True, dat valt me inderdaad wat tegen, je kan niet veel gebouwen binnen. Het lijkt wel alsof er al dingen voorbereid zijn voor die expansion-packs. Het is ook jammer dat je weinig kan doen met je geld. Heb nu iets van 30k+ maar wat ik er mee moet, een taxi-ritje kost 50 USD maxquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:37 schreef Static-NL het volgende:
[..]
precies,
het is een erg goede game maar ik mis dingen die belooft waren (dat je in meer gebouwen naar binnen kunt) en ik miss het kopen van properties.
ben bang dat ze ons dit gaan verkopen als extra content
ongeveer 400k en zit pas op 48% en er is echt nix wat je met je geld kunt doen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:48 schreef PirE het volgende:
[..]
True, dat valt me inderdaad wat tegen, je kan niet veel gebouwen binnen. Het lijkt wel alsof er al dingen voorbereid zijn voor die expansion-packs. Het is ook jammer dat je weinig kan doen met je geld. Heb nu iets van 30k+ maar wat ik er mee moet, een taxi-ritje kost 50 USD max. Misschien komt dat later nog.
Maar voor de rest is het een geweldig spel
D'r wordt waarschijnlijk alleen storyline toegevoegd, al moesten ze uberhaupt nog kijken hoe en wat. Zeker geen extra eilanden enzo, stond in een interview.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:37 schreef Static-NL het volgende:
[..]
precies,
het is een erg goede game maar ik mis dingen die belooft waren (dat je in meer gebouwen naar binnen kunt) en ik miss het kopen van properties.
ben bang dat ze ons dit gaan verkopen als extra content
Bij SA had ik op een gegeven moment maximaal...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:10 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ongeveer 400k en zit pas op 48% en er is echt nix wat je met je geld kunt doen.
Wat een ontzettend boeiend filmpje, ik zie namelijk geen verschilquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:28 schreef mellowpimp het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/33469.html?ref=playerfeat
komt door Saturation,quote:
Lijkt me erg stug eerlijk gezegd, saturation heeft niets met de scherpte te maken...quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:47 schreef Static-NL het volgende:
[..]
komt door Saturation,
Ik kreeg aan het begin hoofdpijn van het wazige beeld van de PS3.
Keek toen even ingame bij de beeld instellingen en heb Saturation verlaagd naar 10 en toen zag het er veel scherper uit en mijn hoofdpijn was ook weg.
Je kunt wel goed zien dat de explosies op de PS3 mooier zijn.
Ik vind het vreemd dat Genesis - Mama gedraaid wordt op een zender waar je verders alleen deathmetal hoort.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:05 schreef Opie het volgende:
Ben ik overigens de enige die zo ontzettend teleurgesteld is in de soundtrack van de game? Heel vaak als je een station opzet hoor je voor de zoveelste keer een bepaalde commercial en als er dan een plaat komt issie ruk.
Ik snap dat ze niet het voorspelbare willen doen door grote hits te kiezen als in VC en SA, maar dit is echt té obscure shit.
uhm... ja?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:05 schreef Opie het volgende:
Ben ik overigens de enige die zo ontzettend teleurgesteld is in de soundtrack van de game? Heel vaak als je een station opzet hoor je voor de zoveelste keer een bepaalde commercial en als er dan een plaat komt issie ruk.
Ik snap dat ze niet het voorspelbare willen doen door grote hits te kiezen als in VC en SA, maar dit is echt té obscure shit.
Dat is nieuw voor mij.quote:Opvallend: het fenomeen verschijnt een dag eerder vanwege het koekhappen in Franeker. 'De wereldwijde release is 24 uur vervroegd vanwege Koninginnedag,' meldt een woordvoerder van Take-Two Interactive.
Eens dit is de beste soundtrack in een game ooit. Er zit duidelijk iemand bij Rockstar die veel naar goede ambient luisterd want Journey is een en al brilliantie.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 02:20 schreef Evil_Koekje het volgende:
Soundtrack is júist geweldig!![]()
Electro Choc, The Journey, JNR favorieten .
Geldt ook voor de Xbox, natuurlijk. Irritant, ze zouden gewoon moeten doen dat je met alleen tappen al gaat sprinten, en dat je met de stick alleen bijstuurt (à la GoW).quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:35 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wat ik wel ENORM achterlijk vind (PS3versie):
Ik ren door op X te tappen, en druk met de linker analoge stick omhoog om een kant op te lopen. Dan kan je dus geen wapens wisselen omdat dat met de pijltjes moet.Al meerdere keren last van gehad in een achtervolging te voet.
Juist!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geldt ook voor de Xbox, natuurlijk. Irritant, ze zouden gewoon moeten doen dat je met alleen tappen al gaat sprinten, en dat je met de stick alleen bijstuurt (à la GoW).
Ik merk nu wel dat mijn vriendin op dit moment geen voorrang krijgtquote:Op vrijdag 2 mei 2008 08:47 schreef DaMook het volgende:
Ik heb het echt nog maar weinig gespeeld sinds ik hem heb. Iedereen hier heeft er echt fulltime aan gezeten en ik hooguit 3 uurtjes
. Wel tof spel , maar mijn bijna vriendin heeft voorang
.
Mjah vriendin en bijna vriendinquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik merk nu wel dat mijn vriendin op dit moment geen voorrang krijgt
Ow die moet je dood maken?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
200 duiven dood maken is een achivement
echter ik heb pas 1 duif gezien, was op de achtbaan waar ik op was. geen aandacht aan besteed, en nu zie ik hem niet meer, en zie geen enkele andere
Op gtagames zijn al heleboel kaartjes van waar je alles kan vinden, ook voor die Flying Rats: http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rats_%28GTA_IV%29quote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ow die moet je dood maken?
Ik vond ze al zo raar er uit zien
had ik ook, bij mij kwam het dat ik hem belde om te gaan darten ofzo. en we zijn wezen bowlen. je moet dus echt de activiteit doen wat je met hem telefonisch hebt afgesproken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ben op stap met roman, en nu blijft die bij me,![]()
hij zegt maar niet breng me naar huis
Ach, die OP is ook al zo oud, daar kloppen heel veel dingen niet van. Deze bijvoorbeeld ook niet:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:00 schreef mellowpimp het volgende:
Volgens mij klopt dit niet meer wat in de OP staat, als ik het mis, let me know
Feiten:
# Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
# GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
# Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren
jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:53 schreef mellowpimp het volgende:
[..]
had ik ook, bij mij kwam het dat ik hem belde om te gaan darten ofzo. en we zijn wezen bowlen. je moet dus echt de activiteit doen wat je met hem telefonisch hebt afgesproken.
Brandtrappen is me ook nog niet gelukt, alleen als ik er van bovenaf op spring, maar ik kan me niet vastgrijpen aan de onderkant.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:00 schreef mellowpimp het volgende:
Volgens mij klopt dit niet meer wat in de OP staat, als ik het mis, let me know
Feiten:
# Niko kan in telefoonpalen en op brandtrappen klimmen.
# GTA IV bevat nadat het spel eenmaal gestart is geen laadschermen meer, zelfs niet bij het betreden van een interieur.
# Het is mogelijk om de kofferbak van je auto te openen, en dus waarschijnlijk ook om er dingen in te vervoeren
geloof me, je word nog zieker van derquote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
jauit eindelijk was hij met een politie achtervolging naar het ziekenhuis
en ik ging ook dood, toen hem opgehaald van ziekenhuis en toen was het klaar
maar wat heb je nu aan michelle, word ziek van der,
ook loopt ze te zeiken dat ik met elizabeth werk
gast speel nog ff door !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:22 schreef jorienvdherik het volgende:
ja maar je kan der toch ook gewoon negeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |