schreef Sackboy het volgende:
Weet iemand trouwens waar je op het middelste eiland een helikopter kan vinden/jatten zonder dat je meteen politie achter je aan krijgt?
Gamen is belangrijker dan koninginnedag.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:21 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik begin trouwens te begrijpen hoe die Japanners zichzelf doodgamen, heb net onafgebroken 8 uur zitten spelen.... En dat terwijl ik ook bier had kunnen drinken en koniginnedag vieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Deathmatch is echt lache idd.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:28 schreef BMH het volgende:
Multiplayer is leeuuuk.. Alleen die framerate.. DRAMATISCH. Soms is het echt te traag om goed te kunnen mikken. Graphics 10. mijn reet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
Nou, in ieder geval niet belangrijker dan bier drinken! Voor mij dan..quote:Op woensdag 30 april 2008 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Onderaan bij die Heli Tours (helemaal onderaan dus) heb ik al tientallen heli's gejat en maar 1 keer politie achter me aan gekregen.
[..]
Gamen is belangrijker dan koninginnedag.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Iemand die weet of je meer kan met die pinautomaten dan alleen checken hoeveel geld je hebt? :|
Ik dacht dat je er geld op kon zetten en af kon halen.
btwVolk dat net gepind heeft beroven natuurlijk, die hebben meer geld bij zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:33 schreef merino het volgende:
voor degene die er nog niet achter was overigens, je kan minstens twee (nog niet meer geprobeerd) auto's op je parkeerplek zetten die daar dan blijven staan.
en voor degene die al wat verder zijn dan de eerste missies;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oe oe nog niet aan gedacht.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Volk dat net gepind heeft beroven natuurlijk, die hebben meer geld bij zich.
Vreselijk iddquote:Op woensdag 30 april 2008 20:46 schreef TC03 het volgende:
Echt superirritant dat de politie steeds achter je aankomt als je ze per ongeluk aan tikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TC03 op 30-04-2008 21:56:53 ]Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op woensdag 30 april 2008 19:58 schreef Evil_Jur het volgende:
OK, 25%, $20000, 10 uur gespeeld.
En ik zit vastDie heb ik in 1 keer gehaald gelukkig. Gewoon genoeg ammo halen en een kogelvrij vestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je ver mee komen.
hoax.. anders zou je hier een flinke spoiler weggevenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:02 schreef Merkie het volgende:
Het schijnt trouwens dat als je het spel uitgespeeld hebt je een iPhone krijgt.
Zonder kogelvrij vest lukte mij het ookquote:Op woensdag 30 april 2008 22:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die heb ik in 1 keer gehaald gelukkig. Gewoon genoeg ammo halen en een kogelvrij vestMoet je ver mee komen.
Voor de zekerheidquote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zonder kogelvrij vest lukte mij het ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. helemaal niet doe, terwijl ik met de andere missies al doorgelopen ben tot wat ik gok wat deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Ik ben het eens met beide punten. Je wordt echt TE vaak gebeld voor een date. En je schiet er weinig mee op.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:37 schreef Static-NL het volgende:
die realties onderhouden word echt knap irritant.
jacob, Roman, Michelle en Brucie etc. Ze bellen altijd net als ik op een missie ben of met iemand anders bezig benen woei weer een - punt tussen onze relatie.
2 vragen, hoe kun je zien hoe goed je relatie met iemand is en als die relatie op 100% zit blijft die dan daar of moet je nog steeds regelmatig met hun iets ondernemen?
Want het word knap irritant om ergens in het noorden missies te doene dan altijd helemaal naar het zuiden te moeten om met iemand iets te ondernemen.
Vindde parkeerplekken leuk maar garages waren toch handiger geweest want een paar autos zijn reeds verdwenen omdat ze niet helemaal goed stonden :/
Staat in het menu ergens. Als je relatie 100% is, maar je wilt niet afspreken met diegene zakt het wel.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:37 schreef Static-NL het volgende:
2 vragen, hoe kun je zien hoe goed je relatie met iemand is en als die relatie op 100% zit blijft die dan daar of moet je nog steeds regelmatig met hun iets ondernemen?
Want het word knap irritant om ergens in het noorden missies te doene dan altijd helemaal naar het zuiden te moeten om met iemand iets te ondernemen.
Agreed.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ben het eens met beide punten. Je wordt echt TE vaak gebeld voor een date. En je schiet er weinig mee op.
moet je op X drukken, dan moeten ze sneller gaan, en beuken ze iedereenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef Gizmo112 het volgende:
die taxi's zijn wel verrekte handig btwf...
ja heb tot nu toe nog geen optie gehad om iets te kopen en betwijfel ook dat deze in de game zitten en ik vraag me eigenlijk af waarom niet?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ben het eens met beide punten. Je wordt echt TE vaak gebeld voor een date. En je schiet er weinig mee op.
En ik had ook liever garages, op een of andere manier vond ik dat relaxter. Ik vind het ook jammer dat je geen vastgoed meer kan kopen. Hoe meer savepoints, hoe beter.
Uitvinding van de eeuw inderdaad!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:39 schreef Gizmo112 het volgende:
die taxi's zijn wel verrekte handig btwf...
is het 1 savehouse per eiland ?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ja heb tot nu toe nog geen optie gehad om iets te kopen en betwijfel ook dat deze in de game zitten en ik vraag me eigenlijk af waarom niet?
Dingen kopen waren vaak verbonden met missies en je had een extra inkomsten bron. Dus waarom heeft R* dit uit de game gelaten? Aangezien iedereen die ik ken het kopen van gebouwen en bedrijven leuk vind ben ik bang dat R* dit gaat introduceren als extra content tegen betaling :/ maja we zullen zien.
En tevens is het irritant steeds een pokke eind te moeten rijden om effe te saven.
X = skip, vierkantje moet je hebben.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je op X drukken, dan moeten ze sneller gaan, en beuken ze iedereen
Ik skip altijd, anders kan ik net zo goedkoop zelf een auto pakken.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
X = skip, vierkantje moet je hebben.
Jij bent gewoon kut.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb tot nu toe bijna alle missies wel meerdere keren geretried trouwens, ben ik gewoon kut of hoe zit dat met jullie?
Maar twee geloof ik. Dat ik die Lenny om moet brengen, bij de metro.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb tot nu toe bijna alle missies wel meerdere keren geretried trouwens, ben ik gewoon kut of hoe zit dat met jullie?
Wat hij zegt. Ik heb bijna alle missies in één keer gehaald, vind het ook niet erg lastig tot nu toe.quote:
Alle missies op de eerste twee eilanden vond ik vrij makkelijk. Ik moest alleen retry-en als ik een dom foutje maakte, zoals de auto die je onopgemerkt moet volgen per ongeluk keihard beukenquote:Op woensdag 30 april 2008 22:56 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat ik af en toe wel irritant vind is dat je het ook weer "uit" moet zetten. Denk je niet na, wil je weglopen, gaat Niko een beetje spastisch staan doen...quote:Op woensdag 30 april 2008 23:03 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hm, ik zat vooral te kutten met 't coversysteem maar heb 't nu wat beter onder de knie geloof ik.
edit; En domme foutjes idd. Heb Michelle ookal van m'n motor af laten tiefen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor het eerst dronken gereden. Ik reed expres heel langzaam, maar waar het in Saints Row best goed gaat ramde ik volgens mij alle geparkeerde auto's in de straten waar ik reed.![]()
Gaat verder ook erg goed met Michelle, op de eerste date na neuk ik haar elke keer, hitsig vrouwtje.![]()
Wat overigens een beetje stom is. Ik probeer Roman echt elke minuut te bellen, maar ik krijg steeds voicemail. Vraag ik een taxi-opdracht is hij wel meteen bereikbaar, tss
En verder is het darten echt té makkelijk. Je gooit zo makkelijk 180, die achievement kan zo iedereen halen, maar dat is niet erg.
edit: Ohja, er zitten toch ook geen dingen in zoals je in de andere GTA's had? Zeg maar dat je in San Andreas hoeffijzers moest zoeken en in de buurt moest sprayen, dat heb je hier niet toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |