knuppeltje in richting van volgende coverplek houden en weer op de coverknop duwen, dan rolt / springt / duikt Niko ernaar toe.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:07 schreef Gamer_V het volgende:
Ik mis een beetje het rollen. Als je een coversysteem maakt, doe het dan goed.
Vergeleken de San Andreas is het inderdaad poepsimpel meestal, maar dat vind ik niet zo erg.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik heb bijna alle missies in één keer gehaald, vind het ook niet erg lastig tot nu toe.
Dat gangster gedoe trekt me niet zo in SA. Daarom is dit deel 4, gewoon leuker voor mij ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 02:26 schreef TC03 het volgende:
En het verhaal boeit me nog steeds niet echt. Ik las overal dat het zo goed was, maar het is tot nu toe veel zwakker dan San Andreas.Cutscenes zijn btw wel erg goed. Zoveel dialogen, ook in de auto's. Verveelt geen moment.
SPOILER: Pas kijken als je klaar bent met de Elizabeth missies!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
zal morgen eens zoekenquote:Op donderdag 1 mei 2008 02:40 schreef ryangozer het volgende:
Leuk verhaal alert![]()
Ik net zo multiplayer gespeeld, die modus waarbij je niks moet zegmaar, free nogwat? naja iniedergeval ik had dankzij een paar tips van hier al gauw een heli gevonden met zon ingebouwde mitrailleur, dus ik heb zo een half uur lang achter hetzelfde gastje aan gezeten met mijn heli, echt gewoon steeds hem uitmoorden en weer opzoeken, damn wat zal hij zich kut gevoeld hebben (achtervolgt worden door een heli lijkt me niet prettig) maarja na een half uur crashte ik, dus dood, leef ik weer, zie ik ineens een heli aankomen, jahoor had hij hem dus ook gevonden, ging hij hetzelfde bij mij doen
maarja toen vond ik net een rocketlauncher en toen knalde ik hem binnen 30 seconden neer. en toen kapte multiplayer ermee helaas....
het schijnt trouwens dat je alleen tegen landgenoten speelt, dus herken jij jezelf in dit verhaal? meld het dan ff![]()
damn dat was zeker een van de leukste halve uren in mijn leven![]()
----------------------ff heel wat anders-------------------------
btw moet je eens met een heli naar het blijheidsbeeld vliegen, en dan vanboven op de 2e verdieping springen zegmaar. dan kan je naar binnen en daar binnen zal je iets heeel bijzonders (en beetje creepy) vinden. waarschijnlijk de grootste GTA easter egg ooit. het is echt iets bijzonders je moet echt ff gaan kijken![]()
me 2 kan niet meer wachten mijn geduld is wel zo n beetje op na gta in juli 2007 te hebben besteldquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:09 schreef bar_rel het volgende:
Als ik hem vrijdag niet krijg ga ik de winkels wel af
in het zuiden van het 2e eiland, zit een t vormige stijger, daar staan 3 gevechtsheli'squote:Op donderdag 1 mei 2008 09:57 schreef Klopkoek het volgende:
Waar kun je in multiplayer helikopters vinden?
Zelf gevonden?quote:-houd tijdens het uitstappen van een voertuig het knopje in, je doet dan ook de motor/radio/lichten uit waardoor hij nietmeer gestolen zal worden
quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:42 schreef TC03 het volgende:
Ik had trouwens een klein hallelujah-gevoel toen...SPOILER: Pas kijken als je klaar bent met de Elizabeth missies!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij werkt die soms.. Maar ik kan niet vertellen wanneer. zelf heb ik het idee dat de ene auto het wel heeft, maar de andere (dezelfde) niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
Waarom doet bij mij die TomTom stem het niet? Vergeet ik iets? Ik heb een nieuwe, luxe auto (limousine), ik zet een waypoint op de map, ik doe de radio uit, en ik zet de camera op hoodview. En krijg ik die stem niet?
kijk eens in je menu onder audio, misschien heb je hem onbewust uitgezet. in de limo zit hij 100% zeker namelijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:42 schreef Sackboy het volgende:
Waarom doet bij mij die TomTom stem het niet? Vergeet ik iets? Ik heb een nieuwe, luxe auto (limousine), ik zet een waypoint op de map, ik doe de radio uit, en ik zet de camera op hoodview. En krijg ik die stem niet?
Thanks, nu doet ie hetquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:12 schreef ryangozer het volgende:
[..]
kijk eens in je menu onder audio, misschien heb je hem onbewust uitgezet. in de limo zit hij 100% zeker namelijk
dat is om aan te geven dat de melding niet meer geld, je bent dan voorbij dat punt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:15 schreef J.Clarkson het volgende:
Soms hoor je je GPS systeem *ding, dong* zeggen in plaats van het geluidje...Zo droog om een vrouwenstem te horen zeggen: After 400 yards turn left, ding-dong!
fototoestel op je GSMquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:34 schreef Gstyles het volgende:
damn lijkt me wel vet allemaal zeg.. zo te lezen zijn er nogal wat nieuwe opties in de game.. gps en een gsm lache hoor!
Gisteren gebruikt voor die achievement, om van het ene naar het andere eiland te gaan. Zeker erg mooi gemaakt! Leuk ook die optie "Hurry". Als je op de X druk zegt Niko iets van Faster please en dan begint die gast ineens harder te rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Gebruikt verder niemand de taxi's? Geweldige toevoeging aan de game naar mijn mening!
De taxichauffeur ging bij mij zuchtten.. maar ik weet niet of er meerdere reacties zijn te vinden. Sloom is het zeker, maar na een minuut ofzo kan je ook skip gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Gisteren gebruikt voor die achievement, om van het ene naar het andere eiland te gaan. Zeker erg mooi gemaakt! Leuk ook die optie "Hurry". Als je op de X druk zegt Niko iets van Faster please en dan begint die gast ineens harder te rijden. Gaat wel sloom verder, maar inderdaad ook een leuke toevoeging.
Moet je eens in de taxi een andere radiozender opzetten.
serieus?!quote:
je kunt gelijk skip gebruiken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De taxichauffeur ging bij mij zuchtten.. maar ik weet niet of er meerdere reacties zijn te vinden. Sloom is het zeker, maar na een minuut ofzo kan je ook skip gebruiken
Ik had na 6 uur playing time Manhattan unlocked, toen zat ik op zo'n 20%. Je kan er al vrij snel naartoe dus.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef J.Herrer het volgende:
Stelletje yokels hier
Zo te lezen is iedereen al redelijk ver, ik ben zojuist voor het eerst in Bohan geweest
Zit nu bij zo'n missie waar je die Vlad moet achtervolgen, maar wil nog niet zo lukken
Sowieso heb ik niet echt haast met de missies, hoewel ik wel zo snel mogelijk op Manhattan wil zijn
Jawel, maar vergeet telkens me geld terug te halenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Gebruikt verder niemand de taxi's? Geweldige toevoeging aan de game naar mijn mening!
Jawel, als ik weer eens geen zin heb om van noord naar zuid te rijden ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb alle missies van playboy x nog niet gedaan, ik gok dat dat dat het 'roman' verhaal wat tegenhoudt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:23 schreef jorienvdherik het volgende:
lijkt me niet als je 3 eilanden al heb
zit zelf op het 2e eiland en vind het aantal gebouwen waar je naar binnen kunt flink tegevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kun je eigenlijk veel winkels en gebouwen in als je verder bent? Ik kan momenteel alleen 1 kledingzaak in, een zooi restaurants en pay 'n sprays etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is er misschien een lijstje met special abilities en bij wie je die krijgt? Dan weet ik of het de moeite waard is of niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:29 schreef TC03 het volgende:
Wanneer unlock je nou de special ability van iemand? Little Jacob staat op 62% like en 87% respect, maar nog steeds niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |