fototoestel op je GSMquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:34 schreef Gstyles het volgende:
damn lijkt me wel vet allemaal zeg.. zo te lezen zijn er nogal wat nieuwe opties in de game.. gps en een gsm lache hoor!
Gisteren gebruikt voor die achievement, om van het ene naar het andere eiland te gaan. Zeker erg mooi gemaakt! Leuk ook die optie "Hurry". Als je op de X druk zegt Niko iets van Faster please en dan begint die gast ineens harder te rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Gebruikt verder niemand de taxi's? Geweldige toevoeging aan de game naar mijn mening!
De taxichauffeur ging bij mij zuchtten.. maar ik weet niet of er meerdere reacties zijn te vinden. Sloom is het zeker, maar na een minuut ofzo kan je ook skip gebruikenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:53 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Gisteren gebruikt voor die achievement, om van het ene naar het andere eiland te gaan. Zeker erg mooi gemaakt! Leuk ook die optie "Hurry". Als je op de X druk zegt Niko iets van Faster please en dan begint die gast ineens harder te rijden. Gaat wel sloom verder, maar inderdaad ook een leuke toevoeging.
Moet je eens in de taxi een andere radiozender opzetten.
serieus?!quote:
je kunt gelijk skip gebruiken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De taxichauffeur ging bij mij zuchtten.. maar ik weet niet of er meerdere reacties zijn te vinden. Sloom is het zeker, maar na een minuut ofzo kan je ook skip gebruiken
Ik had na 6 uur playing time Manhattan unlocked, toen zat ik op zo'n 20%. Je kan er al vrij snel naartoe dus.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef J.Herrer het volgende:
Stelletje yokels hier
Zo te lezen is iedereen al redelijk ver, ik ben zojuist voor het eerst in Bohan geweest
Zit nu bij zo'n missie waar je die Vlad moet achtervolgen, maar wil nog niet zo lukken
Sowieso heb ik niet echt haast met de missies, hoewel ik wel zo snel mogelijk op Manhattan wil zijn
Jawel, maar vergeet telkens me geld terug te halenquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Gebruikt verder niemand de taxi's? Geweldige toevoeging aan de game naar mijn mening!
Jawel, als ik weer eens geen zin heb om van noord naar zuid te rijden ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 11:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb alle missies van playboy x nog niet gedaan, ik gok dat dat dat het 'roman' verhaal wat tegenhoudt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 01:23 schreef jorienvdherik het volgende:
lijkt me niet als je 3 eilanden al heb
zit zelf op het 2e eiland en vind het aantal gebouwen waar je naar binnen kunt flink tegevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kun je eigenlijk veel winkels en gebouwen in als je verder bent? Ik kan momenteel alleen 1 kledingzaak in, een zooi restaurants en pay 'n sprays etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is er misschien een lijstje met special abilities en bij wie je die krijgt? Dan weet ik of het de moeite waard is of niet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:29 schreef TC03 het volgende:
Wanneer unlock je nou de special ability van iemand? Little Jacob staat op 62% like en 87% respect, maar nog steeds niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |