Inderdaad, zeer afgezaagdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh... ik dacht ook wat te posten..is het een ouwe zaag
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt hahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deine Mutti...ist immer geil
Lollercoptereinz!!!!111!!!11!
Bwehehequote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt haha
Of zit zijn hoofd nu helemaal vol zaagselquote:Op woensdag 16 april 2008 08:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Misschien heeft ie z'n internet kapot gezaagd
Ik voel een lading woordgrapjes aankomenquote:
Ik weet het gelukkig ookquote:Op woensdag 16 april 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig weet ik wat geil in het duits betekent, echter verandert dit niets aan de manier waarop jij het bedoelt haha
Helaas, ben te moe voor leuke woordgrapjesquote:Op woensdag 16 april 2008 08:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik voel een lading woordgrapjes aankomen
een belg zou zeggen 'zit niet zo te zagen'quote:Op woensdag 16 april 2008 08:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Of zit zijn hoofd nu helemaal vol zaagsel
Ben ik hier nou de enige die echt geen woord duits kan typen/spreken?!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik weet het gelukkig ookAnders zou ik me een bult lachen als ik die Duitsers die hier werken constant hoor praten
En wat is daar dan precies de betekenis van?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
een belg zou zeggen 'zit niet zo te zagen'
kan het ook niet zo best hoor, toen ik het vak kon laten vallen ook meteen gedaanquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben ik hier nou de enige die echt geen woord duits kan typen/spreken?!
* saban schaamt zichquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helaas, ben te moe voor leuke woordgrapjes
Werken doen we niet, maar op Fok! posten gaat prima!quote:
Niks om trots op te zijn hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eensch!quote:
In de hoek jijquote:
Kloptquote:Op woensdag 16 april 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
hey saban, da's een tijdje geleden of niet?
Hear Hearquote:
Gelukkig!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het ook niet zo best hoor, toen ik het vak kon laten vallen ook meteen gedaan
Heb zelfs een mavo examen gedaan in Fransquote:Op woensdag 16 april 2008 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig!
Duits en frans, VRESELIJK!!!!!!! gelijk laten vallen die rotvakken![]()
Geef mij dan maar wis-natuurkunde.
Ik ga nog eens melig worden vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ga nog eens melig worden vandaag
Nu moet Smokez nog even komen en dan heb je gewoon geen zin meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Frans ingeruild voor Biologie en Wiskunde voor Scheikundequote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb zelfs een mavo examen gedaan in Frans
Nou moet jij toch echt in het hoekje gaan staan, SCHAVUIT!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik merk het ... gaat wel ff snel vanachtond..quote:Op woensdag 16 april 2008 09:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Werken doen we niet, maar op Fok! posten gaat prima!
frans ook laten vallen!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja het was of dat of Duits, heb toen maar voor Frans gekozenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou moet jij toch echt in het hoekje gaan staan, SCHAVUIT!
Frans, Nederlands, Engels, Economie, Wiskunde, Geschiedenisquote:Op woensdag 16 april 2008 09:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Frans ingeruild voor Biologie en Wiskunde voor Scheikunde
No shit...quote:Op woensdag 16 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
ich spreche better deutch dan ich schreiben kann
ich habe es nicht gewusstquote:Op woensdag 16 april 2008 09:12 schreef tripack het volgende:
ich spreche better deutch dan ich schreiben kann
en weet Frans dat zelf ook ?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja het was of dat of Duits, heb toen maar voor Frans gekozen
en dan nog spreek ik alleen vakjargon (overgehouden aan 4 jaar werken op scheveningen)quote:
Goeiendag da's flauwquote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en weet Frans dat zelf ook ?
am das meer, immer gerade aus!quote:
Ja, heb het wel aan hem gevraagd hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en weet Frans dat zelf ook ?
Met vakjargon kom je ook ver!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
en dan nog spreek ik alleen vakjargon (overgehouden aan 4 jaar werken op scheveningen)
ein matjesbrodchen met swiebeln?
pommes mit mayo und sause![]()
who ist der sealive centre? gerade aus bei den angebild
Neemt niet weg dat ik er wel om kon lachen hoor knulquote:
doorzagen, doorzeiken, zeuren... (O.o)quote:Op woensdag 16 april 2008 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En wat is daar dan precies de betekenis van?
"zit niet zo te zeuren" ofzo?
Net zoals camping Engels!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met vakjargon kom je ook ver!
Steenkolen Frans en Duits FTW
Of jij post te weinigquote:Op woensdag 16 april 2008 09:20 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
doorzagen, doorzeiken, zeuren... (O.o)
Pfoei, jullie posten te snel
Joe ar making very veel lawaai, Ik r trieing to get zom slaap!quote:
helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 april 2008 09:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Met vakjargon kom je ook ver!
Steenkolen Frans en Duits FTW
Mwah valt wel mee toch?quote:
Nee hoorquote:
Ben niet eens in vorm vandaagquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ik lees 'm niet eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Ik zou niet durvenquote:Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Ja joh, doe ook ff naar tegen mij
Ah iz you nowquote:
zou je eens moeten doenquote:
Hij viel meequote:
Valt me weer reuze meequote:
Joeh talhking toe mie?quote:
Net zoals die mythe, The Knights of the round tepelquote:Op woensdag 16 april 2008 09:31 schreef Butterscotch het volgende:
Engels voor beginners:
He is holding his break fast: Hij houd zijn broek vast
Who is sitting on the table: Wie zit er aan mijn tepel
lolcat ftw!!quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Net zoals die mythe, The Knights of the round tepel
Im in ur diktionairie, controllin' thah langiezzzquote:
Beetje vroeg voor cheeseburgers vind je niet?quote:
Nee, cheeseburgers kunnen altijdquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor cheeseburgers vind je niet?
Werk je ook voor GPR? lolquote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
lolcats zijn geblocked hier GVD!!!
loldogs ftw dus!!
Isch nvrz to urly!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beetje vroeg voor cheeseburgers vind je niet?
nee, en ook niet in chinaquote:
zit je op je werk te internetten via je telefoon ?quote:Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
Ben ik wel blij met mijn internet via de mobielKan nu gewoon alles zien qua plaatjes
BOEM! En ofquote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je op je werk te internetten via je telefoon ?
quote:Op woensdag 16 april 2008 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
Ben ik wel blij met mijn internet via de mobielKan nu gewoon alles zien qua plaatjes
quote:
dial up ftmfw!quote:Op woensdag 16 april 2008 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zit je op je werk te internetten via je telefoon ?
Doe niet zo raarquote:Op woensdag 16 april 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
shit, ik moet gewoon even echt "werken"
brb
tjah kan tie weinig aan doen dat tie zo raar isquote:
Gewoon GPSquote:
Aaaaightquote:
lease kat.. als daar wat mis mee is kan je die dan ruilenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Butterscotch het volgende:
lol, ik ben gek op de lolcats. Ik heb er zelf ook 2 thuis en 1 lease-kat
Kick it!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
How anders doet je laptop even raar... maar we zijn er weer
Nou, m'n vriend was onze kleine kat aan het roepen en toen sprong deze kat ineens bij hem in de armen. Sindsdien komt ze heel vaak logeren, maar ze is niet van ons. Wel onwijs grappige kat.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
lease kat.. als daar wat mis mee is kan je die dan ruilen![]()
want dat is wel lol
ik druktequote:
Empty Recycle bin? Yes/Noquote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Nou, m'n vriend was onze kleine kat aan het roepen en toen sprong deze kat ineens bij hem in de armen. Sindsdien komt ze heel vaak logeren, maar ze is niet van ons. Wel onwijs grappige kat.
Zal nog wel eens pics posten, zij gaat altijd in een emmer zitten
godverquote:
Ongekend...quote:
Bwehehe FAIL!quote:
Succes met de verhuizingquote:Op woensdag 16 april 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zo even verhuizen van werkplek!
Bwehehehe wat een actie zeg, wel fijn om te horen dat er niks met het kindje aan de hand isquote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
sow, ben ik weer!
Net lachen zeg, sta ik buiten te roken... rijd er een vrachtwagen in op een golf...
schelden die turken
Hele raam eruit, bleek er alleen een kindje achterin te hebben gezeten
(alles lijkt ok met kindje)
wat een actie. stelletje roadrunnersquote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
sow, ben ik weer!
Net lachen zeg, sta ik buiten te roken... rijd er een vrachtwagen in op een golf...
schelden die turken
WTF... goed weggekomen dus dat kleintje!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
sow, ben ik weer!
schelden die turken
pff wat een gedoequote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
sow, ben ik weer!
schelden die turken
Droxz zal nu straks vast zeggen: Nu heb ik heeeulemaal geen zin meer!quote:
Verveelde mij evenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die snap ik dan weer eens niet
Bwahahahaquote:
dat hoef je hier nu niet te doen. de wolken komen tevoorschijnquote:Op woensdag 16 april 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verveelde mij evenPff ik wil nu buiten ergens een biertje happen
Daar is het wel het weer naarquote:Op woensdag 16 april 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verveelde mij evenPff ik wil nu buiten ergens een biertje happen
Gaan we in de kroeg zitten, ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 16 april 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat hoef je hier nu niet te doen. de wolken komen tevoorschijn
Dat bedoel ikquote:
Bwehe vanavond dus ook weer een alcoholische versnapering nuttigenquote:Op woensdag 16 april 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik hoef even geen bier meer,
* WhiteLightning mompelt iets over gisteren enzo...........
en heb vanavond een verjaardag, nou dat wordt wat
nee dacht het nietquote:Op woensdag 16 april 2008 11:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehe vanavond dus ook weer een alcoholische versnapering nuttigen
Wow heftigquote:Op woensdag 16 april 2008 11:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dacht het nietben aardig gaar vandaag
![]()
zaterdag pas weer dus!
Nee hoor, had ook niet verwacht dat je elke avond katsbezopen bentquote:Op woensdag 16 april 2008 11:35 schreef WhiteLightning het volgende:
wel ? overtreft dat je verwachtingne ?
Damn, m'n waterquote:Op woensdag 16 april 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, had ook niet verwacht dat je elke avond katsbezopen bent
haha, ja sommige mensen denken van welquote:Op woensdag 16 april 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, had ook niet verwacht dat je elke avond katsbezopen bent
Sorryquote:
Het is je vergeven knulquote:
Gelukkig maarquote:
Ah joh dat went vanzelf welquote:Op woensdag 16 april 2008 11:53 schreef draculettetje het volgende:
zo verhuizing is geslaag hoor
ni mn troep weer een plekje geven en wennen aan het toetsenbord
Nou heb ik nog veeeeeul minder zin!quote:
Bwehehehequote:Op woensdag 16 april 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veeeeeul minder zin!
kan je dan nog fokken tijdens de vergadering?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef Bellerophon het volgende:
Stilte hier... en dan moet ik straks ook nog vergaderen!!
NOES!! Theh Horrorrrrquote:Op woensdag 16 april 2008 12:16 schreef tripack het volgende:
[..]
kan je dan nog fokken tijdens de vergadering?
thats a bad thing, you need a plan to get out of that meetingquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou heb ik nog veeeeeul minder zin!
Hmm I need to act quickly... I've got it! Run around naked and act like a complete moron... Hey wait a sec...quote:Op woensdag 16 april 2008 12:21 schreef tripack het volgende:
[..]
thats a bad thing, you need a plan to get out of that meeting
good planquote:Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm I need to act quickly... I've got it! Run around naked and act like a complete moron... Hey wait a sec...
Run Forest!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm I need to act quickly... I've got it! Run around naked and act like a complete moron... Hey wait a sec...
And while you're at it, scream like that little sissy girl you arequote:
Hahaquote:Op woensdag 16 april 2008 12:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
And while you're at it, scream like that little sissy girl you are
Dat was mij dus nog niet opgevallenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, het valt me op dat dit een van de weinige topics is die telkens shit over MOEDERDAG in de Google Ads heeft
Ongekend ik heb geen zin in die vergadering van straks... wat zeg ik?!? Ik heb gewoon geen zin!quote:
ADBLOCK FTWquote:Op woensdag 16 april 2008 12:42 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, het valt me op dat dit een van de weinige topics is die telkens shit over MOEDERDAG in de Google Ads heeft
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:47 schreef draculettetje het volgende:
ik moet weer aan het werk maar heb geen zin
Je zak heeft geen zin meer?quote:
Nee die zegt net dat je niet zo moet zagenquote:
Ja natuurlijk lukt dat jequote:Op woensdag 16 april 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
nog een uurtje dat moet ik toch kunnen volhouden?
Bwehehehequote:Op woensdag 16 april 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nee die zegt net dat je niet zo moet zagen
Ik ga even vergaderenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik gaat even lekker van het zonnetje genieten met een
Nou dan, komt dus helemaal goedquote:Op woensdag 16 april 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beetje afleiding erbij kom ik de dag wel door ja
veel plezierquote:
ja hoor op mn nieuwe werkplek kan ik heerlijk uit het raam staren terwijl mn collega op zn toetsenbord ramtquote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nou dan, komt dus helemaal goed![]()
Voor zover dat mogelijk isquote:
Als dat niet genieten is dan weet ik het ook niet meerquote:Op woensdag 16 april 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor op mn nieuwe werkplek kan ik heerlijk uit het raam staren terwijl mn collega op zn toetsenbord ramt
Misschien zit je collega ook te Fok!ken?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor op mn nieuwe werkplek kan ik heerlijk uit het raam staren terwijl mn collega op zn toetsenbord ramt
Zit jij niet naast 'r misschien?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:24 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Misschien zit je collega ook te Fok!ken?
neuj is het type er niet voorquote:Op woensdag 16 april 2008 13:24 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Misschien zit je collega ook te Fok!ken?
niet leuk genoeg?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj is het type er niet voor
Is niet zo into cabaret denkquote:
Doei draakje!quote:
lolquote:
zullen we ruilen ? ik kan wel wat slaap gebruikenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef draculettetje het volgende:
was ik weer al moet ik eigenlijk naar mn bed maar ook daar heb ik geen zin in
is goed alleen de vorige keer ben ik ergens in de lucht verdwaald geloof ikquote:Op woensdag 16 april 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zullen we ruilen ? ik kan wel wat slaap gebruiken
er moeten ergens goede fok!msn smileys zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 14:25 schreef Sgele het volgende:
Probeer die smileys zoalsin m'n msn te stampen..maar dat komt er niet uit te zien
ik weet alleen niet waarquote:Op woensdag 16 april 2008 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er moeten ergens goede fok!msn smileys zijn
da wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 april 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
De Staatsloterij betaalt 100.000 euro schadevergoeding aan de Postcodeloterij voor een spionage-affaire. In 2006 bleek dat de toenmalige Staatsloterijdirectie een accountant en een privédetective had ingeschakeld om de Postcodeloterij in diskrediet te kunnen brengen.
Directeur Van Oort van de Staatsloterij heeft schriftelijk excuses aangeboden aan de Postcodeloterij. In overleg is besloten dat de schadevergoeding naar een goed doel gaat. De Staatsloterij betaalt ook alle juridische kosten.
Voor de Postcodeloterij is de kous af. "Als de Staatloterij in het openbaar schuld bekent zijn wij tevreden."
oh dat wist ik helemaal nietquote:Op woensdag 16 april 2008 14:26 schreef tripack het volgende:
[..]
er moeten ergens goede fok!msn smileys zijn
Ik heb ze voor het grootste gedeeltequote:Op woensdag 16 april 2008 14:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
oh dat wist ik helemaal niet
ff zoeken
Gezellig gehad?quote:
delen die hapquote:Op woensdag 16 april 2008 14:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb ze voor het grootste gedeelte
Ja ontzettend...quote:
Zal dat vanavond even doen, lukt niet echt op werkquote:
Jaquote:Op woensdag 16 april 2008 14:38 schreef draculettetje het volgende:
beller uit vergaderd!
ik zag em Sgelequote:Op woensdag 16 april 2008 14:42 schreef Sgele het volgende:
Tripack, check je PM![]()
Hoeft Beller de boel niet te delen
hmmm volgens mij steek je me aanquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmmm volgens mij steek je me aanvoel me een beetje zwakjes
beetje lichtjes in mn hoofd, en heb het steeds maar koudquote:
Fijne avond!quote:Op woensdag 16 april 2008 15:01 schreef Bellerophon het volgende:
@Sgele, ik heb er wel wat meer met een grijze achtergrond...
Ik ga er trouwens vandoor! Adieu iedereen![]()
Gezond klinkt het niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
beetje lichtjes in mn hoofd, en heb het steeds maar koud
Tenk joequote:Op woensdag 16 april 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
Seven beterschap!
beller, dingen werken verder prima..ik heb er 1 die een grijze achtergrond heeft
Nee dat weet ik hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben de kwaadste niet hoor
Mogguh Dracu!quote:
Altijd hequote:Op donderdag 17 april 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat het nogmaar eens duidelijk was
de buren hadden een gabber party , en gingen behoorlijk uit hun dak zo te horen. wordt je ook niet vrolijk van als je wilt slapenquote:Op donderdag 17 april 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Dracu!
Ik lag gisteren al om 20:00 in mijn bedje, en sliep rond een uurtje of 9 al... ben dus gewoon eens redelijk uitgeslapen!
Gisteren nog even lekker gezellig zitten smssen met Lynda
Zoiets kan je gewoon niet maken vind ikquote:Op donderdag 17 april 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik ga hem zeker daarop aanspreken. halve zool dat het is.
ik spring erbij over een uurquote:Op donderdag 17 april 2008 08:33 schreef Seventees het volgende:
* Seventees zit nog steeds ziek in bed
sorry ben een beetje wazigquote:
yep! flink thee drinken wordt hetquote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
@WL en Seventees, wel voorzichtig doen he![]()
Ennnnn beterschap natuurlijk
Beterschap!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik spring erbij over een uur
Hier ook, hoest mij nog steeds een ongeluk... val daardoor ook steeds behoorlijk laat in slaapquote:Op donderdag 17 april 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! flink thee drinken wordt het
Thanksquote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
@WL en Seventees, wel voorzichtig doen he![]()
Ennnnn beterschap natuurlijk
Zou je dat niet terug kunnen vragen?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
Seven nog steeds ziek?
Ook beterschap dan maar!
Ik ga weer vergaderen![]()
heel gezellig allemaal die roemenen..alleen die vergaderingen is zonde van m'n fok tijd
Neequote:Op donderdag 17 april 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je ook mariokart op je werk beller ?
ja gisterenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar had je mij nou al toegevoegd?
Bwehehe daar geloof ik je meteen inquote:Op donderdag 17 april 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gisteren![]()
dus wees klaar om stof te happen
wel wat meer zelfvertrouwen hoor bellerquote:Op donderdag 17 april 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe daar geloof ik je meteen in
Ja maar zal je altijd zien, schreeuw je van de daken dat je riant gaat winnen... word je finiaal ingemaaktquote:Op donderdag 17 april 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
wel wat meer zelfvertrouwen hoor beller
zeg dan dat je bijna even goed bentquote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar zal je altijd zien, schreeuw je van de daken dat je riant gaat winnen... word je finiaal ingemaakt
Een paar cups heb ik al afgesloten met twee sterren beoordelingquote:Op donderdag 17 april 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
zeg dan dat je bijna even goed bentiig veel oefenen
owkeequote:Op donderdag 17 april 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een paar cups heb ik al afgesloten met twee sterren beoordeling
2 sterrenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
owkeeen wat is het maximale beoordeling dan?
Zin hebben en werk gaan niet samen... Kijk ik kan er wel van maken, ik heb zin maar moet nog werken... maar dan hebben we het over wat andersquote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen luitjes![]()
Iedereen er weer zin in op deze mooi zonnige donderdag in april?
Gister gezocht naar een WiiHet is nog makkelijker om op de koffie te gaan bij de koningin
hier ook weinig zin,quote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen luitjes![]()
Iedereen er weer zin in op deze mooi zonnige donderdag in april?
Gister gezocht naar een WiiHet is nog makkelijker om op de koffie te gaan bij de koningin
Aaaightquote:
heb je wii play?quote:
Fo shizzle (?)quote:
Uiteraard heb ik diequote:Op donderdag 17 april 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je wii play?
is echt te grappigeergister een potje tegen me broertje gespeeld
eerst poolen toen schieten en als laatste tafeltenniskwam uit op gelijke stand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |