Nee dat weet ik hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
ik ben de kwaadste niet hoor
Mogguh Dracu!quote:
Altijd hequote:Op donderdag 17 april 2008 07:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat het nogmaar eens duidelijk was
de buren hadden een gabber party , en gingen behoorlijk uit hun dak zo te horen. wordt je ook niet vrolijk van als je wilt slapenquote:Op donderdag 17 april 2008 07:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh Dracu!
Ik lag gisteren al om 20:00 in mijn bedje, en sliep rond een uurtje of 9 al... ben dus gewoon eens redelijk uitgeslapen!
Gisteren nog even lekker gezellig zitten smssen met Lynda
Zoiets kan je gewoon niet maken vind ikquote:Op donderdag 17 april 2008 08:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ja ik ga hem zeker daarop aanspreken. halve zool dat het is.
ik spring erbij over een uurquote:Op donderdag 17 april 2008 08:33 schreef Seventees het volgende:
* Seventees zit nog steeds ziek in bed
sorry ben een beetje wazigquote:
yep! flink thee drinken wordt hetquote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
@WL en Seventees, wel voorzichtig doen he![]()
Ennnnn beterschap natuurlijk
Beterschap!quote:Op donderdag 17 april 2008 08:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik spring erbij over een uur
Hier ook, hoest mij nog steeds een ongeluk... val daardoor ook steeds behoorlijk laat in slaapquote:Op donderdag 17 april 2008 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep! flink thee drinken wordt het
Thanksquote:Op donderdag 17 april 2008 08:36 schreef Bellerophon het volgende:
@WL en Seventees, wel voorzichtig doen he![]()
Ennnnn beterschap natuurlijk
Zou je dat niet terug kunnen vragen?quote:Op donderdag 17 april 2008 08:37 schreef Sgele het volgende:
Seven nog steeds ziek?
Ook beterschap dan maar!
Ik ga weer vergaderen![]()
heel gezellig allemaal die roemenen..alleen die vergaderingen is zonde van m'n fok tijd
Neequote:Op donderdag 17 april 2008 08:43 schreef WhiteLightning het volgende:
heb je ook mariokart op je werk beller ?
ja gisterenquote:Op donderdag 17 april 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar had je mij nou al toegevoegd?
Bwehehe daar geloof ik je meteen inquote:Op donderdag 17 april 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gisteren![]()
dus wees klaar om stof te happen
wel wat meer zelfvertrouwen hoor bellerquote:Op donderdag 17 april 2008 08:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe daar geloof ik je meteen in
Ja maar zal je altijd zien, schreeuw je van de daken dat je riant gaat winnen... word je finiaal ingemaaktquote:Op donderdag 17 april 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
wel wat meer zelfvertrouwen hoor beller
zeg dan dat je bijna even goed bentquote:Op donderdag 17 april 2008 08:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja maar zal je altijd zien, schreeuw je van de daken dat je riant gaat winnen... word je finiaal ingemaakt
Een paar cups heb ik al afgesloten met twee sterren beoordelingquote:Op donderdag 17 april 2008 09:02 schreef tripack het volgende:
[..]
zeg dan dat je bijna even goed bentiig veel oefenen
owkeequote:Op donderdag 17 april 2008 09:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een paar cups heb ik al afgesloten met twee sterren beoordeling
2 sterrenquote:Op donderdag 17 april 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
owkeeen wat is het maximale beoordeling dan?
Zin hebben en werk gaan niet samen... Kijk ik kan er wel van maken, ik heb zin maar moet nog werken... maar dan hebben we het over wat andersquote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen luitjes![]()
Iedereen er weer zin in op deze mooi zonnige donderdag in april?
Gister gezocht naar een WiiHet is nog makkelijker om op de koffie te gaan bij de koningin
hier ook weinig zin,quote:Op donderdag 17 april 2008 09:13 schreef Butterscotch het volgende:
Goedemorgen luitjes![]()
Iedereen er weer zin in op deze mooi zonnige donderdag in april?
Gister gezocht naar een WiiHet is nog makkelijker om op de koffie te gaan bij de koningin
Aaaightquote:
heb je wii play?quote:
Fo shizzle (?)quote:
Uiteraard heb ik diequote:Op donderdag 17 april 2008 09:37 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je wii play?
is echt te grappigeergister een potje tegen me broertje gespeeld
eerst poolen toen schieten en als laatste tafeltenniskwam uit op gelijke stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |