Je bent mij ook voor!quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je wilde gewoon nog een keer in dit topic komen, geef 't maar toe!
Ze krijgen toch zouzo 1000 euro per dag
Hihi.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou heb het wel eens een keer gehad dat ze geen regeling wilde treffen, is dat eigenlijk wettelijk vast gelegd dat er een kans moet zijn tot treffen van regeling of mogen ze dat zelf betalen?
IB-Groep heb ik eerlijk gezegd geen ervaringen mee
En wéér rijdt die kutmod je in de wielenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Chocolade mouse luchtiger maken, hoe?
Luchtige muis
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:37 schreef Jump het volgende:
Hoi.
Zoals in de titel te lezen is zoeken we een extra mod voor OUD. Wat we vooral naar op zoek zijn is iemand die overdag de tijd heeft om een oogje in het zeil houden. En tevens ook niet benauwd is om de lontjes te doen in de vuurtjes die kunnen ontstaan.
Aaibaar, gedreven, verdraagzaam is altijd mooi meegenomen
Mailen kan tot zondagavond 20u naar forum@fok.nl
Maar in mijn kwoot blijft ie lekker fout staanquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:10 schreef duckes het volgende:
Het spijt me dat ik het zeg hoor, maar als ik een willekeurige "grote" stad pak, bv Utrecht en ik zie groepjes van een aantal mensen met bekende bondkraagjes provercerend gedrag vertonen, dan denk ik niet dat ze allemaal een fijn dagje vrij hebben genomen van het werk om gezellig met de homies wat te kwekken
quote:Hoe je vrouwen moet behandelen, ongelovigen noem maar op. Klinkt als een alles behalve erbarmelijke God.
Ei of ij? Dan maar allebeijquote:Op zaterdag 24 mei 2008 08:01 schreef fotostarter het volgende:
Ben bang dat ik hier niets mee bereijk.
Vorstelijk.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:21 schreef HPoi het volgende:
* Vorige week brak mijn bril en heb daarom een nieuwe in bestelling. Mijn oude bril heb ik provorsorisch gelijmd.
zonder toestemming kom je er alleen niet in.....quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:30 schreef Montov het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1157272
Misschien niet heel origineel, maar naakte foto's blijft leuk.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:41 schreef Wexy het volgende:
[..]
zonder toestemming kom je er alleen niet in.....
en zie je dus de topictitel ook niet...
Die dusquote:Vrouwen post hier je naakte foto's van jezelf
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:02 schreef bennyhill het volgende:
Op een avond was ik bij haar en ze heeft van alles opgebiegd, en dat ze spijt had wat vroeger betreft.
Echter de volgende dag tijdens mijn werk, had ik een voor mij een klote gevoel en een dag later sloegen de vlammen de pan uit (verliefd dus) echter zij is pas voor de 2e keer gescheiden en de zelfde avond vroeg ze al half huilend of ik klaar was voor een relatie, ik heb nee gezecht, niet om mij maar om haar, Mijn intuitie vondt/vindt dat ze eerst dat moet verwerken.
Mannen die van twee kanten komen?quote:Op maandag 26 mei 2008 12:28 schreef Oblivion het volgende:
Denk eerder dat Jamie het over de stereo type man heeft.
Thuis komen, zitten, bier open trekken en voetbal kijken.
Zijn die mannen er nog?
dank jequote:
Gerserveertd is wel een goede spelling toch?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en welk gerecht / hapje heb je geserveertd bij Azerbyjan ?
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 12:55 schreef maok het volgende:
Ik had laats ook zo'n fles, proefte redelijk normaal (weet niet zeker of die soort zo hoorde te smaken maar voor rose was het normaal) maar mijn maag heeft naderland de 2 glaasjes er wel weer uit gegooit. De anderen die er van dronken hebben er geen last van gehad trouwens. Fles had ik ook al langer dan een jaar vermoed ik zo.
Zeker wel: derde persoon deelwoord. Om van Azerbyjan maar niet te spreken. (Al kun je inderdaad vaak erg twisten over transcripties!)quote:Op maandag 26 mei 2008 12:57 schreef Wexy het volgende:
[..]
dank je
[..]
Gerserveertd is wel een goede spelling toch?
Ok, de laatste vetgemaakte zin is geen taal- en/of spelfout, maar je bent wel behoorlijk druk bezig, als je hoertjes doodknuppelt in een gestolen auto en tegelijkertijd ook nog een agent doodrijdt.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:20 schreef RitseB het volgende:
Ik ben voor nederlands bezig met een mondeling betoog. En een van de stellingen die we kunnen kiezen is : gewelddadige games moeten aan banden worden gelegd. Ik ben natuurlijk tegen. Nou had ik de volgende vraag. Wat vinden jullie er nou eigenlijk van. Wat zijn voor julile de argumenten voor/tegen om zoon soort wet goed te keuren of af te keuren.
Ik vind dat zoon verbod onzin is want, het huidige systeem is in princiepe genoeg om te voorkomen dat te geweldadige games aan kinderen worden verkocht. Ik denk dus dat het zelf reguleerende meganischme van de games industrie genoeg is.
ook vind ik extra regulatie onzin omdat het verband tussen geweld en geweldadige games nooit echt is aangetoond. Als je een beetje zoekt op internet kom je verschillende artikelen tegen over het verband tussen geweld en games. Van de mainstream press ( in GTA moet je hoertjes doodknuppelen terwijl je in een gestolen auto een politie agent dood rijdt) tot de media die er verstand van hebben zoals tweakers.
Politieagent mag aan elkander.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 11:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ok, de laatste vetgemaakte zin is geen taal- en/of spelfout, maar je bent wel behoorlijk druk bezig, als je hoertjes doodknuppelt in een gestolen auto en tegelijkertijd ook nog een agent doodrijdt.
auwquote:Op dinsdag 27 mei 2008 01:58 schreef Beroepsgokker het volgende:
Hij is ooit aan onderzoek geworpen (toen hij 12 was) en daaruit bleek dat hij een vorm van faalangst heeft.
Kennen we deze vorm van sowieso alquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:02 schreef Amokzaaier het volgende:
komt zozo een stuk minder voor dan bij rebellen waar ze hen tegen moeten beschermen..
Waarom dat dan? Los van de taalfouten lijkt het me een heel herkenbaar probleem van een jonge mens (man of vrouw).quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, hier stoorde ik mij net aan: Ziet ze het in me zitten?
Ziet ze wat in je zitten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh, hier stoorde ik mij net aan: Ziet ze het in me zitten?
sowieso geschreven als zouzo bedoel ik hè?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die Grieken weten hoe ze moeten drinken!
quote:Op woensdag 28 mei 2008 06:55 schreef Vampier het volgende:
ik zie het hier ook in de buurt... mensen die hun baby laten zwemmen die vervolgend de hele zooi onderschijt (in het water) en dan moet er weer een opruimer komen... ik betaal goverdomme al genoeg fee's om de zooi hier op pijl te houden.
Reactie daarop:quote:Op woensdag 28 mei 2008 @ 10:26 schreef Menneke85 het volgende:
Ik heb nog zo gezegt......GEEN BOMMETJE!!!
waar JanPiraat zich ook nog even mee bemoeit:quote:Op woensdag 28 mei 2008 @ 10:28 schreef Dr.E.I.Kipping het volgende:
[..]
"gezegt"![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 @ 10:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het woordenboek is jou bijbel ??![]()
quote:Op woensdag 28 mei 2008 01:46 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Los van de taalfouten lijkt het me een heel herkenbaar probleem van een jonge mens (man of vrouw).
Een heiger-rijger!quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:50 schreef zoeperzazke het volgende:
het is totaal offtopic en toch moest ik aan dit topic denken toen ik hem zag.....
[ afbeelding ]
De stad van de rijzende zonquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:19 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
...
Ik verstuur alleen op zaterdag (want ik werk fulltime in een andere stad met lange rijstijd)
...
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 mei 2008 00:25 schreef Sirmixalot het volgende:
bij ons in het dorp heb je wel redelijk omgangbare agente die je wel eens gewoon alleen maar de helft laten betalen.
d en s tik ik ook vaak, niet echt spannend dus.. en die pijl? tja ach.. ik geloof best dat als je jaren niet in Nederland geweest bent dat een automatisme is wat je fout gaat doen.quote:Op woensdag 28 mei 200809:55 schreef Wombcat het volgende:
Leuke oproep:
Achter gesteld volk help de civilasatie omzeep
En uit dat topic:
[..]
Oh, wat een lelijke spatie.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:00 schreef ghizzer het volgende:
mja ok. oh ja, heb t/m februari studiefinanciering ontvangen als zijn de een nul-lening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |