quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]Pak een politiewaggie. Bij mij stond er 2 meter voor de uitgang een politiewaggie en daarmee ben ik weggereden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:47 schreef Bananenman het volgende:
Over snowstorm:Omg, zo'n vermoeden had ik al. Net gehaald tho:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal niet helpen om die reviewers nuchter te krijgen. Ik wil niet weten wat ze gesnoven hadden toen ze GTA IV een 10 gaven.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:04 schreef Sackboy het volgende:
Rockstar heeft wat pakketjes rondgestuurd bij de gamespers:
[ afbeelding ]
Het benadert de 10 toch wel heel wat meer dan andere spellen. Een stad die zo gigantisch is uitgewerkt, zo veel te doen. Dat kent z'n gelijke niet in andere games.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Dat zal niet helpen om die reviewers nuchter te krijgen. Ik wil niet weten wat ze gesnoven hadden toen ze GTA IV een 10 gaven.
Het is een erg goed spel.. Maar kom op.. Echt geen 10 waard.
Ja ik ook, heb soms meer moeite met op het oog makkelijkere missie's (alles met drive-by shootingsquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:52 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet waarom iedereen zo'n moeite heeft met Snow Storm. Gewoon iedereen doodschieten, coke pakken, nog een keer politeagenten dood schieten, en dan de auto pakken die je strategisch neerzet. Ik had hem zonder moeite gehaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door PirE op 02-05-2008 00:30:27 ]“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Ik deed al aan zelfcensuur!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:27 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kom op lui, spoilertags! Zo moeilijk is 't niet.
Moet die playboy missie nog doen maar ik heb al een keer een keuze moeten maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:17 schreef Gamer_V het volgende:
Die moeilijke keuzes zijn te moeilijk.Heb nu de 2e moeten doen, de playboy keuze. Ik denk trouwens dat dit voor de meeste van jullie de 1e zal zijn, klopt dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
precies,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het benadert de 10 toch wel heel wat meer dan andere spellen. Een stad die zo gigantisch is uitgewerkt, zo veel te doen. Dat kent z'n gelijke niet in andere games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |