Goede vraagquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef KarnSuk het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat je die Patrick moet beschermen. Moet je op het dak staan, en dan met een sniper die drugsdealers neerknallen. Maar als je ze allemaal hebt neergeknalt dat staat dat ''patrick in trouble is, find him'' en dan probeer ik 'm te zoeken, en dan staat er misson failed. Hoe hebben jullie deze missie gedaan?
wat is daarmee? ik bedoelde te vragen waar dat eilandje is waar je het over had waar je niet over heen mag vliegen blijkbaar.quote:
Heb autosave aanstaan, ben niet 1x meer terug geweest in m'n savehouse sinds het begin.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef Static-NL het volgende:
En tevens is het irritant steeds een pokke eind te moeten rijden om effe te saven.
Dat zijn die 2..... Als je ze nog niet unlocked hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wat is daarmee? ik bedoelde te vragen waar dat eilandje is waar je het over had waar je niet over heen mag vliegen blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RuttgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je health raakt weer vol.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Rutgerr het volgende:
Ok bedankt.
En wat kan je met Michelle, want ik heb nu al vaak seks met haar gehad en ze geeft me complimenten over mijn kleding, maar echt voordelen of special abilities zie ik niet.
waar zei voor dient zie je later verderop in de game wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Rutgerr het volgende:
Ok bedankt.
En wat kan je met Michelle, want ik heb nu al vaak seks met haar gehad en ze geeft me complimenten over mijn kleding, maar echt voordelen of special abilities zie ik niet.
dan moet je 3 dagen wachten en krijg je een emailtje terug.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe moet je met die vrouwen van het internet daten? Ik heb op date geklikt, maar daarna gebeurt niet veel.
kan een paar dagen duren tot je bericht krijgt. En soms laten ze niks horen (bv als ze alleen rijke vent willen en jij verre van rijk bent).quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe moet je met die vrouwen van het internet daten? Ik heb op date geklikt, maar daarna gebeurt niet veel.
niet echt.Op alle 4 de eilanden 1 safehouse.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef Tranqualizer het volgende:
Krijg je later in het spel ook nog een groter huis waar je meer dan 2 auto's kwijt kan, heb op het moment dat 2e huis.
wat heeft dat met GTA4 te makenquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een offline account op me XBOX gemaakt, maar nu heb ik dus een nieuwe gemaakt met een gratis code en dus gratis een maand internet, maar nu is dus me savegame op me andere account. Wat moet ik doen?
welk verboden eilandje ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:28 schreef Merkie het volgende:
Gamerscore is 200 nu. One Man Army is heel simpel, gewoon met Brucie in een helikopter vliegen totdat je de achievement hebt (6 star rating krijgen door over verboden eilandje te vliegen). Als je de achievement hebt land je de helikopter, is Brucie blij en zijn je 6 sterren weg. ICE COLD BABY
.
ik heb me ziekgemeld op de dag van de release, ben nu nog steeds ''ziek''.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal ik me morgen ziekmelden op mijn werk?
kan goed zijn dat je xbox de krassen zit te maken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:32 schreef KarnSuk het volgende:
Kut zooi, ik heb al paar keer gehad dat m'n xbox zegt dat de disc niet clean is. Heb 'm daarna ook schoongemaakt, en toch krijg ik na aantal uur spelen weer de melding. Mijn disc zit ook onder de krassen, terwijl ik 'm nooit heb er uit gehaald. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Vind het echt kut.
Waarom heeft iedereen hier zo'n moeite mee? Ik zal ff uitleggen hoe ik hem gehaald heb:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Agiath het volgende:
Wat echt geniaal is is op die website eyefind dan die europe travels
Echt dingen als "In europe they have 31 moths en 12 days, don't be suprised when the date is 27-03-2008"
Je moet het gewoon checken haha
Je moet zijn mail checken. En je hoeft niet naar die site te gaan die op zijn laptop staat.. Dus de eerste 2 mailtjes aanklikken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Glennz het volgende:
ik moet zo'n missie doen met een ? in het midden van algonquin. waarbij je bij iemand in huis in een laptop moet kijken voor ''information'' ik ben naar die site gegaan die op zn laptop staat maar verder kom ik niet. weet iemand wat ik hier moet doen?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Glennz het volgende:
ik moet zo'n missie doen met een ? in het midden van algonquin. waarbij je bij iemand in huis in een laptop moet kijken voor ''information'' ik ben naar die site gegaan die op zn laptop staat maar verder kom ik niet. weet iemand wat ik hier moet doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ik met 1 account wel online kan met GTA en met de andere niet. Kun ik die niet naar me andere account kopieren?quote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet zijn mail checken. En je hoeft niet naar die site te gaan die op zijn laptop staat.. Dus de eerste 2 mailtjes aanklikken.
Dan bel je vanzelf die vent.
Dat heb ik gedaan, alleen dan gebeurt er niets.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dat ik met 1 account wel online kan met GTA en met de andere niet. Kun ik die niet naar me andere account kopieren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt niet verwacht
Daarna nog wat over je gebouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En kan nu ook missies van Elizabet doen, nog niet gedaan, ben benieuwd
En heb veel autos gezocht voor Brucie
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen hier zo'n moeite mee? Ik zal ff uitleggen hoe ik hem gehaald heb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]Pak een politiewaggie. Bij mij stond er 2 meter voor de uitgang een politiewaggie en daarmee ben ik weggereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Bananenman het volgende:
Over snowstorm:Omg, zo'n vermoeden had ik al. Net gehaald tho:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal niet helpen om die reviewers nuchter te krijgen. Ik wil niet weten wat ze gesnoven hadden toen ze GTA IV een 10 gaven.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:04 schreef Sackboy het volgende:
Rockstar heeft wat pakketjes rondgestuurd bij de gamespers:
[ afbeelding ]
Het benadert de 10 toch wel heel wat meer dan andere spellen. Een stad die zo gigantisch is uitgewerkt, zo veel te doen. Dat kent z'n gelijke niet in andere games.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zal niet helpen om die reviewers nuchter te krijgen. Ik wil niet weten wat ze gesnoven hadden toen ze GTA IV een 10 gaven.
Het is een erg goed spel.. Maar kom op.. Echt geen 10 waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |