abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58424997
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe moet je met die vrouwen van het internet daten? Ik heb op date geklikt, maar daarna gebeurt niet veel.
dan moet je 3 dagen wachten en krijg je een emailtje terug.
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:32:46 #202
203240 KarnSuk
U mad bro?
pi_58425018
Kut zooi, ik heb al paar keer gehad dat m'n xbox zegt dat de disc niet clean is. Heb 'm daarna ook schoongemaakt, en toch krijg ik na aantal uur spelen weer de melding. Mijn disc zit ook onder de krassen, terwijl ik 'm nooit heb er uit gehaald. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Vind het echt kut.
pi_58425026
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Motorhoofd het volgende:
Hoe moet je met die vrouwen van het internet daten? Ik heb op date geklikt, maar daarna gebeurt niet veel.
kan een paar dagen duren tot je bericht krijgt. En soms laten ze niks horen (bv als ze alleen rijke vent willen en jij verre van rijk bent).

Dus lees hun likes en dislikes door.
pi_58425095
Krijg je later in het spel ook nog een groter huis waar je meer dan 2 auto's kwijt kan, heb op het moment dat 2e huis.
pi_58425174
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef Tranqualizer het volgende:
Krijg je later in het spel ook nog een groter huis waar je meer dan 2 auto's kwijt kan, heb op het moment dat 2e huis.
niet echt.Op alle 4 de eilanden 1 safehouse.
Als je de juiste keuzes maakt op het middelste eiland nog eentje extra.
pi_58425229
Ik heb een offline account op me XBOX gemaakt, maar nu heb ik dus een nieuwe gemaakt met een gratis code en dus gratis een maand internet, maar nu is dus me savegame op me andere account. Wat moet ik doen?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58425318
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:42 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb een offline account op me XBOX gemaakt, maar nu heb ik dus een nieuwe gemaakt met een gratis code en dus gratis een maand internet, maar nu is dus me savegame op me andere account. Wat moet ik doen?
wat heeft dat met GTA4 te maken
pi_58425425
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:28 schreef Merkie het volgende:
Gamerscore is 200 nu . One Man Army is heel simpel, gewoon met Brucie in een helikopter vliegen totdat je de achievement hebt (6 star rating krijgen door over verboden eilandje te vliegen). Als je de achievement hebt land je de helikopter, is Brucie blij en zijn je 6 sterren weg. ICE COLD BABY .
welk verboden eilandje ?
pi_58425474
kwam net nog wel een handige site tegen op Tw@,

www.libertycitypolice.com/database.html (of onderin op database klikken)
daar staan alle profiele van alle slechterikke. (<< mooi nederlands he ? )

en op de travel website een referentie naar nederland:
Roll up a fatty and light it

[ Bericht 20% gewijzigd door mellowpimp op 01-05-2008 23:01:45 ]
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:00:40 #210
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_58425689
Aaaaaaaaaaargh, Snow Storm. !!
pi_58425744
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
best moeilijk idd, gelukkig heb k em al gehaald
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:05:00 #212
145090 HenkBenzinetank
Toegevoegde waarde
pi_58425792
Zal ik me morgen ziekmelden op mijn werk?
pi_58425794
Wat heeft iedereen toch met Snow Storm, ik heb die nog nieteens gehad .

Goed spel, maar ik vind het echt stom dat je de ene keer voor iemand werkt die je daarna vermoord, daarna weer, daarna weer... is Roman de enigste die je kunt vertrouwen, of zelfs hem niet
pi_58425832
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:05 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Zal ik me morgen ziekmelden op mijn werk?
ik heb me ziekgemeld op de dag van de release, ben nu nog steeds ''ziek''.
pi_58425849
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:32 schreef KarnSuk het volgende:
Kut zooi, ik heb al paar keer gehad dat m'n xbox zegt dat de disc niet clean is. Heb 'm daarna ook schoongemaakt, en toch krijg ik na aantal uur spelen weer de melding. Mijn disc zit ook onder de krassen, terwijl ik 'm nooit heb er uit gehaald. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Vind het echt kut.
kan goed zijn dat je xbox de krassen zit te maken.
IS een bekend probleem van de XBox. Of MS het accepteerd als RMA reden etc en wat ze er aan doen weet ik niet.
pi_58425886
Wat echt geniaal is is op die website eyefind dan die europe travels

Echt dingen als "In europe they have 31 moths en 12 days, don't be suprised when the date is 27-03-2008"
Je moet het gewoon checken haha
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_58425943
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:00 schreef Evil_Koekje het volgende:
Waarom heeft iedereen hier zo'n moeite mee? Ik zal ff uitleggen hoe ik hem gehaald heb:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
&nbsp;
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_58426031
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:09 schreef Agiath het volgende:
Wat echt geniaal is is op die website eyefind dan die europe travels

Echt dingen als "In europe they have 31 moths en 12 days, don't be suprised when the date is 27-03-2008"
Je moet het gewoon checken haha

op de ringtone site staat ook een text over CSI
pi_58426087
ik moet zo'n missie doen met een ? in het midden van algonquin. waarbij je bij iemand in huis in een laptop moet kijken voor ''information'' ik ben naar die site gegaan die op zn laptop staat maar verder kom ik niet. weet iemand wat ik hier moet doen?
pi_58426136
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Glennz het volgende:
ik moet zo'n missie doen met een ? in het midden van algonquin. waarbij je bij iemand in huis in een laptop moet kijken voor ''information'' ik ben naar die site gegaan die op zn laptop staat maar verder kom ik niet. weet iemand wat ik hier moet doen?
Je moet zijn mail checken. En je hoeft niet naar die site te gaan die op zijn laptop staat.. Dus de eerste 2 mailtjes aanklikken.
Dan bel je vanzelf die vent.
pi_58426149
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:18 schreef Glennz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_58426170
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:45 schreef Glennz het volgende:

[..]

wat heeft dat met GTA4 te maken
Dat ik met 1 account wel online kan met GTA en met de andere niet. Kun ik die niet naar me andere account kopieren?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58426209
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:20 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Je moet zijn mail checken. En je hoeft niet naar die site te gaan die op zijn laptop staat.. Dus de eerste 2 mailtjes aanklikken.
Dan bel je vanzelf die vent.
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:22 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Dat ik met 1 account wel online kan met GTA en met de andere niet. Kun ik die niet naar me andere account kopieren?
Dat heb ik gedaan, alleen dan gebeurt er niets.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:24:24 #224
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58426229
kunnen mensen eens wat meer spoilers gebruiken hier

Trouwens net met een vriend hier 3 uur lang de SP gespeeld, veel missies gedaan. En ik moet zeggen dat het kijken naar het beeld als iemand speelt ook al zo tof is _/-\o_ echt net een film.

Hier mijn belevingen van denet.

Ik ging a missie voor die broer van Faustin doen, en dat liep nogal vreemd af.
Over Faustin
SPOILER
echt niet verwacht

Daarna nog wat over je gebouwen
SPOILER
En kan nu ook missies van Elizabet doen, nog niet gedaan, ben benieuwd

En heb veel autos gezocht voor Brucie
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:28:42 #225
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_58426333
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:12 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Waarom heeft iedereen hier zo'n moeite mee? Ik zal ff uitleggen hoe ik hem gehaald heb:
SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')