wait wut? waar is dat??quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:28 schreef Merkie het volgende:
(6 star rating krijgen door over verboden eilandje te vliegen).
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ik word gek van die sniper missie, waar je Patrick moet beschermen. Telkens schiet ik die mannetjes dood met m'n sniper en dan staat er 'patrick is in trouble, go search for him' en dan ga ik van de trappen van dat gebouw af en dan gaat hij dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Bijenkorf (rotterdam) had 'm gisteren nog.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:06 schreef Tuutje het volgende:
Weet iemand waar dat gekke spel (X360 versie) nog te koop is![]()
Vandaag bij 6 zaken geweest van FRS tot E-Plaza tot MM in Breda.
Allemaal uitverkocht!
En ja, ik weet dat ik te laat ben
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]Welke 'andere gast' ? ik zal het eens proberen iig. thnx.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
//edit: gelukt, thnx.
[ Bericht 3% gewijzigd door GGMM op 01-05-2008 19:57:15 ]
Goede vraagquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef KarnSuk het volgende:
Ik ben nu bij de missie dat je die Patrick moet beschermen. Moet je op het dak staan, en dan met een sniper die drugsdealers neerknallen. Maar als je ze allemaal hebt neergeknalt dat staat dat ''patrick in trouble is, find him'' en dan probeer ik 'm te zoeken, en dan staat er misson failed. Hoe hebben jullie deze missie gedaan?
wat is daarmee? ik bedoelde te vragen waar dat eilandje is waar je het over had waar je niet over heen mag vliegen blijkbaar.quote:
Heb autosave aanstaan, ben niet 1x meer terug geweest in m'n savehouse sinds het begin.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:46 schreef Static-NL het volgende:
En tevens is het irritant steeds een pokke eind te moeten rijden om effe te saven.
Dat zijn die 2..... Als je ze nog niet unlocked hebt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
wat is daarmee? ik bedoelde te vragen waar dat eilandje is waar je het over had waar je niet over heen mag vliegen blijkbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RuttgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je health raakt weer vol.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Rutgerr het volgende:
Ok bedankt.
En wat kan je met Michelle, want ik heb nu al vaak seks met haar gehad en ze geeft me complimenten over mijn kleding, maar echt voordelen of special abilities zie ik niet.
waar zei voor dient zie je later verderop in de game wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Rutgerr het volgende:
Ok bedankt.
En wat kan je met Michelle, want ik heb nu al vaak seks met haar gehad en ze geeft me complimenten over mijn kleding, maar echt voordelen of special abilities zie ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |