Doe niet zo raarquote:Op woensdag 16 april 2008 09:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
shit, ik moet gewoon even echt "werken"
brb
tjah kan tie weinig aan doen dat tie zo raar isquote:
Gewoon GPSquote:
Aaaaightquote:
lease kat.. als daar wat mis mee is kan je die dan ruilenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:11 schreef Butterscotch het volgende:
lol, ik ben gek op de lolcats. Ik heb er zelf ook 2 thuis en 1 lease-kat
Kick it!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:23 schreef Bellerophon het volgende:
How anders doet je laptop even raar... maar we zijn er weer
Nou, m'n vriend was onze kleine kat aan het roepen en toen sprong deze kat ineens bij hem in de armen. Sindsdien komt ze heel vaak logeren, maar ze is niet van ons. Wel onwijs grappige kat.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
lease kat.. als daar wat mis mee is kan je die dan ruilen![]()
want dat is wel lol
ik druktequote:
Empty Recycle bin? Yes/Noquote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Nou, m'n vriend was onze kleine kat aan het roepen en toen sprong deze kat ineens bij hem in de armen. Sindsdien komt ze heel vaak logeren, maar ze is niet van ons. Wel onwijs grappige kat.
Zal nog wel eens pics posten, zij gaat altijd in een emmer zitten
godverquote:
Ongekend...quote:
Bwehehe FAIL!quote:
Succes met de verhuizingquote:Op woensdag 16 april 2008 10:44 schreef draculettetje het volgende:
ik moet zo even verhuizen van werkplek!
Bwehehehe wat een actie zeg, wel fijn om te horen dat er niks met het kindje aan de hand isquote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
sow, ben ik weer!
Net lachen zeg, sta ik buiten te roken... rijd er een vrachtwagen in op een golf...
schelden die turken
Hele raam eruit, bleek er alleen een kindje achterin te hebben gezeten
(alles lijkt ok met kindje)
wat een actie. stelletje roadrunnersquote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
sow, ben ik weer!
Net lachen zeg, sta ik buiten te roken... rijd er een vrachtwagen in op een golf...
schelden die turken
WTF... goed weggekomen dus dat kleintje!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
sow, ben ik weer!
schelden die turken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |